خرید بک لینک دائمی از نشونت (neshoonet)


نکاتی که ما در این سری مقالات به شما خواهیم آموخت در مورد روش های خرید بک لینک دائمی (https://neshoonet.ir/backlink/) است. این مطلب از نشونت برداشت شده است.

در این بین توجه به SEO، SEM، بلاگ، روابط عمومی آنلاین، کانتنت مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ هدفمند و به طور کلی دیجیتال مارکتینگ از اهمیت بسیار بالای برخوردار است و با توجه به این ما در این مقاله دو نمونه از زیر سیستمهای دیجیتال مارکتینگ را به صورت تخصصیتر معرفی میکنیم تا مخاطبان برای انتخاب ابزار مناسب جهت ارتقای کسبوکارشان آگاهانه و هوشمندانه عمل کنند. با توجه به اهمیت زیاد Anchor Text در رتبه بندی نتایج گوگل الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی لینک های غیرطبیعی و خریداری شده طراحی کرده است و وب سایت هایی که استانداردهای مورد نظر گوگل را رعایت نکنند طبق توضیحات neshoonet.ir توسط الگوریتم پنگوئن جریمه میشوند. ضمن اینکه به شما میگوییم افراد حرفهای برای افزایش بازدید وب سایت به صورت واقعی چه کار میکنند. تیتر رپورتاژها در صفحه اول خبرگزاری ها و سایت های پربازدید و معتبری مثل ایرنا، بیتوته و… برای نوشتن یک رپورتاژ خوب و موثر، قبل از هر چیزی باید رسانهای را که قرار است این مطلب در آن منتشر شود، خوب بشناسید. بسیاری از سایت ها اقداماتی برای ایجاد کلیک های مصنوعی و غیرواقعی بروی بنر های تبلیغاتی میکنند ولی در مورد رپورتاژ چنین موردی وجود ندارد.

تأثیرگذاری این نوع تبلیغ به اثبات رسیده است و به همین دلیل به صورت گسترده در جهان استفاده میشود. برای موفقیت در این بازار به شدت رقابتی باید از روشها و سبکهای جدید جذب لید، تبدیل آن به مشتری و حفظ و نگهداری آنها استفاده شود، اینجاست که استفاده از ابزارهای متناسب با بستر دیجیتال و وب کاربردی میشود. رپورتاژ آگهی و کمپین رسانه ای، دو نمونه از زیر سیستمهای دیجیتال مارکتینگ هستند که باید متناسب با کسب و کار در راستای جذب لید و بازاریابی آنلاین انجام شوند. فرقی نمی کند که یک لینک بازدید کننده داشته باشد یا خیر, در واقع لینک های بدون بازدید مانند لینک های پر بازدید نمی توانند برای سئوی سایت ارزش زیادی داشته باشند اما خودشان به تنهایی مشخصات یک لینک متنوع را دارند و اگر یک سایت تعداد زیادی لینک ورودی داشته باشد, حتی اگر بعضی لینک ها بازدید نداشته باشند, باز هم برای سایت نتیجه ی مثبت دارد. هیچ چیز به اندازه یک تیتر جذاب نمیتواند مخاطب را به بازکردن لینک رپورتاژ در صفحات نتایج جستجوی گوگل و خواندن تمام آن ترغیب کند. بک لینک ها به صورت موقت و در دوره های حداکثر یکساله در صفحات مختلف یک سایت قرار می گیرند و می توانند با انتقال مخاطبین از سایت های دیگر به سایت شما، بازدید و رتبه ی سایت را بالا ببرند.


در واقع رپورتاژ آگهی باید صورت و شکلی روایی و داستان گونه داشته باشد تا وقتی مخاطب به مطالعه آن مشغول می شود، خسته نشود و حوصله اش سر نرود. مدیر بازاریابی و تبلیغات به مجلات الکترونیکی یا غیر الکتررونیکی، روزنامه ها و وب سایت ها برای اینکه محتوای متنی مورد نظر خود را به مخاطب نهایی ارائه کنند، هزینه پرداخت می کنند. در کل آنچه که مخاطبان میبنند و می شنوند، تمام کوشش و تلاش یک کسب و کار هست که ذهن مخاطب را به سمت یک محصول یا خدمت خاصی سوق دهند. برخلاف تبلیغات مرسوم که با اغراق تلاش میکند، توجه کاربران را به خود جلب کند، در رپورتاژ آگهی سعی بر این است که با محتوای جذاب، مفید و قانعکننده، کاربران را به برند یا محصول خود علاقه مند کرده و از این طریق دانش کاربران را پیرامون موضوع و یا محصولی خاص افزایش دهد و اطلاعات جدیدی در اختیارشان بگذارد. سعی کنید علاوه بر دادن اطلاعات و معرفی محصول خود، در کاربر احساس نیاز ایجاد کنید.


تولید محتوای سفارشی در قالب خبر یا مقاله که مخاطبان را بصورت مستقیم و یا غیرمستقیم به سمت هدف تبلیغ دهنده هدایت می کند رپورتاژ اگهی است. برخلاف تبلیغات معمولی که در بیشتر موارد از سوی ربات های گوگل مضر تشخیص داده می شوند و باعث از دست رفتن رتبه سایت خواهند شد در رپورتاژ آگهی شاهد واکنش ربات های گوگل هستیم چرا که برای ربات های گوگل رپورتاژهای آگهی یک متن طبیعی است و الگوریتم های این جست و جو گر با توجه به انتشار محتوای رپورتاژ آگهی در سایت های پرطرفدار و معتبر این روش را بسیار مفید و موثر در رتبه بندی سایت ارزیابی می کند. برای اینکه نقش رپورتاژ آگهی را در سئو بدانید، کافی است بگویم، بدون پرداخت هزینه مناسب ماهیانه برای نشر رپورتاژ، اهداف سئو سایت در مدت زمانی بسیار طولانی محقق خواهد شد. بعد از این که یک مقاله کاربردی را کامل نوشتید، در انتهای مقاله (یا مابین آن) تبلیغ کسب و کار خود را می کنید. تمرکز روی یک لندینگ پیج ممنوع! همانگونه که پیش تر از این گفته شد، بک لینک ها برای مدت زمان مشخص از قبل تعیین شده می توانند حداکثر تا یکسال در صفحات یک سایت قرار گیرند، ولی رپورتاژ آگهی این امکان را دارد که به صورت دائم روی یک صفحه از سایت قرار گیرد و به طور مداوم می تواند مخاطبان مختلفی را به صفحه سایت شما دعوت نماید.

اطلاعات بیشتر : neshoonet.ir


[ بازدید : 13278 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 19 اسفند 1400 ] [ 11:14 ] [ ناشر ]
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]