آهنگ جدید امید آمری به نام «خون سرد»


متن آهنگ خون سرد امید آمری


♫یه چیزی اشتباهه این وسط

درست چیه تو این همه غلط♫

♫یه شهر هرج و مرج تو سرم

بگو چی میشه آخرش فقط♫

♫میبینی اشکامو دلواپسیامو خونسردی

همین الانشم دیره که این راهو برگردی♫

♫یه لحظه چشمتو وا کن ببین چقدر داغونم

فقط بگو چرا با زندگی من بد کردی♫

♫میفهمی بگو میفهمی چشمای خیره به در یعنی چی

میفهمی بگو میفهمی انتظار یه خبر یعنی چی♫

♫بی رحمی واقعا بی رحمی وقتی حال منو میبینی

خونسردی جای من نیستی که بدونی چشم تر یعنی چی♫

♫میبینی اشکامو دلواپسیامو خونسردی

همین الانشم دیره که این راهو برگردی♫

♫یه لحظه چشمتو وا کن ببین چقدر داغونم

فقط بگو چرا با زندگی من بد کردی♫

https://musicdel.ir/single-tracks/180504/


[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 30 دی 1401 ] [ 19:36 ] [ ناشر ]

آینه و کنسول


آیا تا به حال دیده اید که چگونه آینه ها و میزهای کنسول دکور و زیبایی خانه را تغییر می دهند؟ اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید فضای خانه را به گونه ای زنده کنید که انرژی خوب آن به افراد منتقل شود، فروشگاه چوب تنیل خرید آینه و میز کنسول را توصیه می کند. در این قسمت هر آنچه را که باید در مورد این نوع محصول پرکاربرد بدانید را توضیح می دهیم تا با مشاهده تصویر آن و با کمی سلیقه بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.


نحوه خرید میز آینه و کنسول

معروف است که مردم به دلیل کمبود وقت و ترافیک از خرید حضوری منصرف نمی شوند. اما چگونه می‌توانید برای خرید آینه و میز بازی آنلاین اقدام کنید؟ یا به کدام سایت ها باید اعتماد کرد؟ چه نوع آینه و تخته بازی برای خانه شما مناسب است؟ در این بخش به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد. از همان ابتدا مطمئن شوید که هنگام خرید آینه و تخته بازی نه تنها ظاهر آن را در نظر بگیرید، بلکه مشخصات و موارد دیگر را نیز در نظر بگیرید که در این فصل به طور کامل با آن آشنا خواهید شد.


نکات مهم برای خرید آینه و میز کنسول

همانطور که می دانید برای زیبا جلوه دادن دکوراسیون منزل و همچنین چیدمان مرتب و منظم همه چیز، باید میز کنسول و آینه جدید و شیک تهیه کنید. این نکات را برای خرید آنلاین میز کنسول و آینه بخوانید زیرا در صورت انتخاب اشتباه می تواند بر زیبایی منزل شما تاثیر منفی بگذارد.


اندازه آینه و پنل

اولین قدم در خرید آینه و میز کنسول این است که باید بتوانید سایز مناسب را انتخاب کنید. اگر فضای خانه شما بزرگ است، می توانید آینه ها و میزهای بزرگتر را انتخاب کنید. اما مراقب باشید، اگر فضای شما کوچک است، باید از اندازه های کوچکتر استفاده کنید. برای مشاوره بیشتر می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید تا کارشناسان تنیل چوب راهنمایی های تخصصی در این زمینه به شما ارائه دهند.


نقاشی آینه و میز کنسول

قبل از اینکه به رنگ آینه و میز توجه کنید، باید جایگاه آنها را در طراحی خانه خود تعیین کنید. در این صورت می توانید رنگ مورد نظر را برای اجسام اطراف انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نباید همه عناصر چیدمان شما یک رنگ باشند، اما این رنگ ها می توانند مکمل یکدیگر باشند و انرژی بیشتری داشته باشند. اگر رنگ دکوراسیون منزل شما عموما روشن است، پس می توانید از میان آینه ها و میزهای کنسول سفید رنگی که جلوه بسیار خوب و شیکی به محیط می بخشد، انتخاب کنید. اما مراقب باشید اگر محیط دکوراسیون منزل شما تیره و مشکی است از رنگ سفید استفاده نکنید.


به آینه بغل و میز کنسول گوش کنید

اگرچه میز کنسول شبیه میز آرایش است اما باید بدانید که میز کنسول دکوراسیون شما را زیباتر می کند. جالب است بدانید که میز کنسول بدون ماشین وجود دارد و وقتی آن را در راهرو قرار می دهید جلوه ای منحصر به فرد و منحصر به فرد به طراحی داخلی منزل شما می دهد. توجه به این نکته ضروری است که باید این نوع تجهیزات را در جای مناسب قرار دهید. بنابراین، هنگام خرید آینه و میز کنسول، مراقب باشید که آنها را در کجا قرار دهید تا زیبایی خانه خود را افزایش دهید. در واقع، درست مانند زمانی که رنگ مورد علاقه خود را انتخاب می کنید، باید مراقب مکان قرار دادن آن نیز باشید. در این صورت می توانید بر اساس این موقعیت تصمیم خوبی بگیرید. دوستان لازم نیست به میز کنسول و آینه به عنوان اجناس گران قیمت نگاه کنید اما این نوع لوازم می توانند بسیار مفید باشند. در واقع می توانید وسایل خود را روی میز کنسول قرار دهید و از آینه استفاده کنید.


