علت درد شانه راست



به طور معمول، درد ناشی از آسیب به ساق پا، مانند رگ به رگ شدن یا پارگی عضله، مفصل یا تاندون است.

اصطلاح "درد کشاله ران" معمولا به پارگی یا کشیدگی عضله داخلی ران اشاره دارد.


این نوع آسیب کشاله ران معمولاً در اثر استفاده بیش از حد ایجاد می شود و بیشتر در بین افراد فعال بدنی دیده می شود.

10 دلیل دیگر برای درد پای راست در زنان:

علاوه بر آسیب های عضلانی، مفاصل یا تاندون، درد شکم شما ممکن است نتیجه شرایط مختلفی باشد، از جمله:

آرتریت در لگن:

یکی از علائم مشخصه آرتریت مفصل ران، درد عمیق در مفصل ران است که گاهی از ساق پا تا زانو تابش می کند. این مشکل مو با ایستادن یا راه رفتن طولانی مدت تشدید می شود.برای تشخیص آرتریت در لگن به دکتر منصوری مراجعه نمایید.

بزرگ شدن غدد لنفاوی:

غدد لنفاوی، که به آنها غدد لنفاوی نیز می‌گویند، در کشاله ران (گره‌های لنفاوی در کشاله ران یا استخوان ران) می‌توانند به دلایل مختلفی از جمله آسیب، عفونت (لنفادنیت) یا به ندرت سرطان متورم و ناراحت شوند.

فتق فمورال:

فتق فمورال در زنان شایع‌تر از مردان است، تورم و بیرون زدگی روده در نزدیکی بالای ران و کشاله ران. این در واقع زمانی اتفاق می افتد که قسمت کوچکی از روده کوچک وارد کانال فمورال می شود. کانال فمورال شامل غدد لنفاوی Rosmulsular و عروق لنفاوی است و درست در زیر رباط اینگوینال قرار دارد.

شکستگی ستون فقرات:

در شکستگی لگن، درد معمولا در کشاله ران یا قسمت خارجی ران است. اگر استخوان لگن شما به دلیل مواردی مانند سرطان یا آسیب و استرس ضعیف شده باشد، ممکن است برای مدتی قبل از شکستگی در کشاله ران یا ران خود احساس درد کنید.

فتق روده:

فتق اینگوینال در ناحیه کشاله ران قرار دارد. اگرچه در مردان شایع تر است، اما فتق اینگوینال یک فتق مغبنی است که از طریق یک نقطه ضعیف در عضلات کشاله ران شما رانده می شود.

به عنوان یک زن، ممکن است شما یک فتق مایع نامرئی یا پنهان داشته باشید که باید با لاپاراسکوپی ارزیابی شود.


[ بازدید : 4823 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 2 بهمن 1402 ] [ 9:55 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]