آتش سوزی در دهستان منیوحی روستای کوت شنوف قسمت ابوشَکر


آتش سوزی در دهستان منیوحی روستای کوت شنوف قسمت ابوشَکر با تماس مردمی به سامانه ۱۲۵اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله یک گروه امداد و نجات واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اروندکنار به محل حادثه اعزام شده و عملیات اطفاء و امداد را آغاز کردند.

شهردار اروندکنار با بیان اینکه آتش در نخلستان، نیزار و علف‌های هرز با سرعت عمل بالا خاموش و از سرایت حریق به نخلستان‌های مجاور جلوگیری شد، تصریح کرد: در این حادثه یکهزار نفر نخل از بین رفتند.

به گفته بچاری، علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

بیشتر نخلستان‌های آبادان در حاشیه رودخانه بهمنشیر جنوبی و شمالی و اروندرود قرار دارند. شهرستان آبادان دارای حدود ۱۳ هزار هکتار نخلستان بارور با حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر نخل است.

امسال ۲۳ هزار و ۳۰۰ تن خرمای استعمران، مازاد بر نیاز نخلداران آبادان خریداری شد.


[ بازدید : 189 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 28 بهمن 1400 ] [ 14:12 ] [ ناشر ]

تفاوت‌های کفش‌ آکسفورد و دربی


زمانی که قصد دارید به یک مصاحبه مهم یا مراسم عروسی بروید به کفش‌های رسمی نیاز دارید که بتوانند استایل زیبایی به شما ببخشند. کفش‌ آکسفورد و دربی مناسب‌ترین گزینه برای این مواقع هستند. این دو کفش ظاهر ساده و شیکی دارند و افرادی با سلایق گوناگون را نیز به سمت خود جذب می‌کنند. اما بسیاری از افراد تفاوت میان این دو کفش را نمی‌دانند. دانستن تفاوت این دو باعث می‌شود تا شما انتخاب مناسب‌تری داشته باشید و بتوانید طبق ویژگی‌های ظاهری کفش لباس زیباتری هم بپوشید. در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی‌ها و تفاوت کفش‌های دربی و آکسفورد آشنا کنیم.

آشنایی با کفش آکسفورد

کفش‌های آکسفورد علاوه بر مراسم‌های رسمی به عنوان کفش‌های روزمره یا مهمانی‌ها هم استفاده می‌شوند. در ابتدا این کفش‌ها از چرم یک تکه و ساده تهیه می‌‌شدند اما به مرور روزنه‌ها و سوراخ‌های ریز به آن‌ها اضافه شدند. نقش‌‌های زیبایی که روی این کفش‌ها طراحی می‌شود طرح کلاسیک و زیبایی به آن‌ها می‌بخشد.

بند کفش‌های آکسفورد نازک است و از دو طرف بسته می‌شود. نکته مهم دیگر در مورد کفش‌های آکسفورد این است که ناحیه بندها با یک ردیف دوخت از بقیه قسمت‌‌های کفش جدا می‌شوند. امروزه جنس کفش‌های آکسفورد فقط از چرم نیست و در جنس‌ و بافت گوناگونی در بازار وجود دارد. علاوه بر این رنگ‌های آن‌ها نیز بسیار متنوع و زیبا است. اما رنگ‌‌های قهوه‌ای و مشکی تقاضای طرفداران بیش‌تری دارند چون استایل رسمی‌تری به افراد می‌بخشند.

کفش آکسفورد، از گذشته تا به امروز

بعضی افراد ادعا می‌کنند که منشا کفش‌های آکسفورد نوعی چکمه پاشنه دار است که درزهایی در دو طرف آن قرار داشت. پوشیدن این کفش‌ها به دلیل انعطاف کم سخت بود. بنابراین به مرور دو طرف کفش را چاک دادند و روزنه و درز متفاوتی ایجاد کردند. دانشجویان دانشگاه آکسفورد در دهه ۱۸۰۰ در انگلستان نیز که از نیم بوت‌های پاشنه دار خسته شده بودند و در آن‌ها احساس راحتی نمی‌کردند. همین موضوع باعث شد این داشچویان کفش‌های جدید را بپوشند. بنابراین این کفش‌ها از آن زمان آکسفورد نامیده شدند.

کفش‌ آکسفورد در سال ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ بسیار محبوب شد و در قرن نوزدهم کفش‌های آکسفورد زنانه نیز تولید شد‌ند. البته کفش‌های زنانه تنوع رنگ بیش‌تری دارند و حتی سایز پاشنه آن‌ها نیز متفاوت است اما آقایان بیش‌تر از خانم‌ها از این کفش‌ها استفاده می‌کنند و بنابراین کفش‌های آکسفورد مردانه در بازار رایج تر هستند.

ویژگی‌های ظاهری کفش آکسفورد

این کفش‌ها از دو طرف بند دارند. بهتر است این کفش‌ها را با پاشنه کش بپوشید و پاشنه آن را نخوابانید تا ظاهر زیبای کفش حفظ شود. همچنین ارتفاع پاشنه این کفش‌ها نیز کم است و طراحی کلاسیک و زیبایی در قسمت‌ پنجه‌های کفش وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی بارز کفش آکسفورد ارتفاع آن است که تا ساق پا می‌باشد و بخشی از قوزک پای شما را نشان می‌دهد. بهتر است برای این که شیک‌تر بنظر برسید این کفش‌ها را با جوراب نیم ساق بپوشید تا ظاهر رسمی‌تری داشته باشید.

انواع کفش آکسفورد، یک کفش رسمی و جذاب

۱. مدل زین، یک کفش راحت و شیک

در این جا می‌خواهیم مدل کژوال و راحت‌ کفش آکسفورد یعنی مدل زین را به شما معرفی کنیم. دلیل نام‌ گذاری این کفش طرح زین روی آن است که معمولا با رنگ متفاوتی از سایر اجزای کفش طراحی می‌شود. همین ویژگی و تضاد رنگ‌ باعث زیباتر شدن مدل زین می‌شود. این کفش رنگ بندی زیادی دارد و در رنگ سفید یا کرم نیز یافت می‌شود. بخش زین آن نیز یک رنگ کاملا متفاوت مانند قرمز، سرمه‌ای یا مشکی است.

۲. کفش بال پرنده یا بروگ

این کفش بیش‌تر به عنوان بروگ شناخته می‌شود و روی آن یک دوخت جدا مانند بال پرنده قرار می‌گیرد که تا بغل کفش هم ادامه دارد. برخی از افراد ادعا می‌کنند که این طرح شبیه حرف M است. به هرحال بیش‌تر اوقات طرح بال پرنده یا M نیز مانند مدل زین در رنگ متفاوتی طراحی می‌شود و سازندگان دوخت آن را از بقیه قسمت‌ها جدا می‌کنند.