شفافیت و شفافیت شیشه

هنگام خرید آینه و میز کنسول دقت کنید که هیچ موجی روی آینه وجود نداشته باشد زیرا انرژی منفی در خانه ایجاد می کند. تصاویر در آینه باید واضح و بدون هیچ موجی باشند. در این بخش از فروشگاه اینترنتی تانیل چوب تلاش می کنیم تا میز کنسول و آینه با کیفیتی را بر اساس نظرات و سلیقه مشتریان خود ارائه دهیم. همچنین برای خرید آینه کنسول قدی دقت کنید که این نوع آینه روی میز قرار نگیرد و پایه داشته باشد. به همین دلیل باید فضای بیشتری در خانه برای او در نظر بگیرید. https://tanilchoob.com/product-category/table/mirror-console/


د عکس او کنسول میز کیفیت

یکی دیگر از عوامل مهمی که در خرید آینه و میز کنسول باید در نظر گرفت کیفیت آن است. وقتی کیفیت آینه و کنسول و زحمات زیادی برای طراحی آنها کشیده شد، بسیار گران است. شاید آینه های کوچکتر ساختار پیچیده تری نسبت به آینه های بزرگتر داشته باشند و در نتیجه هزینه بیشتری دارند.


مواد مورد استفاده برای ساخت آینه و میز کنسول

مواد به کار رفته در ساخت آینه و میز کنسول با یکدیگر متفاوت است و بسیاری از فروشندگان می توانند به جای اصل، مواد تقلبی را در اختیار شما قرار دهند، بنابراین باید از قابلیت اطمینان فروشگاه مطمئن باشید.


انواع میز آینه و کنسول

میزهای آینه و کنسول به دو قسمت تقسیم می شوند:

• آینه و میز کنسول کلاسیک

• میز کنسول شیشه ای و مدرن


کدام یک از این دو نوع را باید انتخاب کرد؟ کلاسیک یا مدرن؛ بستگی به نوع دکوراسیون منزل شما دارد. اگر دکوراسیون شما کلاسیک است؛ شما باید یک آینه و میز کنسول کلاسیک انتخاب کنید. اما اگر دکوراسیون منزل شما مدرن است، حتما از مدل های مدرن در منزل استفاده کنید تا درگیری نداشته باشید.


استفاده از آینه و میز کنسول

هنوز هم برخی معتقدند میز کنسول و آینه فقط مخصوص تازه عروس و دامادها است و برای خرید جهیزیه استفاده می شود. اما باید بدانید که بسیاری از افراد برای زیبا و مجلل ساختن فضای داخلی خانه و ایجاد انرژی مثبت در خانه از آینه و میز کنسول استفاده می کنند.

در این قسمت به بررسی کاربرد آینه و میز کنسول در دکوراسیون منزل می پردازیم.


بازتاب نور

از آنجایی که آینه ها نور را به فضا بازتاب می کنند، نه تنها خانه را روشن تر، بلکه بزرگتر نشان می دهد. بسیاری از افراد حتی اگر فضای منزلشان کوچک باشد با توجه به ابعاد منزل خود آینه و میز کنسول تهیه می کنند.


تزئین کنید.

برخی تصور می کنند استفاده از آینه فقط در سرویس بهداشتی و فضای داخلی است، اما کنسول آینه ای زیبا و تزیینی در زندگی و حتی در راهروی مناسبی که مهمانان وارد خانه یا خارج می شوند می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. البته می توانید میز کنسول را در راهرو قرار دهید و تزئینات خود را روی آن قرار دهید. نیازی به نصب آینه روی میز کنترل نیست. می توانید عکس، آینه، شمع و هر چیزی که فکر می کنید زیباست روی میز قرار دهید. اگر میز کنسول را در اتاق خواب قرار دهید، اغلب به عنوان یک کشو برای شما کار می کند.


آینه و میز کنسول را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

برای صرفه جویی در هزینه، بهتر است یک آینه و میز کنسول را از سازنده آن خریداری کنید. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی بسیار معتبر تانیل چوب می توانید انواع آینه و میز کنسول را مرور کرده و مطابق با سلیقه خود سفارش دهید.

قیمت آینه و کنسول

مدل های مختلف آینه و میز کنسول خواص متفاوتی دارند و خدمات مختلفی را نیز به شما ارائه می دهند. بدیهی است که آنها قدرتمند و با کیفیت هستند و قیمت بالایی دارند. به عنوان مثال میز کنسول چوبی و آینه در مقایسه با ام دی اف نه تنها کیفیت بالایی دارند، بلکه از استحکام بالایی نیز برخوردار هستند و به همین دلیل قیمت آنها نیز گرانتر است.

ام دی اف البته بسیار باحال و جاری است و طرفداران خود را دارد. خرید میز و کنسول ام دی اف نیز ارزانتر از چوب است.


