رئیس جمهور منتخب آمریکا اعضای جدیدی را به گروه ویژه مقابله با ویروس کرونا اضافه کرد


به نقل از پایگاه خبری هیل، تیم انتقال جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا دیروز شنبه سه عضو جدید هیئت مشورتی کووید-۱۹ خود را اعلام کرد و با این حساب، تعداد کل آن‌ها را به ۱۶ نفر افزایش داد.

سه عضو هیئت جدید مقابله با ویروس کرونا شامل جین هاپکینز، پرستار برتر، جیل جیم، مدیر اجرایی دپارتمان بهداشت بخش بهداشت ناواهو و دیوید مایکلز، متخصص اپیدمیولوژیک هستند.

بایدن با انتشار بیانیه‌ای گفت: همانطور که کووید-۱۹ در سراسر کشور موج می‌زند، من به تیمی نیاز دارم که به من مشاوره و دیدگاه‌ها و نقطه نظر‌های مختلفی را ارائه دهد. خانم هاپکینز، دکتر جیم و دکتر مایکلز کار هیئت مدیره مقابله با کرونا را تقویت می‌کنند و به ما اطمینان می‌دهند که برنامه ریزی نابرابر را برطرف خواهند کرد.

تیم انتقال بایدن در حالی هیئت مقابله با شیوع ویروس کرونا را افزایش داده است که موارد ابتلا به کووید-۱۹ در سراسر آمریکا رو به افزایش است. از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار آمریکایی به این ویروس مبتلا شده اند که شمار مبتلایان روزانه آن به ۱۰۰ هزار مورد در حال افزایش است.

تقریبا ۲۵۶ هزار نفر نیز در آمریکا بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.



موضوعات: نشریات اجتماعی,
[ بازدید : 13289 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 9 آذر 1399 ] [ 10:37 ] [ ناشر ]

۶ راهکار ساده برای درمان اگزمای پوستی


به نقل از اکسپرس، اگزما یا درماتیت به التهاب یا آماس پوست گفته می‌شود که می‌تواند منجر به خارش، قرمزی، تورم، و پوسته شدن پوست می‌شود. امروزه اگزما یکی از بیماری‌های رایج پوستی در میان مردم است. با این حال، راهکار‌های ساده‌ای وجود دارد که می‌توان با کمک آن اگزما را درمان کرد.

بر این اساس، پائولو اولیور، یک متخصص پوست در این باره می‌گوید: هوای خشک می‌تواند اگزما پوستی به ویژه در دست‌ها و صورت را تشدید کند. از این رو، ساده‌ترین راهکار برای مدیریت اگزما اجتناب از خشکی و خارش پوست است. به همین منظور افراد می‌توانند شش روش ساده را در این زمینه پیگیری کنند.

این شش راهکار شامل موارد ذیل است:

۱- از تغییر ناگهانی دما اجتناب کنید. برای مثال نباید در فصل زمستان اقدام به پیاده روی طولانی در هوای باز کرده و سپس وارد اتاق گرم شوید. این کار می‌تواند منجر به تشدید اگزما و خارش پوست شود.
۲- چندین لایه لباس پوشیده و خود را در هوای سرد به خوبی بپوشانید.
۳- از هوای خشک اجتناب کنید. سعی کنید در خانه از بخور آب گرم استفاده کنید. ساده‌ترین راهکار این است که یک ظرف پر از آب را بر روی شوفاژ یا بخاری قرار دهید. افزایش رطوبت هوا در خانه می‌تواند برای اگزمای پوستی مفید باشد.



موضوعات: نشریات عمومی,
[ بازدید : 231 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 9 آذر 1399 ] [ 10:36 ] [ ناشر ]

نرم افزار سانترال چیست؟


امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، استفاده روزافزون از فروشگاه های اینترنتی و استارت آپ از تلفن های همراه افزایش یافته است. فرقی نمی کند سالها استارتاپ موفقی داشته باشید یا تجارت آنلاین داشته باشید. با این حال ، برای برقراری ارتباط با مشتریان خود به یک یا چند خط تلفن نیاز دارید.