آمریکایی‌ها به این کفش مدل دیپلمات می‌گویند و بسیاری از افراد به دلیل روزنه‌ها و نقش‌های زیبایی که روی این کفش وجود دارد از آن به طور روزمره استفاده می‌کنند. ترکیب قهوه‌ای سوخته و قهوه‌ای روشن این کفش برای استایل‌های رسمی مناسب است.

۳. مدل یک سره، ساده و زیبا

مدل یک سره کفش آکسفورد بسیار ساده و شیک است. هیچ دوخت، نقش، یا برشی روی آن دیده نمی‌شود. شما می‌توانید این کفش را به طور روزمره در بازار، هنگام دیدار با دوستان و محل‌های دیگر هم بپوشید. این مدل به طور یکسره و از یک تکه چرم تولید می‌شود و البته رنگ‌های تیره‌تر آن در محل‌های رسمی تر نیز استفاده می‌‌شود.

۴. مدل پنجه ساده، رسمی و شیک

این مدل، دوخت و برش تزئینی ندارد و بسیار ساده و شیک است. شما می‌توانید این کفش را با هر کت و شلواری ست کنید چون از جزئیات زیادی برخوردار نیست و یک استایل مدرن و شیک به شما می‌دهد. علاوه بر این رنگ مشکی مدل پنجه ساده نیز در مراسم‌‌های رسمی و عروسی طرفداران زیادی دارد.

۵. کفش پنجه کلاهی، خاص و مدرن

هنگامی که می‌خواهید در محل کار یا جلسات مهم کاری بدرخشید کفش پنجه کلاهی به کمک شما می‌آید. اسم این کفش دقیقا از روی طرح کلاه روی پنجه کفش شکل گرفته است‌. اگر بخواهم دقیق تر بگویم یک خط افقی روی بخش پنجه وجود دارد که از قسمت شصت تا انگشتان کوچک قرار گرفنه و به دلیل نوک تیز بودن کفش کاملا به شکل یک کلاه است.

البته گاهی این دوخت در پشت کفش است. کفش پنجه کلاهی در رنگ‌های متفاوتی از طیف قهوه‌ای مانند کرم، عسلی و اخرایی نیز وجود دارد و برای کسانی که به رنگ‌های روشن علاقه مند هستند، مناسب است. همچنین این کفش به دلیل طراحی خاصی که دارد، می‌تواند با کت و شلوار شما نیز هماهنگی زیادی داشته باشد.

آشنایی با کفش دربی

کفش دربی زیر مجموعه‌ی کفش آکسفورد است و و شباهت‌های زیادی با آن دارد. شما می‌توانید به دلیل ظاهر ساده و زیبای این کفش آن را در مهمانی‌ها، تعطیلات و محل کار نیز بپوشید‌. جنس این کفش‌ها معمولا چرم است و بیش‌تر در رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی یافت می‌شوند. البته سازندگان کفش مدل دربی جیر نیز تولید می‌کنند که شما می‌توانید آن را با ِشلوار جین و به طور روزمره استفاده کنید.

تاریخچه تولید کفش دربی

حدس‌های مختلفی در مورد منشا این کفش‌ها وجود دارد. برخی می‌گویند زمان جنگ‌های ناپلئونی پوشیدن و درآوردن چکمه‌ها برای سربازان کار سختی بود. انجام این کار زمان زیادی از آن‌ها می‌گرفت. بنابراین یک افسر ارتش به نام پروس تصمیم گرفت تا یک چکمه با سیستم بندباز درست کند تا سربازان راحت‌تر باشند. و به مرور آن چکمه تغییر کرد به کفش دربی امروزی تبدیل شد. البته یک نظریه دیگر هم وجود دارد:

برخی ادعا می‌کنند ادوارد اسمیت استنلی هفدهمین ارل درب پاهای بزرگی داشت و پوشیدن و درآوردن چکمه برای او سخت بود. بنابراین به کفاش خود دستور داد تا چکمه‌هایی با سیستم بندباز را برای او طراحی کند تا بتواند راحت‌تر آن‌ها را بپوشد. این احتمال وجود دارد که کفش دربی و آکسفورد هردو در یک زمان ایجاد شده باشند.

ویژگی کفش دربی و تفاوت آن با آکسفورد

کفش دربی راحت‌تر از کفش آکسفورد است و کسانی که راحتی بیش‌تری را ترجیح می‌دهند از این کفش‌ها استفاده می‌کنند. این کفش از چرم یک تکه ساخته شده و چهار قسمت مختلف دارد‌. بسیاری از افراد نمی‌توانند تفاوت میان کفش آکسفورد و دربی را تشخیص دهند‌. برای این کار کافیست به ناحیه جلوی کفش و قسمتی که بند دارد نگاه کنید.

سیستم بند کفش‌ آکسفورد مدل بسته است در صورتیکه در کفش دربی این سیستم بازتر است. بنابراین سوراخ‌های بند کفش دربی از هم فاصله دارند اما برعکس در کفش آکسفورد دوخت بندها نزدیک به هم است. به طور کلی دربی کفش روزمره محسوب می‌شود و آکسفورد برای محل‌های رسمی‌تر است.

سخن پایانی

کفش‌های آکسفورد و دربی بسیار شیک و زیبا هستند و به دلیل جنس چرم و براقی که دارند در محل کار و مهمانی استفاده می‌شوند. البته کفش دربی حس راحتی بیش‌تری به شما منتقل می‌کند و مدل زین آکسفورد نیز برای استفاده روزمره مناسب است. امیدواریم که با تفاوت‌های کفش آکسفورد و دربی آشنا شده باشید و تجربه‌ی لذت بخشی از خرید این کفش‌ها بدست بیاورید.