[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 27 دی 1401 ] [ 11:48 ] [ ناشر ]

مزایای آموزش زبان آنلاین


مزایای آموزش آنلاین زبان موضوع بسیار مهمی در جامعه است چرا که با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت در اکثر رشته های جامعه امروزه کلاس های آموزش زبان نیز به این سمت حرکت کرده و بصورت آنلاین و آنلاین برگزار می شود. اینترنت؛ به همین دلیل آموزشگاه زبان سخن بطرار یکی از بهترین موسسات فعال در این زمینه است که به بررسی این موضوع می پردازیم.
به طور کلی هدف از آموزش آنلاین زبان، برگزاری دوره های آموزش آنلاین زبان برای زبان آموزان خارجی است و در این راه نیازی به مراجعه خود دانشجویان به موسسات آموزشی نیست، بلکه این افراد می توانند زبان Remote را یاد بگیرند. نیازهای آنها و افزایش دانش آنها از این طریق; اما برای یادگیری زبان به صورت آنلاین، دانش آموزان باید به اینترنت دسترسی داشته باشند و تجهیزاتی مانند لپ تاپ، تلفن همراه و اینترنت برای شرکت در کلاس ها داشته باشند.
آموزش آنلاین زبان

آموزش آنلاین زبان چه مزایایی دارد؟
یادگیری آنلاین زبان مسلما مزایای زیادی دارد که بر اساس این مزایا زبان آموزان می توانند شرایط بهتری برای یادگیری داشته باشند; از مزایای اصلی آموزش زبان آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:
آموزش زبان از راه دور
مهمترین و اصلی ترین مزیت آموزش آنلاین زبان امکان یادگیری و یادگیری از راه دور است که برای بسیاری از افراد مهم است و به هر حال یادگیری زبان بدون نیاز به کلاس امکان پذیر است.این مشکل وجود ندارد. فقط سازنده . . راحت ترین شرایط از نظر زمان و هزینه رفت و آمد به کلاس است، اما این امکان را نیز ایجاد می کند که زبان آموز در هر شهر یا منطقه و یا حتی در سفر بتواند در کلاس های آموزشی خود شرکت کند و زبان را بیاموزد.
این یک سوال بسیار مرتبط برای کسانی است که در محیط کار خود کار می کنند یا به ماموریت اعزام می شوند که شرایط خوبی را برای آنها ایجاد می کند.

فرصتی برای یادگیری زبان از سراسر جهان
یادگیری آنلاین زبان دانش آموزان را قادر می سازد تا در کلاس های تمرینی در هر محیطی شرکت کنند. مثلاً: اگر شخصی در حین درس در خانه یا محل کار نباشد، برگزاری کلاس برای او مشکلی ندارد و می تواند در محل کار کلاس برگزار کند; یا اگر شخصی در زمان کلاس در اتومبیل و پشت ترافیک باشد، باز هم می تواند در کلاس حضور داشته باشد که بسیار مهم است و به دانش آموزان کمک می کند در هر محیطی در کلاس بمانند.
شرایط آسان برای دانش آموزان در یادگیری
هنگامی که یک کلاس زبان آنلاین شروع می شود، یک داوطلب یا زبان آموز می تواند در طول کلاس در شرایط جسمانی خوبی قرار گیرد. زیرا در این مدت نیازی به نشستن پشت میز یا پوشیدن لباس های غیر رسمی مانند کلاس حضوری ندارد، بلکه حتی می تواند به صورت درازکش، دراز کشیده و ... در جلسه شرکت کند و مانعی ندارد. او گوش نخواهد کرد؛ از سوی دیگر، هر چه شرایط جسمانی زبان آموز در حین تمرین آرامش بیشتری داشته باشد، پتانسیل یادگیری او بیشتر می شود.

حریم خصوصی دروس آنلاین زبان
اکثر کلاس های آموزش زبان آنلاین خصوصی هستند. این بدان معناست که دانش آموز در طول مدت تمرین تنها در کلاس خواهد بود و هیچ دانش آموز دیگری در کلاس با او نخواهد بود. این کار باعث افزایش قدرت یادگیری دانش آموز می شود و معلم فقط بر ارتقای مهارت های او تمرکز می کند. باید بر این واقعیت متمرکز شود که تمام زمان های یادگیری زبان فقط برای دانش آموزان یک زبان اعمال می شود.
امکان ضبط جلسات
یکی دیگر از مزایای آموزش آنلاین زبان این است که جلسات این کلاس های آموزشی را می توان با استفاده از نرم افزار مخصوص ضبط کرد که در این صورت زبان آموز می تواند یک جلسه آموزشی برگزار کند، آن را به طور مکرر بررسی یا اصلاح کند و یا فایل ها را برای مدت طولانی در آرشیو خود نگه دارد. تا بتوانید در مواقعی که نیاز به بررسی دارید از آنها استفاده کنید.
توانایی تمرکز بر نقاط ضعف دانش آموزان
از آنجایی که دوره های آنلاین زبان با این رویکرد آموزشی به صورت خصوصی برگزار می شود، معلم می تواند بر روی نقاط ضعف دانش آموز تمرکز کند و به او کمک کند تا بر مشکلات و مسائل یادگیری زبان غلبه کند و نقاط قوت او بهبود یابد. .
به عنوان مثال: اگر دانش آموزی در گوش دادن ضعف دارد، معلم می تواند با ارائه تمرین های مکرر به او کمک کند تا سطح شنیداری خود را ارتقا دهد.

