نکات مهم لیزر الکساندرایت



همانطور که می دانید دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت معروف ترین دستگاه در دنیا و کاندلا یکی از برندهای معروف در زمینه دستگاه های لیزر مراقبت از پوست و مو دستگاه لیزر الکساندرایت می باشد. در انواع پوست روشن و تیره استفاده می شود.

ضمن اینکه می توان گفت دستگاه در زمینه پوست و مو بی بدیل بوده و قیمت آن چندین برابر دستگاه های دیگر است.دستگاه Candela از گوهری به نام الکسا برای تولید طول موج 755 نانومتر استفاده کرده است. این دستگاه پس از تحریک با منبع انرژی بسیار قوی که طول موج 775 نانومتر تولید می کند، هاله ای سبز رنگ از خود ساطع می کند. دستگاه های مشابه و سایر دستگاه های لیزر موهای زائد قابلیت و دقت لیزر کاندلا را ندارند.

نشانگرهای لیزری درد الکس کندلا

یکی از دلایلی که اکثر کلینیک های پوست و مو از این دستگاه استفاده می کنند هزینه ای است که مراجعین بعد از هر جلسه لیزر می پردازند. همچنین قیمت این دستگاه نسبت به دستگاه های لیزری دیگر مقرون به صرفه تر است و البته دوام و طول عمر این دستگاه از دیگر موارد استفاده می باشد.

علاوه بر این، الکس کاندلا دارای سیستم خنک کننده ای است که درد و سوزش را در طول لیزر درمانی کاهش می دهد، بنابراین دیگر نیازی به استفاده از کرم های موضعی و داروهای بی حس کننده قبل از لیزر نیست. یکی دیگر از دلایل استفاده کلینیک ها از این دستگاه ها، دقت بالای آنهاست. دستگاه کاندلا عمق نفوذ بسیار بالایی دارد یعنی بدون آسیب رساندن به سلول ها و بافت های دیگر به فولیکول مو نفوذ می کند. از بین رفتن

چند جلسه لیزر با الکس کاندلا کافی است؟

تعداد لیزر برای رفع موهای زائد بستگی به عوامل دارد، اغلب تعداد جلسات لیزر بعد از اولین جلسه لیزر توسط پزشک تعیین می شود. یکی از مهم ترین مواردی که در مورد تعداد بخش ها باید در نظر بگیرید این است که می خواهید لیزر را در کجا قرار دهید و موهای روی قسمت های مختلف بدن به بخش های مختلفی نیاز دارند.


[ بازدید : 144 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 19 بهمن 1402 ] [ 11:55 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]