اطلاعات بیشتر در کتپوش :

https://katpoosh.com/


[ بازدید : 1870 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 28 بهمن 1400 ] [ 14:12 ] [ ناشر ]

انواع مکمل های اورجینال ورزشی و تغذیه ای اینجاست


در داروخانه اینترنتی بی نسخه شما میتوانید با خیال راحت از اصالت کالا انواع مکمل های اورجینال ورزشی و تغذیه ای، بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی، لوازم کودک و هر محصول غیر دارویی را به صورت اینترنتی خریداری کنید. روش اول از طریق سایت انجام میشود که شما مستقیماً وارد داروخانه آنلاین فردامارکت شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید محصولات خود اضافه می کنید. در صورتی که تمایل به پرداخت به صورت آنلاین را ندارید می توانید از گزینه پرداخت به صورت کارت به کارت نیز استفاده نمایید که در این روش مشخصات لازم برای کارت به کارت کردن شامل شماره کارت، شماره شبا فردامارکت و مشخصات شماره حساب در اختیار شما قرار داده میشود تا مبلغ را به صورت مستقیم واریز کنید. اینکه از کدام بیمارستان زنان و زایمان باید بخرید را متاسفانه ما نمیتوانیم نام ببریم و اطلاعاتی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم . اما هدف ما این است که شما همیشه به صورت قانونی و با توجه به مشکلاتی که پزشک تشخیص داده است مراحل را انجام دهید. همانطور که گفتم فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است و حتما باید با نظر و نسخه پزشک و از مراکز مشخص و معتبر تهیه شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور درباره فروش برخی اقلام دارویی در فضای مجازی و نظارت پلیس بر این اقدامات اظهارکرد: دارو از جمله مواردی است که فروش آن حتما باید با تشخیص و نسخه پزشک انجام شود و فروشنده آن نیز مشخص باشد از این رو خرید و فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است. تمامی محصولاتی که برای تهیه نیاز به نسخه پزشک نداشته باشند، از طریق داروخانه آنلاین قابل سفارش میباشند. داروخانه آنلاین هم مانند تمامی داروخانههای شهر و استان محل سکونت شما، خود را موظف میکند تا تجهیزات مورد نیاز شما را همواره موجود داشته باشد. هیچ داروخانهای در سطح تهران این دارو ندارد و بهتر بگوییم قرص سقط جنین ، آمپول سقط جنین و شیاف را در هیچ داروخانهای نمیتوانید پیدا کنید چه در داروخانههای دولتی و چه در داروخانههای خصوصی و پاسخ تمام داروخانهها همین است:“جناب این دارو غیرقانونیه و هیچ داروخانهای حق فروش داروی با عنوان داروی سقط جنین را ندارد؛ اما شما به داروخانههای ۱۳ آبان و حلال احمر هم سری بزنید و ببینید این دارو را دارند یا نه! پس از انتخاب این گزینه ها و کلیک برروی “ثبت سفارش” وارد صفحه ی پرداخت آنلاین می شوید که با داشتن شماره کارت، رمز CVV2 ، تاریخ اعتبار کارت و رمز پویا می توانید در محیطی امن اقدام به پرداخت آنلاین کنید.

به محض ورود به سایت داروخانه اینترنتی پارسین با یک سایت کاربر پسند رو به رو می شوید ! پس شما هم در همین صفحه و در بخش نظرات تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. با حفظ وبلاگ، به اشتراک گذاری مقالات و یا نکات مربوط به سلامتی، وب سایت خود را با محتوای جدید تازه نگه دارید. برای آشنایی با بهترین داروخانه آنلاین کشور پاراگرافهای بعدی را دنبال کنید. وسایل افراد بیماری را ضد عفونی کنید. اگر به آب و صابون دسترسی ندارید از دستمال های ضد عفونی کننده مخصوص شستشوی دست استفاده کنید. کرم های ضد آفتاب، ضد جوش، قرص های مولتی ویتامین و غیره از برندهای معتبر مانند سینره و بیودرما می باشد که این مجموعه اصل بودن محصولات خود را تایید می کند. یکی از ویژگی های متفاوت این مجموعه که باعث شده است به عنوان یکی از بهترین داروخانه های آنلاین در ایران انتخاب شود این است که در هنگام خرید محصولات بهداشتی، زیبایی، مکمل ها و… داروخانه آنلاین فرادارو خرداد ماه 1399 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد.

فردي كه صلاحيت وي جهت اخذ مجوز تأسيس داروخانه مطابق با آئين نامه و ضوابط داروخانه ها و مقررات مربوطه به تأييد كميسيون قانوني ماده 20 رسيده و پروانه تأسيس داروخانه را دريافت نموده باشد. ظروف دارو در سال 1394 با انتخاب بهترین پرسنل و بالاترین کیفیت محصولات و ارائه خدمات حرفه ای اقدام به ایجاد این فروشگاه اینترنتی https://binoskhe.com/ نموده است و از پیشنهاد های حرفه ای و سازنده استقبال میکند. ملاقات با افراد خطرناک و دلالانی که برخی از آنها سوابق بسیار بدی در پروندههای خود دارند. اما در روشهای غیر مجاز باز هم خطرات و مشکلات زیادی وجود دارد که از ذکر آن خودداری میکنیم و از شما کاربران میخواهیم برای کمک به افرادی که این مشکل را دارند تجربیات خود را بیان کنید و آنها را از خطراتی که احتمال برخورد با آنها را دارند آگاه کنید. مولتی ویتامین فارماتون برای سکانی که فقر آهن و کم خونی دارند، آن دسته از زنانی که دوره قاعدگی سنگین و طولانی مدت دارند، افراد بیماری که بعد از عمل مقدار خون زیادی از دست داده اند و در کل برای افرادی که بدنشان به میزان بیشتری به ویتامین ها و آهن نیاز دارد تجویز می شود. به عنوان مثال ممکن است برخی از آنها نیاز به دم آوری داشته باشد و یا به صورت پودر شده، عرقیجات و یا قرص و قطره مورد استفاده قرار گیرند.


[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 28 بهمن 1400 ] [ 13:13 ] [ ناشر ]

تنها ۳۰ درصد از ۱۵۰۰ آمریکایی که در نظر سنجی پایگاه TouGov شرکت کردند


تنها ۳۰ درصد از ۱۵۰۰ آمریکایی که در نظر سنجی پایگاه TouGov شرکت کردند، بایدن را رئیس جمهوری "قدرتمند" توصیف کردند، این درحالی است که ۵۷ درصد از آنها پوتین را رئیس جمهور قدرتمندی می دانستند.

در مقابل این نظر سنجی نشان داد، اگرچه بسیاری از آمریکایی‌های شرکت‌کننده در نظرسنجی، پوتین را رهبر "قوی‌تری" می‌دانند، اما عموماً از بایدن حمایت می‌کنند و او را "صادق‌تر" می‌دانند.

بیش از یک سوم از آمریکایی‌های شرکت کننده در این نظر سنجی، دید مثبتی نسبت به بایدن داشتند، در حالی که تنها ۹ درصد نظر مثبت نسبت به پوتین داشتند.