فرصت های مختلفی برای افراد مختلف وجود دارد
یکی دیگر از مزیت های آموزش آنلاین زبان که بسیار حائز اهمیت است امکان یادگیری زبان های مختلف مانند: انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی و ... می باشد و می توانید انواع زبان ها را در سطوح مختلف یاد بگیرید. ، از مبتدی تا پیشرفته به صورت آنلاین سازماندهی شده و در آموزش آنها شرکت کردند.

آموزش آنلاین مقرون به صرفه تر است
با توجه به اینکه برای آموزش آنلاین نیازی به خروج از منزل نیست و امکان انجام آن از راه دور نیز وجود دارد، می توان گفت دسترسی به این کلاس ها نسبت به روش های آموزش زبان حضوری و حضوری بیشتر است. برای زبان آموزان
امکان استفاده از آموزش آنلاین برای تمامی سنین
آموزش آنلاین زبان برای همه سنین در دسترس است و شامل زبان آموزان از پیر و جوان تا پیر و جوان می شود. به عبارتی می‌توان گفت در این کلاس‌ها محدودیت سنی برای یادگیری زبان وجود ندارد، اما زبان‌آموز بزرگسال می‌تواند در آنجا ابتدا زبان آموزش داده شود، اما بیشتر آموزش زبان به صورت حضوری است. - یکپارچه

پتانسیل والدین برای نظارت بر تحصیل فرزندانشان
در نهایت، نکته دیگری که باید در مورد مزایای یادگیری آنلاین زبان اشاره کنیم، امکان نظارت والدین بر تحصیل فرزندانشان است. زیرا والدین معمولاً سعی می کنند روند آموزشی فرزند خود را بدانند تا از پیشرفت و عملکرد او در کلاس آگاهی داشته باشند و بتوانند کودک را در این مسیر یاری کنند; دوره های آنلاین زبان نیز این فرصت را برای والدین فراهم می کند.
آخرین کلمه
با توجه به مزیت های آموزش آنلاین زبان که در این مقاله به آن ها پرداخته ایم، اگر می خواهید از این مزایا بهره ببرید و زبان را به بهترین شکل ممکن مطالعه و یاد بگیرید، از دوره های آموزشی مجموعه سوخون تاپر استفاده کنید. شرکت کنید و در این دوره ها شرکت کنید. از مزیت آن بهره ببرید؛ توجه داشته باشید موسسه سخن تبار دوره های آموزشی خود را به صورت آنلاین و حضوری برگزار می کند.

[ بازدید : 3629 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 18 دی 1401 ] [ 18:38 ] [ ناشر ]

پاکسازی پوست چیست؟


پیلینگ پیلینگ به معنای برداشتن لایه سطحی پوست است. گفته می شود که این فرآیند لایه برداری یا لایه برداری پوست باعث حذف یک لایه سطحی از سلول های مرده پوست می شود که باعث آکنه، لکه ها و لکه های قهوه ای روی پوست می شود. در نتیجه این فرآیند مشکلات پوستی مانند آکنه، جوش های سرسیاه، منافذ باز و چین و چروک های ریز از بین می روند و پوست شاداب و شاداب می شود. امروزه روشن کننده پوست یا نور پوست با لیزر به طور گسترده توسط متخصصان پوست استفاده می شود، اما برخی از خانم ها همچنان از کرم های روشن کننده پوست برای درمان مشکلات پوستی خود استفاده می کنند، پوست قوی تر به دنبال لایه برداری است.


سابقه لایه برداری پوست

پیشگیری از پیری پوست با حفظ جوانی و سلامت پوست همواره یکی از مهم ترین دغدغه های بشر بوده است. زیرا پوست اولین جایی برای قضاوت دیگران است. تاریخچه استفاده از اسیدهای زیبایی و شیر حمام کلئوپاترا (اسید لاکتیک) یا حمام شراب رومی به دوران باستان باز می گردد. از آغاز تاریخ مصر گزارش هایی از استفاده از مواد سوزاننده در پاپیروس به دست آمده در 3500 سال پیش وجود دارد. اما اولین اقدام عملی به دهه 1870 و زمان Unon برمی گردد که خمیری تولید کرد که برای تمیز کردن پوست چرب و خشک صورت استفاده می شد. در اواخر دهه 1930 در ایالات متحده، آنتوانت لاگاس شروع به قرار گرفتن در معرض فنل کرد. او برای التیام جراحات جنگی از سنت پدرش که یک پزشک فرانسوی بود پیروی کرد. دوره پاکسازی پوست فاطمه حبشی


فواید پاکسازی یا پاکسازی پوست

امروزه با توسعه زندگی صنعتی و آلودگی های زیست محیطی و به ویژه با افزایش روزافزون تخریب لایه اوزون که خود نقش بسزایی در فیلتر کردن طیف پرتوهای مضر فرابنفش خورشیدی دارد و متاسفانه پوست انسان یکی از آنهاست. در دسترس تر و آسیب پذیرتر است و بنابراین نیاز فوری به حفاظت از این عوامل محیطی مضر وجود دارد. اثرات نامطلوب اشعه ماوراء بنفش شامل بدخیمی های پوستی، لکه های پوستی، کک و مک، تلانژکتازی (اتساع رگ های خونی)، کراتوز خورشیدی، تغییر رنگ پوست و چین و چروک پوست است. برای درمان پوست آسیب دیده از روش هایی به نام لایه برداری استفاده می شود که بسیاری از مشکلات اپیدرم یا درم را اصلاح می کند و حتی در برخی موارد می توان از لایه برداری برای جوش ها استفاده کرد. بنابراین نباید فواید پاکسازی صورت را دست کم گرفت.


انواع لایه برداری

طبقه بندی بر اساس نوع لایه بردار وجود دارد:


1- لایه برداری شیمیایی:

لایه برداری شیمیایی به معنی تخریب و برداشتن لایه های پوست با یک ترکیب شیمیایی با هدف از بین بردن جوش و آکنه، بثورات پوستی، کک و مک و انواع لک های پوستی است. بسته به عمق، لایه برداری از یک روز تا دو هفته طول می کشد و پس از دوره لایه برداری، پوست جدید جایگزین می شود. هنوز روی پوست است اسید سالیسیلیک، اسید لاکتیک، اسید کربولیک (فنل)، اسید تری کلرواستیک، رسور سینئول، اسید رتیک را می‌توان از جمله آن‌ها نام برد.


2- لایه برداری یا درمبراسیون مکانیکی:

در لایه برداری مکانیکی، پوست با دستگاه الکترونیکی مخصوص پاک می شود و برای از بین بردن جای زخم های عمیق ناشی از آکنه مفیدتر است.


3- لیزر پیلینگ:

در لایه برداری لیزری که در سال های اخیر انجام می شود در حال حاضر از دو نوع لیزر برای لایه برداری استفاده می شود. لیزر دی اکسید کربن، لیزر اربیوم یاگ، در این دو نوع لیزر از خواص تبخیر آب و نکروز حرارتی برای لایه برداری پوست استفاده می شود.


انواع لایه برداری پوست بر اساس عمق لایه برداری پوست

لایه برداری سطحی:

این ساده ترین نوع لایه برداری است که می تواند به صورت سرپایی و بدون بیهوشی با محصولات اسیدی رقیق شده برای انواع پوست انجام شود. اصولاً روی اپیدرم یا درم کار می کند و در موارد چروک های کوچک ناشی از آفتاب، کک و مک، لکه های بارداری و تغییر رنگ پوست، اسکارهای خفیف آکنه و آسیب های خفیف نور خورشید کاربرد دارد. یک مقیاس کوچک برای 3-5 روز ظاهر می شود و بعد از یک هفته قابل تکرار است. لازم به ذکر است که نتایج مثبت این نوع لایه برداری چندان محسوس نیست، نمی تواند چین و چروک یا لکه های روی پوست را به طور کامل از بین ببرد. بنابراین لازم است به نتایج دلخواه رسید و آن را تکرار کرد.


حالت لایه برداری:

در لایه برداری متوسط، لایه برداری عمیق تر و موثرتر از لایه برداری سطحی است و به درم یا پاپیلا می رسد و بهبودی حدود 7-8 روز طول می کشد و در صورت نیاز بالینی بعد از چند هفته می توان آن را تکرار کرد. از آنجایی که لایه برداری متوسط ​​باعث سوختگی 2 روی پوست می شود، عوارض آن بیشتر از نوع قبلی است و نیاز به چند روز استراحت در منزل دارد. احتمال بروز درد و تورم به خصوص در ناحیه اطراف چشم وجود دارد.هدف از لایه برداری متوسط، از بین بردن چین و چروک های خفیف تا متوسط، تغییر رنگدانه ها و لکه های پوستی، آسیب های جدی و سایر اثرات طولانی مدت ناشی از تابش خورشید است.


عمق لایه برداری:

مواد موثره در این لایه برداری بیشتر ترکیبات فنلی هستند که به شبکیه و لایه های عمیق تر پوست نفوذ کرده و باعث سوختگی درجه دو می شوند. این دارو در زخم‌های عمیق مانند چین‌های عمیق پوستی و اسکارهای شدید آکنه و در بیمارانی که پوست آفتاب‌خورده دارند اما نمی‌خواهند جراحی شوند، استفاده می‌شود. نسبت به لایه برداری های دیگر موثرتر است اما عوارض آن شدیدتر است و تغییرات پوستی جدید بعد از 10 تا 14 روز شروع می شود. بنابراین پست تا 3 هفته قرمز و قرمز خواهد بود و ممکن است چندین ماه طول بکشد تا بهبودی کامل پیدا کند.پس از انجام این پست استراحت در منزل الزامی است. دکتر حبشی


مواد لایه بردار طبیعی بی ضرر

همه لایه‌برداری‌ها به نوعی با نوسازی کلاژن مرتبط هستند، پوست پس از لایه‌برداری جوان‌تر، شاداب‌تر و احیا می‌شود و هر چه لایه‌برداری طولانی‌تر باشد، اثرات آن نیز بیشتر می‌شود.