نتایج این نظر سنجی که بین ۲۹ ژانویه تا ۱ فوریه انجام شده در زمانی به دست می‌آید که به نظر می‌رسد کانال‌های دیپلماتیک برای حل بحران اوکراین بسته شده و دو رئیس‌جمهور شنبه شب در این باره گفتگو کردند و بایدن به پوتین هشدا داد در صورت هرگونه حمله مجدد به اوکراین، دچار "عواقب سریع و شدیدی" خواهد شد.

مداخله در اوکراین

همچنین طبق یک نظر سنجی دیگر، بیش از نیمی از آمریکایی‌ها مخالف مداخله کشورشان در بحران اوکراین هستند، در حالی که ۲۰ درصد رویکرد جو بایدن در قبال روسیه را "بیش از حد خصمانه" ارزیابی کردند.

این نظر سنجی که توسط سی‌بی‌اس نیوز انجام شد، نشان کرد که ایده «عدم مداخله» در میان جمهوری‌خواهان و مستقل‌ها و در میان افراد زیر ۶۵ سال محبوب تر بود، در حالی که دموکرات‌ها و پاسخ‌دهندگان ۶۵ سال به بالا معتقد بودند که "عمدتاً حمایت از اوکراین درست است".

همچنین در پاسخ به این سوال که "ایالات متحده باید در مذاکرات بر سر و اوکراین چگونه عمل کند" ۵۳ درصد از پاسخ دهندگان گزینه "بی طرفی" را ترجیح دادند، در حالی که ۴۳٪ "حمایت از اوکراین" و ۴٪ گزینه "حمایت از روسیه" را را انتخاب کردند.

علاوه بر این ۴۶ درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که رویکرد بایدن در قبال روسیه "صحیح" است و ۳۴ درصد تأیید کردند که رویکرد او "بسیار دوستانه" است، در حالی که ۲۰ درصد معتقد بودند که رفتار بایدن بسیار خصمانه" است.

این نظرسنجی در بازه زمانی ۸ تا ۱۱ فوریه انجام شد و شامل ۲۵۷۸ بزرگسال آمریکایی بود، در حالی که سازمان دهندگان میزان خطا در مطالعه را ۲.۲ درصد تخمین زدند.

تاریخ روابط

بایدن و پوتین در دهه‌های اخیر سابقه طولانی از روابط داشته‌اند. آنها چندین بار زمانی که بایدن رئیس کمیته روابط خارجی سنا بود، ملاقات کردند. بایدن همچنین زمانی که معاون باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ بود، بیش از یک بار با پوتین ملاقات کرد.

پس از به قدرت رسیدن بایدن، او در یک مصاحبه تلویزیونی در مارس گذشته اظهار داشت که معتقد است پوتین یک "قاتل" است و سپس در یک نشست خبری بعدی اضافه کرد که وقتی او را چنین توصیف کرد، "صادقانه" صحبت می‌کرد.

واکنش پوتین اما به این اظهارات مبهم بود و او در مصاحبه با "ای‌بی‌سی" با بیان اینکه "تعجب نکردم" گفت: "اصطلاح قاتل در آمریکا رایج است و چنین لفاظی بخشی از فرهنگ سیاسی آمریکا است که در آن مورد توجه قرار می گیرد. در آنجا عادی است اما این جا عادی در نظر گرفته نمی‌شود."

روابط مسکو و واشنگتن به پایین‌ترین سطح خود از زمان پایان جنگ سرد رسیده اما این امر مانع از دیدار رودرروی دو رئیس‌جمهور در ژنو طی ژوئن گذشته نشد و دو رهبر چندین بار از طریق ویدئو کنفرانس دیدار مجازی درباره اوکراین برگزار کردند.


[ بازدید : 13610 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 24 بهمن 1400 ] [ 11:08 ] [ ناشر ]

پمپ کارواش برتولینی چیست؟


دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی یک ابزار نظافت مکانیزه و قدرتمند است که با پاشش آب تحت فشار بالا، می تواند انواع آلودگی های سرسخت را به نحو موثر از سطوح هموار و ناهموار جدا کند. اگر چه اکثر جت واتر ها از نوع واتر جت صنعتی آب سرد هستند، اما به منظور شستشوی آلودگی های روغنی و الکترواستاتیک، ضد عفونی کردن محیط و بطور کلی عملیات نیازمند کاربرد آب دارای درجه حرارت بالا، برخی از مدل های دستگاه کارواش صنعتی به صورت واتر جت آب گرم و با قابلیت افزایش درجه حرارت آب ورودی تولید می شوند. به کمک این دستگاه هوشمند می توان مقدار مورد نیاز آب را در زمان مناسب برای آبیاری محصولات کشاورزی در نظر گرفت تا بتوان علاوه بر تولید با کیفیت و مرغوبی از انواع محصولات، نهایت بهره برداری از بالاترین میزان انرژی و مواد شیمیایی موجود در یک اکوسیستم را برد. استفاده از واترجت مزایای گوناگونی بههمراه دارد که ما به طور کلی، چند مورد از این مزایا را برای شما عزیزان تحلیل نمودهایم تا با تسلط بر این آموختهها، بتوانید بسنجید که چه مقدار به این دستگاه نیاز دارید و آیا این دستگاه میتواند تحولی در کارهای شما ایجاد کند یا خیر.

از مزیت این دستگاه این است که میتوان قسمت کنترل کننده را درون خانه و محل سرپوشیده قرار داد و قسمت شیر برقی را بیرون و در مسیر لوله نصب نمود. در صورت عدم دسترسی به منبع برق، می توان از واترجت های دارای موتور بنزینی یا دیزلی استفاده نمود که بدون نیاز به هیچ گونه منبع تغذیه الکتریکی قادر به کار کردن می باشند. برای شستشوی بیرونی خودرو: قسمت بیرونی اتومبیل به علت آلودگی های بیشتر از جمله گرد و غبار و فضولات حیوانی نیاز بیشتری به تمیز نمودن دراد که هم می توان بصورت دستی با واترجت های صنعتی تمیز نمود و هم می توان با کارواش های بزرگ اتوماتیک آن را تمیز نمود. از این پمپ (پمپ کارواش بوش 100 بار) برای کارواش های صنعتی که دارای برق سه فاز می باشند می توان استفاده نمود. با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … کارواش از نظر اندازه و کارکرد به چند دسته تقیسم می شود، دسته ی اول کارواش خانگی می باشد: کارواش خانگی همان گونه که از اسم این کارواش ها مشخص است برای مصارف خانگی استفاده می شود و از نظر اندازه و قیمت در سطح مناسبی قرار دارد، این کارواش ها با توجه به قیمت و کاربرد بالا در هر خانه ی جایگاهی ویژه ی به خود اختصاص خواهد داد، دسته ی دوم از کارواش ها کارواش خودرویی می باشد، این کارواش ها با توجه به اینکه فشار بالاتری را به خود اختصاص داده می تواند در شست و شوی خودرو و ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار گیرد، البته باید توجه داشت که این کارواش ها در دو نوع الکتریکی و بنزینی قابل ارائه می باشد و با توجه به این در برخی مناطق دسترسی به برق شهری یا برق مورد نیاز از طریق ژنراتور سخت می باشد، توصیه می گردد که از کارواش خودرویی با سوخت فسیلی استفاده گردد.