در بین اسیدهای مورد استفاده برای لایه برداری شیمیایی، بهترین اسید میوه مفیدترین است. مانند اسید سیتریک (در مرکبات)، اسید مالیک (در سیب)، اسید تارتاریک (در انگور) و اسید لاکتیک (در شیر خشک)، اسید لاکتیک با افزایش هیدراتاسیون اپیدرم از خشکی پوست جلوگیری می کند.

این اسید به مقدار زیاد در ماست تازه وجود دارد. در عین حال، اسید سیتریک سنتز کلاژن را افزایش می دهد و خطوط ریز را از بین می برد، در حالی که اسید گلیکولیک باعث لایه برداری و بازسازی سلول های پوست می شود. اسیدهای آلفا هیدروکسی اسیدهای آلفا هیدروکسی (اسیدهای میوه) به عنوان یک لایه بردار سریع عمل می کنند و ریزش سلول های مرده و سطحی پوست را تحریک می کنند و سلول های پیر و مرده پوست را از بین می برند تا سلول های جوان و تازه ظاهر شوند. که باعث زیبایی پوست می شود.


مراقبت های بعد از برداشتن پوست

بعد از هر لایه برداری، پوست نسبت به اشعه خورشید حساس تر می شود. بنابراین مراقبت از آفتاب اساس مراقبت های بعد است. باید از ضدآفتاب قوی تری استفاده کرد و لایه محافظ ضخیم تری روی پوست قرار داد. ضمناً باید از تابش مستقیم یا غیرمستقیم آفتاب پرهیز کرد و در زمان آفتاب از خانه خارج نشد، پس از لایه برداری به خصوص در انواع عمیق تر، بهداشت پوست را رعایت کرد تا از خطرات پوستی جلوگیری شود. جلوگیری کردن

بهترین زمان برای جدا کردن پوست چه زمانی است؟

بهترین زمان برای لایه برداری یا لایه برداری پاییز و زمستان یا اوایل بهار است. زیرا اشعه خورشید کمتر نفوذ می کند و با در نظر گرفتن اینکه دوره ترمیم و بازسازی سلول های پوست یک ماه می باشد. البته باید به فکر مراقبت از پوست در فصل پاییز نیز باشید. پیلینگ توصیه می شود هر 3-6 ماه یکبار تکرار شود. ماه برای جوانی مداوم و شادابی در پوست. با لایه برداری منظم پوست، رشد سلول های جدید را افزایش می دهد.

* پاکسازی منظم پوست (هر چند وقت یکبار) یکی از مهم ترین روش های مراقبت از پوست است. با نظافت منظم علاوه بر جلوگیری از بسیاری از مشکلات پوستی، پوستی زیبا و تمیز برای همیشه داریم و نیازی به کرم، اصلاح کننده و سایر لوازم آرایشی ندارید.


عوارض و فواید پاکسازی پوست

میکرودرم ابریژن ایمن، سریع است و فواید زیادی دارد. با این روش می توانید مواردی مانند آکنه صورت، چین و چروک و سایر علائم مرتبط با افزایش سن را کاهش داده و به تدریج از بین ببرید. اگرچه برای رفع آکنه صورت و بدن و التیام زخم های سطحی بسیار مفید است، اما به هر پوستی فارغ از ویژگی، رنگ و نوع آن درخشندگی و شادابی می بخشد و می توان گفت این روش یکی از روش های بی عارضه است. در این روش از کریستال های غیر حساسیت زا استفاده می شود و یک درمان عالی برای افرادی با پوست های حساس شیمیایی است. مهم است که تمیز کردن پوست صورت توسط متخصص و پزشک مجرب انجام شود تا خطری برای بیمار وجود نداشته باشد. در برخی موارد ممکن است پس از درمان، احساس سوزش خفیفی روی پوست احساس شود.


مزایای پاکسازی پوست

1. قیمت تمیز کردن پوست مناسب است

2. پس از پاکسازی پوست نیازی به استراحت و دوره نقاهت نیست

3. نتایج پاکسازی پوست بلافاصله پس از پاکسازی قابل مشاهده است

4. فواید پاکسازی پوست کوتاه و بلندی دارد


[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 18 دی 1401 ] [ 10:25 ] [ ناشر ]

چرا من دوست داشتنی نیستم؟ احساساتم درسته یا غلط!


آیا تاکنون این احساس درون شما شکل گرفته که از خودتان سؤال کنید چرا من دوست داشتنی نیستم؟ برخی از افراد حتی خودشان را دوست ندارند! سؤال اساسی اینجاست، اگر شما خودتان را دوست نداشته باشید چگونه از دیگران انتظار دارید که برای شما ارزش قائل شوند و یا چگونه می‌توانید به افراد دیگر علاقه‌مند شوید؟! در این مطلب از جوان ایرانی به بررسی این مورد می‌پردازیم که چرا افراد تصور می‌کنند که مردم آن‌ها را دوست ندارند و خودشان را لایق عشق و محبت دیگران نمی‌دانند.