اما یک نوع دیگر از کارواش ها کارواش صنعتی می باشد، همانگونه که از اسم این کارواش ها نیز مشخص است این کارواش ها برای صنایع کاربرد دارد، البته باید توجه داشت که این کارواش ها به دو صورت می باشد، دسته ی اول کارواش صنعتی کوپله ی فابریک می باشد که به صورت پکیج و به صورت وارداتی وارد کشور می شود ولی قیمت این پکیج کارواش قیمت بالای می باشد، نوع دیگر از این کارواش های صنعتی کارواش های کوپله ی فابریک شرکت جامکو صنعت می باشد که در این نوع از کارواش های صنعتی پمپ کارواش به یک الکتروموتور متصل شده و الکتروپمپ کارواش از طریق متصل کننده هایی به شاسی وصل شده و که شاسی دارای چرخ می باشد، بعد از اتصال به شاسی متعلقات دستگگاه مانند شیلنگ و لانسر به دستگاه متصل شده و کارواش صنعتی کوپله شده ی داخل مونتاژ می گردد. نکته قابل توجه در مورد این تایمر،گستردگی بازه های مدت زمان آبیاری و دور آبیاری است. نکته قابل توجه در رابطه با انتخاب این سری از محصولات این است که به دلیل تولید سرو صدای زیاد نباید از آن در محیط های داخلی استفاده شود. اگرچه این واترجت صنعتی دارای قدرت مانور بالایی می باشند اما جابجایی مداوم دستگاه، ممکن است موجب افزایش استهلاک و آسیب دیدگی آن شود.

اصولا چه نیاز دیگری در زندگی جاری انسان ها است که نیاز به فیلتر کردن آب را مجاب کرده است؟ بدون شک قیمت واترجت صنعتی از مدل های خانگی بیشتر بوده و در صورت استفاده از کارواش آب گرم هزینه خرید دستگاه کارواش بیشتر خواهد بود. عدم ایجاد هیچ گونه آلودگی، هزینه خرید دستگاه کارواش و تعمیرات کارواش صنعتی برقی را کاهش داده ، ساختار ساده تر و وزن سبک تر دستگاه های کارواش صنعتی الکتریکی آن ها را به گزینه ای مناسب برای کاربرد در محیط های مسکونی و نیمه صنعتی تبدیل کرده است. از آنجایی که بیشترین کاربرد این نوع کارواش برای مصارفی همچون صنعتی، نیمه صنعتی، دستگاه ها و ماشین آلات سنگین است، از این رو طراحان و سازندگانش آن را در اندازه و سایزهای مختلفی طراحی و تولید می کنند. دستگاه های کارواش خانگی در این رده قرار دارند و در عملیاتی نظیر شستشوی خودرو، شستشوی گاراژ، حیاط و باغ، شستشوی نماو ماشین آلات صنعتی قابل کاربرد می باشند. آب مورد نیاز گیاه از طریق این قطره چکان ها به ریشه ها منتقل می شود.

منبع:

https://abniro.com/bertolini-car-wash/


[ بازدید : 269 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 24 بهمن 1400 ] [ 11:08 ] [ ناشر ]

یک پروژه «ردگم‌کنی» برای پرت کردن حواس مخاطب


سندروم «پلی‌بک‌خوانی» چند روزی می‌شود که به بحث داغ دوستداران موسیقی در فضای مجازی تبدیل شده است. دلیل داغ شدن این بحث نیز حاشیه‌ای است که در جریان یکی از کنسرت‌های «محسن ابراهیم‌زاده» به وقوع پیوست و طی آن، خواننده، در اجرای اولین کارش و در زمان ورود به سالن، به روی زمین می‌افتد و با آنکه میکروفن از دهانش فاصله داشت، اما قطعه موسیقی همچنان درحال پخش بود.

دوستداران موسیقی و پیگیران فضای مجازی عادت کرده‌اند که طی ۴ سال گذشته، هرازگاهی، با یک نمونه از این نمونه‌های پلی‌بک‌خوانی مواجه شوند. این اتفاق اگرچه دیگر شکلی عادی به خود گرفته که تنها مورد تعجب‌آور آن در هر دوره‌ای که این بحث داغ می‌شود، خواننده‌ای است که مرتکب چنین عملی شده است. خوانندگانی که تلویحا و پیش از اینکه پلی‌بک‌خوانی آنها لو برود، به نکوهش این عمل پرداخته و قاموس خود را از این قبیل حرکات جدا می‌دانستند.

این اتفاق برای طرفداران پیگیر موسیقی و آنهایی که کنسرت رفتن به عادت همیشگی آنها تبدیل شده، بسیار عجیب و حتی باورنکردنی است. آنها در سال‌هایی نه‌چندان دور، کنسرتی را می‌دیدند که «علیرضا عصار» با ۱۱۰ نفر به روی سن می‌رفت و ترانه‌اش را به شکلی متفاوت نسبت به آنچه در آلبوم وجود داشت، می‌شنیدند. تاریخ هیچ‌گاه کنسرت‌های با ارکستر ۸۰ نفره «خشایار اعتمادی» و ۵۰ نفره «محمد اصفهانی» را فراموش نخواهد کرد.

در نیمه دوم دهه ۷۰ و نیمه ابتدایی دهه ۸۰، خوانندگان پاپ جریان‌ساز، با ارکسترهایی بین ۲۰ تا ۴۰ نفر به روی صحنه رفته و بر شکوه اجرای خود می‌افزودند. در آن سال‌ها، به‌اندازه‌ای تفاوت در لحن و بیان ترانه‌ها وجود داشت که با وجود نبود فناوری امروز، اصلا بحثی از پلی‌بک‌خوانی در میان خوانندگان و حتی محافل خصوصی آنان وجود نداشت. این بحث‌ها از زمانی آغاز شد که خوانندگان زیرزمینی از اواسط دهه ۸۰، به کار خود رسمیت دادند و چون نمی‌توانستند به لحاظ مادی، ارکستر چندانی را با خود همراه کنند بنابراین از این فرمول استفاده کردند و در معدود اجراهای صحنه‌ای خود، تا توانستند، بی‌آنکه کسی متوجه شود، پلی‌بک خواندند.

از اوایل دهه ۹۰ که مصادف شد با ورود فله‌ای خوانندگان پاپ، این امر با سرعت بیشتری ادامه پیدا کرد تا امروز که شاید کمتر خواننده‌ای باشد که از پلی‌بک در کنسرت‌های خود استفاده نکند. جالب آنکه مردم، این اجراهای پلی‌بکی را می‌بینند ولی باز نسبت به خرید بلیت‌های کنسرت آن خواننده اقدام کرده و موضع‌گیری چندانی نمی‌کنند.

اجراهای فراتر از تصور پلی‌بکی

اگر بخواهیم یک زنجیره واحد که در طیف قابل‌توجهی از خوانندگان پاپ حال حاضر ایران اشتراک دارد را نام ببریم، قطعا به «پلی‌بک‌خوانی» خواهیم رسید. در یک آمار بی‌رحمانه، بیش از ۹۰ درصد خوانندگان پاپ که طی سالیان اخیر به روی صحنه رفته‌اند، حداقل برای یک‌بار از این شیوه استفاده کرده‌اند.

«خشایار اعتمادی»؛ خواننده‌ای که همواره به اجراهایی با ارکسترهای بزرگ شهرت دارد، در این زمینه به «فرهیختگان» گفت: «اکنون زیر هر پوستر اجرایی را که مشاهده می‌کنیم یک عبارت «کنسرت بزرگ» به چشم می‌خورد اما من با اطمینان به شما می‌گویم که ما دیگر چیزی تحت عنوان «کنسرت» خیلی کم داریم چون تمام این رویدادها درواقع «کلاب» نام دارد نه «کنسرت». یک فرق بزرگ میان کنسرت و کلاب وجود دارد. کنسرت آن چیزی بود که نسل ما اجرا می‌کرد و کلاب چیزی است که امروزه دیده می‌شود.»

اعتمادی ادامه داد: «شاخصه بزرگ کلاب، نور و صداست. یعنی نورهای مختلف همراه با صداهایی که از لپ‌تاپ پخش می‌کنند و یک عده هم به صورت جلوه‌های ویژه، روی استیج می‌ایستند و دست هرکدام‌شان هم یک ساز است. درواقع، همه چیز، آن لپ‌تاپ است که آن صداها را ایجاد می‌کند و نورهایی که همه جای صحنه پخش می‌شود و جوان‌ها هم جیغ می‌کشند تا تمام دغدغه‌هایشان را تخلیه کنند. بعد هم زیر پوستر کنسرت می‌زنند: کنسرت بزرگ. کدام کنسرت؟ این کلاب است. بنابراین مانند خیلی چیزهای دیگر، لجام موسیقی هم گسسته شده و جمع کردنش، کار آسانی نیست. مافیایش هم مافیای بسیار قدرتمندی است. بنابراین و طبق مواردی از پلی‌بک که تاکنون لو رفته، مشخص است که تمام آن معدود افرادی که روی استیج، ساز به دست دارند، خواننده که تنها لب می‌زند، ادای ساز زدن را درآورده و درواقع صدایی از آن سازها به گوش مخاطب نمی‌رسد.»

چرا پلی‌بک؟

شاید در نگاه نخست، با خود بگویید یک خواننده با کلی طرفدار، چرا باید با دست گذاشتن روی پلی‌بک، سابقه و محبوبیت خود را خدشه‌دار کرده و این‌چنین نقل محافل مختلف شود اما اگر نگاهی به مزایای پلی‌بک برای خوانندگان و تیم اجرا بیندازیم، شاید به آنها حق دهیم که برای فرار از برخی اصول و قواعد، دست به دامن پلی‌بک‌خوانی شوند.

در نگاه نخست، پلی‌بک، خرج چندانی را روی دست تهیه‌کننده نمی‌گذارد. نوازندگان، رقم معمول خود را نمی‌گیرند و مهم‌تر از همه اینها، فرآیند «صدابرداری» از غائله کنسرت حذف می‌شود. در زمان‌هایی نه‌چندان دور، صدابردار یک کنسرت، حدود یک‌سوم تا یک‌چهارم دستمزد خواننده را می‌گرفت. بنابراین با حذف صدابردار، سود سرشاری به جیب تهیه‌کننده و خواننده رفته و همین یک دلیل، آنقدر صرفه اقتصادی برای کنسرت‌گذاران دارد که بخواهند با تکیه بر همین اصل، به پلی‌بک‌خوانی روی بیاورند.

دلیل دوم؛ به ناتوانی خواننده در اجرای زنده بازمی‌گردد. بسیاری از قطعات امروز موسیقی پاپ، آمیخته با افکت‌های گوناگون است که صدای خواننده را توانمند کرده و آن را مهندسی می‌کند. اجرای این افکت‌ها در کنسرت‌ها زنده، شدنی نیست و به همین دلیل، بسیاری از خوانندگان برای فرار از ناتوانی حنجره خود، دست به دامان پلی‌بک می‌افتند.

دلیل سوم؛ به کوتاه شدن پروسه تمرینات کنسرت مربوط است. وقتی قرار است یک کنسرت به‌صورت پلی‌بک اجرا شود، بنابراین دیگر دلیلی ندارد که اعضای ارکستر از هفته‌ها قبل، به تمرین بپردازند و علاوه‌بر هزینه‌کرد فراوان، بخواهند روی ۱۰ تا ۱۲ تراک، تمرین زنده انجام داده و وقت و هزینه بسیاری را به تیم تحمیل کنند. پلی‌بک این امکان را به آنها می‌دهد که در همان سالن کنسرت، برای یک یا دو روز، یک تمرین مختصر کرده تا همان مشق‌های تمرینی ساده را روی استیج زنده پیاده کنند.

دلیل چهارم؛ به عدم‌نیاز به امکانات فنی بازمی‌گردد. بارها در کنسرت‌های واقعی دیده شده که در لحظاتی، نوازنده‌ای اشتباه کرده یا سازش دچار پارگی و مشکل شده یا خواننده تپق زده و... «پلی‌بک» تمامی این اشکالات را به صفر می‌رساند چون اجرای زنده‌ای در کار نیست که بخواهد طی آن اختلالی پیش بیاید. مگر آنکه برای لپ‌تاپ مشکلی پیش بیاید یا خواننده اشتباهی را مرتکب شود تا سیستم آنها لو برود.