چرا من دوست داشتنی نیستم؟

در این بخش به طور کامل شرح می‌دهیم که چرا احساس می‌کنیم دیگران ما را دوست ندارند!


بیماری افسردگی

یکی از دلایلی که باعث می‌شود احساس کنید دیگران برای شما ارزش قائل نیستند، ابتلا به بیماری افسردگی است. به طور کلی وقتی بیماری افسردگی دارید، دچار باورهایی خواهید شد که واقعی نیستند!


اختلال شخصیت مرزی

برخی از افرادی که دچار اختلال شخصیت مرزی هستند، احساس می‌کنند سزاوار محبت اطرافیان نیستند و کسی آن‌ها را دوست ندارد. در این مقاله از جوان ایرانی به طور کامل این نوع اختلال را شرح داده‌ایم.


سوء استفاده کردن دیگران

افرادی که در رابطه عاطفی غلط قرار گرفته‌اند و فرد مقابل قصد سوءاستفاده از آن‌ها را دارد، ممکن است فرد سوء استفاده گر این تفکر را درون افراد شکل بدهد که هیچ‌کس مثل من، شما را دوست نخواهد داشت، یا اینکه به آن‌ها بگوید شما لایق محبت دیگران نبوده، درنتیجه سزاوار رفتار بهتر نیستید. متأسفانه این قبیل صحبت‌های به ظاهر ساده، ممکن است فرد را با این مسئله مواجه کند که کسی او را دوست ندارد.


عزت نفس پایین

معمولاً افرادی که عزت نفس پایینی دارند، احساس می‌کنند که لایق عشق و محبت دیگران نیستند. حتی اگر فردی به او بگوید که دوستش دارد، به دلیل عزت نفس پایین نمی‌تواند باور کند!


زخم‌ها و تروماهای گذشته

برخی از افراد دچار تروما و آسیب‌های زیادی درگذشته هستند. آن‌ها احساس می‌کنند که لایق زندگی بهتر و دوست داشته شدن توسط دیگران هستند. این‌گونه افراد تصور می‌کنند که الزاماً باید همان اتفاق‌های گذشته در زندگی‌شان رخ دهد.



عوارض احساس دوست داشتنی نبودن

اگر احساس کنید که کسی شما را دوست ندارد، ممکن است زندگی و روابط شما تحت تأثیر قرار بگیرد. درواقع شما احساس می‌کنید که لایق عشق و محبت دیگران نیستید. درحالی‌که تمامی انسان‌ها به صورت ذاتی نیاز به پذیرفته شدن و دوست داشته شدن دارند. اگر شما این احساس را نداشته باشید، در تعیین مرزهای شخصی با دیگران به مشکل بر خواهید خورد، درنتیجه ممکن است حتی برخی از نیازهای خودتان را برای ایجاد روابط قربانی کنید. شما باید بدانید که ممکن است اشتباه کنید. درواقع احساس شما از خودتان واقعی نیست. همان‌طور که گفتیم مواردی مانند افسردگی، اختلالات شخصیتی، سابقه تروما و سایر مسائل ممکن است این احساس را درون شما شکل دهد که ارزش ارتباط مثبت با دیگران را ندارید.




چگونگی غلبه بر احساس دوست داشتنی نبودن

خبر خوب این است که شما می‌توانید بر احساس دوست داشتنی نبودن غلبه کنید. دقت داشته باشید که حتماً درمان خود را پیگیری کنید، زیرا اگر به آن اهمیت ندهید ممکن است باعث رفتارهای خود خرابکارانه شوید و در مورد خودتان مدام منفی صحبت کنید. این منفی نگری در بسیاری از مواقع باعث عصبانیت شما می‌شود.


در مرحله اول حتماً به روانشناس مراجعه کنید تا با درمان شناختی-رفتاری به شما کمک کند که افکار ناسازگاری یا نادرست را بتوانید شناسایی کرده و افکار مثبت را جایگزین آن‌ها کنید.


شناسایی افکار نادرست یک چالش طولانی‌مدت و بسیار سخت است که نیاز به تمرین دارد. روانشناس با حمایت‌هایی که از شما به عمل می‌آورد به شما یاری می‌دهد تا بتوانید در این مرحله پیروز شوید.



راهکارهای دوست داشتنی و جذاب شدن

احتمالاً تمایل دارید بدانید افرادی که دوست داشتنی و جذاب هستند، چه ویژگی‌هایی دارند! هرچند آن‌ها نسبت به خودشان احساس بسیار خوبی دارند اما راهکارهای دیگری نیز برای محبوب شدن وجود دارد که در این بخش از جوان ایرانی به آن می‌پردازیم.جوان ایرانی (irjavan.com)


لبخند را فراموش نکنید

معمولاً افرادی که دوست داشتنی و جذاب هستند، همیشه لبخند بر روی لب‌هایشان است. این‌گونه افراد شاد و پرانرژی با اعتمادبه‌نفس بالا هستند.