این چهار دلیل به اندازه‌ای برای خواننده و کنسرت‌گذاران سود مالی و حاشیه آسودگی در پی دارد که بخواهند عطای لو رفتن در اثر پلی‌بک‌خوانی را به جان خریده و بسیار آرام و باطمانینه، این سیاست را درپیش بگیرند.

وقتی قانون بازدارنده‌ای وجود ندارد

خیلی جالب است که در جامعه، فرد اگر کوچک‌ترین تخلفی انجام دهد، باید به چندین فرد، نهاد و ارگان پاسخگو باشد اما در برابر این شکل سودجویی که طی آن، بر سر صدها نفر که برای تماشای یک کنسرت زنده در سالن نشسته‌اند، کلاه می‌رود، نه تهدید و توبیخی وجود دارد و نه قانون بازدارنده‌ای که پس از آن، دیگر اتفاق‌هایی از این دست مشاهده نشود.

خیلی جالب است که پس از اتفاق‌هایی از این دست، عمده خوانندگان سکوت می‌کنند و در کمتر موردی پیش آمده که آنها زبان به عذرخواهی باز کنند. در آن مواردی هم که عذرخواهی اتفاق افتاده، برخی بهانه‌ها نظیر بیماری یا صاف نبودن صدا، برای مخاطبان عنوان شده که خود، عذر بدتر از گناه است.

دایره این جسارت تا جایی پیش رفته که برخی خواننده‌ها پس از لو رفتن پلی‌بک‌خوانی‌شان، باز هم در کنسرت‌های بعدی تهران و شهرستان، به چنین ترفندی روی آورده و باز هم لب‌خوانی به مخاطبان خود تحویل می‌دهند.

حداقل تنبیه ممکنی که دفتر موسیقی وزارت ارشاد می‌تواند برای چنین رویکردی در پیش بگیرد، ابطال مجوز کنسرت‌های داخل و خارج از کشور خوانندگان برای یک مدت معین است. اینکه دفتر موسیقی، توانسته کنسرت را برای ۲۲ ماه در کشور تعطیل نگه‌دارد آن وقت چطور نمی‌تواند چنین مجازات حداقلی را برای خوانندگان خاطی درنظر بگیرد و از آن دست موارد تعجب‌آوری است که حداقل در شکل اجرا، جدیتی به خود ندیده است.

در بین بسیاری از خبرنگاران حوزه موسیقی عرف است که دلیل مصاحبه نکردن بسیاری از این خوانندگان را گیر افتادن در چالش‌های پلی‌بک می‌دانند. اصولا ستاره‌های سینما و موسیقی، علاقه چندانی به گفت‌وگو ندارند که این تمایل، امری عادی و مرسوم در سراسر جهان است. اما در مورد ستاره‌های موسیقی پاپ وطنی، یک بهانه مهم دیگر را هم باید به لیست بهانه‌های مصاحبه ‌نکردن‌هایشان اضافه کنید و آن، پرسش‌هایی در باب پلی‌بک و سابقه آنها در این حوزه است. برخی هم که در این مقوله مورد پرسش قرار گرفتند، بعدها با لب‌خوانی، در کوزه افتاده و آن صحبت‌هایشان در مورد نفی پلی‌بک، حالا به ضررشان تمام شده است.

ترفند خواننده‌ها برای عادی نشان دادن

در فیلم‌هایی که از پلی‌بک‌خوانی خواننده‌ها مشاهده شده، می‌بینیم که این چهره‌های به‌اصطلاح فرهنگی، در ردگم‌کنی مسیر لب‌خوانی، تبحر بالایی دارند. ببینید خواننده‌ای که رو به مردم برای ابراز احساسات تشکر می‌کند، وقتی صدایش پخش می‌شود، با چه ترفندی میکروفن را به دهانش نزدیک می‌کند تا همه چیز را عادی جلوه دهد. یا ببینید آن خواننده‌ای که به زمین می‌خورد، چگونه در کسری از ثانیه و قبل از اینکه خودش را جمع‌وجور کند، چگونه میکروفن را به دست می‌گیرد و سریع بر اوضاع مسلط می‌شود که انگار اتفاقی نیفتاده است. بعد هم برای اینکه ثابت کنند پلی‌بک نیست، در فواصلی که نمی‌خوانند و موسیقی در حال اجراست، با مخاطب حرف می‌زنند و تلاش می‌کنند تا شرایط را عادی جلوه دهند. به کنار اعضای ارکستر می‌روند و به آنها لبخند می‌زنند.

درواقع یک پروژه «ردگم‌کنی» برای پرت کردن حواس مخاطب است تا آنها متوجه نشوند قطعه‌ای که دارند گوش می‌دهند، همان قطعه‌ای است که در ضبط خودروی خود گوش می‌دادند. درواقع در این پروژه، چیزهای بصری بر آن آهنگ اضافه می‌شود تا حواس مخاطب پرت شود. بیشتر تلاش روی این است تا هیجان‌زده‌اش کنند. وقتی که ترانه درحال پخش شدن است، از آنها می‌خواهند تا آن را با صدای بلند بخوانند. وقتی هم که موسیقی بی‌کلام پخش می‌شود، خواننده با برخی سوالات کوتاه، مخاطبان را به پاسخگویی و ابراز هیجان وامی‌دارد و این رویه، از ابتدا تا پایان کنسرت ادامه می‌یابد.

نوازنده‌ها هم با ظاهرسازی درحال نواختن هستند یا اگر واقعا می‌نوازند، صدای سازشان از ردیف‌های ابتدایی استیج فراتر نمی‌رود. در این هیجان‌آفرینی کاذب است که مخاطب به این نکته نمی‌اندیشد که چطور ممکن است قطعه موسیقی در شکل اجرای زنده، به همان شکلی باشد که در ضبط‌صوت یا گوشی است؟! چون امکانات استیج با استودیو برابر نیست و حتما اجرای زنده، تفاوت‌های آشکاری با اجرای استودیویی دارد اما اینکه چطور درصد بالایی از مخاطبان، متوجه این اختلاف فاحش نمی‌شوند، مربوط به ردگم‌کنی همان پروژه پرت کردن حواس‌هاست که با مهارت بالایی توسط خوانندگان پلی‌بک‌خوان به اجرا درمی‌آید.