شنونده خوبی باشید

اگر فردی با شما صحبت می‌کند عجله نکنید! مدام به این موضوع فکر نکنید که چه زمانی صحبت‌هایش تمام می‌شود تا شما شروع به نصیحت کردن کنید. زیرا این مورد باعث کاهش جذابیت شما می‌شود. درواقع شما باید سعی کنید برای دیگران گوش شنوا باشید تا شما را فرد دوست داشتنی تلقی کنند. در مورد شنونده‌ی خوبی بودن در همین سایت مقاله‌ای جدا ایجاد شده است که پیشنهاد می‌کنیم آن را بخوانید.


غر نزنید

اگر شما فردی هستید که همیشه و در همه حال در حال غر زدن هستید، مطمئن باشید که دیگران از شما دور می‌شوند. زیرا باعث ایجاد سیگنال منفی به دیگران می‌شوید و آن‌ها تصور می‌کنند که شما فردی هستید که از تمامی موضوعات شکایت دارید.


احترام گذاشتن به عقاید دیگران

اگر می‌خواهید که دیگران از بیان عقاید به نظر شما ترسی نداشته باشد، سعی کنید به عقاید آن‌ها احترام بگذارید. حتی اگر صحبت‌های آن‌ها برخلاف عقاید شما باشد، بازهم رعایت احترام به عقاید دیگران الزامی است.


بحث زیادی نکنید

برای اینکه فردی دوست داشتنی و جذاب باشید، باید بتوانید خشم خود را کنترل کرده و مهارت‌های ارتباطی خود را گسترش دهید. درواقع به جای اینکه از روبرو شدن با مشکلات مدام بحث کنید و دعوا درست کنید. توانایی حل مسئله را در خود افزایش دهید.


خودخواهی را کنار بگذارید

بسیاری از برخی از افراد تصور می‌کنند که همیشه باید دیگران به آن‌ها کمک کنند. درصورتی‌که این تفکر، اشتباه است. گاهی باید دست به کار شوید و کمک کردن به دیگران را استارت بزنید. اگر از دیگران مدام انتظار داشته باشید که برای شما کاری انجام دهند از شما دوری خواهند کرد.


معذرت‌خواهی کردن

سعی کنید لجباز و مغرور نباشید! به محض این‌که اشتباهی انجام دادید معذرت خواهی کنید. هیچ اشکالی ندارد که شما از اینکه فردی را ناراحت کرده‌اید عذرخواهی کنید. این مورد نه تنها به غرور شما لطمه نمی‌زند، بلکه باعث افزایش محبوبیت و دوست داشته شدن شما می‌شود.


به خودتان باور داشته باشید

برای اینکه فردی جذاب و دوست داشتنی شوید، باید خودتان را دوست داشته باشید. دست از ایراد گرفتن از خودتان بردارید و مطمئن باشید که دیگران شما را دوست خواهند داشت. برخی از افراد، صبح که از خواب بیدار می‌شود تا شب که می‌خواهند به رختخواب بروند، مدام خودشان را سرزنش می‌کنند و با خودشان رفتارهای بسیار بدی دارند. آن‌ها تصور می‌کنند که هیچ‌وقت نمی‌توانند هیچ دوست صمیمی داشته باشند و همیشه دیگران از آن‌ها دوری می‌کنند. درصورتی‌که چنین نیست! اگر برای خودتان ارزش قائل شوید، خودتان را باور داشته باشید، دیگران شما را فردی جذاب تلقی خواهند کرد و به ارزش وجودی شما واقف خواهند شد.


وقت گذاشتن با خانواده و دوستان

خانواده و دوستان صمیمی افرادی هستند که می‌توانند عزت نفس شما را افزایش دهند. سعی کنید حتی اگر شاغل هستید، حداقل یک روز را سعی کنید با افراد و دوستان صمیمی خود را نیز احساس دوست داشته شدن در شما تقویت پیدا کند


یکرنگی و صداقت

افراد جذاب و دوست داشتنی بسیار یکرنگ بوده و ظاهر و باطنشان یکی است. درواقع آن‌ها به هر آنچه می‌گویند عمل می‌کنند و هیچ‌گونه تظاهری ندارند. بنابراین اگر می‌خواهید در نزد مردم محبوب باشید، سعی کنید صداقت و یکرنگی را اصل اول زندگی خود کنید.


سخن پایانی

شما عزیزان باید بدانید که هر انسانی لایق این است که عزیزانشان با او خوب رفتار کند. اگر شما احساس می‌کنید که لیاقت این عشق و محبت را ندارید و درواقع دوست داشتنی نیستید. ابتدا باید این احساس و افکار نادرست را شناسایی کنید، سپس به روان‌پزشک یا روانشناس مراجعه کنید تا حمایت‌های لازم از شما به عمل آید.


اگر شما نیز تجربه‌ای در این مورد دارید و در زندگی خود بارها به این مشکل برخورد کرده‌اید که کسی شما را دوست ندارد. همچنین عواقب آن را در زندگی احساس کرده‌ و برای درمان آن تلاش کرده‌اید، خوشحال می‌شویم که در بخش نظرات پیام خود را ثبت کنید.

چرا من دوست داشتنی نیستم؟ احساساتم درسته یا غلط!


[ بازدید : 129 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 14 دی 1401 ] [ 11:41 ] [ ناشر ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]