اینها درد بزرگ ماست که سبب می‌شود تا نسبت به تمام داشته‌های این خوانندگان شک کنیم. اگر سری به طبقه فیلمنامه‌نویسان بزنید، این گزاره را از زبان بسیاری از آنها می‌شنوید که «ما فیلمنامه‌های زیادی در سینما نوشتیم اما کارگردان، کمی روی دستمزد ما اضافه کرد تا فیلمنامه به نام خودش بخورد و همه فکر کنند، فیلمنامه، نوشته اوست.»


[ بازدید : 168 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 9 بهمن 1400 ] [ 13:21 ] [ ناشر ]

آموزش حسابداری بازار کار؛ چه مهارتهایی اهمیت دارد؟



آموزش حسابداری از صفر و به صورت پایه ای در این مقاله آموزش داده شده است/ شما می … شما با آموزش نرم افزار حسابداری به همراه اصول آموزش حسابداری در اصفهان به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید. یکی دیگر از مواردی که در آموزش حسابداری بازار کار اهمیت بسیار زیادی دارد محاسبه مالیات شرکتها است. همچنین یک نسخه دیگر به نام نرم افزار حسابداری هلو (شبکه) نیز وجود دارد که در واقع تمام امکانات این دو نسخه را به همراه امکان استفاده 4 کاربر به شکل همزمان ارائه میکند. نتایج نشان داد که بهرغم تأکید بر اهمیت مهارتهای ذکرشده توسط سه گروه، بین دیدگاههای انان تفاوتهایی وجود دارد. آموزش صفر تا صد حسابداری ویژه اشتغال مجتمع آموزشی گیلار طوری طراحی شده است که با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن به بیشترین سطح از اطلاعات کاربردی جهت ورود به این حرفه پولساز دسترسی پیدا کرده و همراه با آموزش حسابداری ویژه بازار کار تکنیکها و مهارتهای ضروری را با توجه به شرایط محیط کار واقعی به راحتی بیاموزید و به یک حسابدار موفق تبدیل شوید . در طی این دوره، دانشجو علاوه بر مدرک حسابداری مالی و مدرک حسابداری حقوق و دستمزد. ما در حسابداری ویژه بازار کار مجموعهای از تجربیات 25 ساله کار مالی و مالیاتی خود را ، آمیخته با متد اصلی دانشگاهی رشته حسابداری و مبتنی بر کارعمل ، برای شما عزیزان تدریس خواهیم کرد.

در گذشته برای کسب تجربه در حسابداری باید مدت طولانی در یک شرکت حسابداری به عنوان کمک حسابدار بدون حقوق و مزایا و گاها با پرداخت هزینه های آموزش حین کار مشغول می شدید تا شاید بتوانید بخش کوچکی از تجربه های مدیران مالی را از آن خود کنید. موارد گفته شده برای شروع کار حسابداری عالیست اما برای پیشرفت در این شغل می بایست متناسب با موقعیت های شغلی مختلف، آموزشهای لازم را گذراند. این آموزشگاه هدف خود را خدمترسانی به ایرانیان مقیم خارج از کشور قرارداد، تا با آموزشهای حرفهای و باکیفیت و همچنین اعطای مدرک رسمی دیپلم و گواهینامه بینالمللی مهارت از سازمان فنی و حرفهای کشور، گامی مؤثر در تسهیل امور این عزیزان برداشته باشد. این دورهها از آن جهت مفید هستند که بسیار متنوع بوده و شما میتوانید آموزشهای حسابداری از سطح مقدماتی تا پیشرفته را فرا بگیرید. از سوی دیگر، درحالی که استفاده از راهکارهای سازمانی پیشرفته میتواند دست شرکتها را در توسعه باز بگذارد، اما عموما این راهکارها بسیار گرانند و خرید آنها برای برخی شرکتها بهصرفه نیست.

جزوات pdf ، آموزش نرم افزار های مالی و تست های ارزیابی اینترنتی از مبانی پایه تا پیشرفته و … آموزش صفر تا صد نرم افزار هلو ویژه بازار کار طراحی شده است . قابل ذکر است تعداد افراد در کلاسهای خصوصی یک تا دو نفر است و در کلاسهای عمومی حسابداری ویژه حداقل ۳ نفر، همچنین در هر دو کلاس به صورت عملی نرم افزار هلو آموزش داده میشود. همچنین میتوانید قیمت تمام شده هر کالا را نیز محاسبه کنید و قیمت فروش را بر اساس آن تعیین کنید. برای مثال حسابدارانی که مایل به انجام حسابداری بهای تمام شده یا حسابداری تولیدی ها هستند، باید این نوع حسابداری را آموزش ببینند و این موضوع برای شاخه های دیگر هم صدق می کند. مساله دیگری که خیلی مشاهده می شود این است که میبینیم فارغ التحصیلان رشته حسابداری و یا افرادی که قصد ورود به بازار کار حسابداری را دارند تمام تمرکز خود را روی آموزش نرم افزار حسابداری میگذارند در صورتی که این مساله اصلا درست نیست زیرا کار با نرم افزار 10 درصد تخصص شما محسوب می شود و شما 90 درصد دیگر را رها کرده اید و به آن درصد جزئی پرداخته اید .

با این توضیح، ذکر این مطلب نیز مهم است که شما متناسب با مجموعه و اهداف حسابداری خود می بایست نرم افزار متناسب با کسب و کار خود را خرید کنید. توجه داشته باشید که اگر با روش درستی دروس تخصصی کنکور کارشناسی ارشد حسابداری را مطالعه و مرور کنید از هر گونه کلاس رفتنی بی نیاز خواهید بود و در وقت و پول شما صرفه جویی می شود. پیشنهاد مطالعه: در همین راستا می توانید مقاله ثبت های حسابداری را مطالعه کنید. پیشنهاد ویژه : برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازار کار رشته حسابداری مقاله بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران را مطالعه نمایید. این در مورد بسیاری از نرمافزارهای شرکتی و تخصصی مورد استفاده در سازمانها درست است. یادتان باشد که مدیریت هوشمندانه داده های مالی، قدرت رقابت شما را در ایران عصر ۱۴۰۰ افزایش می دهد. در عصر حاضر حسابداری به رشته ای تبدیل شده است که به سرعت در حال رشد است به نحوی که تعداد افراد متقاضی برای خواندن این رشته در دانشگاه ها و موسسات آموزشی افزایش یافته است.


[ بازدید : 3326 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 9 بهمن 1400 ] [ 13:21 ] [ ناشر ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]