کاربرد نرم افزار سانترال اینجاست که با تنظیم تنظیمات بهترین سیستم مدیریت تلفن ، به شما در گسترش تجارت کمک می کند. در این مقاله می خواهیم مزایا و کاربردهای دستگاه های مرکزی را در نظر بگیریم. یکی دیگر از مزایای PBX وجود دستگاه پاسخگویی یا تلفن گویا است. کوچک یا بزرگ بودن کار شما مهم نیست ، با این وجود داشتن دپارتمان های مختلف ، نیازی به تماس با شخصی را از بین می برد.

به عنوان مثال ، شرکتی را با چندین بخش از جمله فروش ، خدمات بازاریابی ، مدیریت داخلی و غیره در نظر بگیرید. با استفاده از تلفن پاسخ می توانید تماس گیرندگان را برای شماره گیری کد برای اتصال به دامنه مورد نیاز تعیین کنید. دستگاه پاسخگویی همچنین به مشتریان شما این امکان را می دهد تا در صورت غیبت کارکنانشان ، اطلاعات و س questionsالات خود را برای شما ثبت کنند ، بنابراین هر زمان که پرسنل فرصت پاسخگویی را داشته باشند ، می توان با آنها تماس گرفت.

رمز یک شرکت موفق و پایدار ارتباط مداوم با مشتریان است. این تنها در صورتی امکان پذیر است که شبکه شبکه بی سیم به درستی کار کند. در هر سازمان یا سازمانی ، ما از تغییر برای داشتن یک شبکه ارتباطی کوچک استفاده می کنیم تا بتوانیم ارتباطات بین افراد را از جهات مختلف آغاز کنیم. استفاده از پاسخ های کم هزینه ، کم هزینه و کم هزینه گزینه ای است که همه مشاغل و مشاغل را به استفاده از یک سیستم متمرکز ترغیب می کند.



موضوعات: نشریات عمومی,
[ بازدید : 216 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 9 آذر 1399 ] [ 10:35 ] [ ناشر ]

نکات مهم در رانندگی با خودرو‌های دنده اتوماتیک


اتومبیل اتوماتیک ممکن است برای کسانی که به رانندگی درون شهری عادت دارند، مناسب‌تر باشد. اگر هر روز مسافت طولانی را طی می‌کنید یا به رانندگی در جاده‌ عادت دارید، یک اتومبیل دنده ای می‌تواند گزینه بهتری باشد.

جعبه دنده اتوماتیک از سال‌ها قبل مورد علاقه رانندگان بوده است. با توجه به پیچیدگی‌های خاص جعبه دنده‌های اتوماتیک و هزینه‌های نگهداری آنها، رانندگی صحیح با خودروی اتوماتیک بسیار مهم است چرا که با رعایت آنها طول عمر خودرو و گیربکس افزایش و از هزینه‌های اضافی نیز جلوگیری می‌کند.

اگر برای اولین بار میخواهید با اتومبیل دنده اتوماتیک رانندگی کنید قبل از هر چیزی بخاطر داشته باشید که باید استفاده از پای چپ برای رانندگی را فراموش کنید، زیرا پای چپ در رانندگی برای فشردن پدال کلاچ است که در اتومبیل دنده اتوماتیک وجود ندارد. استفاده از پای چپ در اتومبیل گیربکس اتوماتیک به معنی فشردن پدال ترمز با آن است و در صورتی که همزمان در حال فشردن پدال گاز باشید قطعا گیربکس اتومبیل شما دچار آسیب جدی می‌شود.

هنگام روشن کردن اتومبیل حتما پای خود را روی پدال ترمز بگذارید البته مکانیزم اکثر اتومبیل‌های امروزی به ترتیبی است که معمولا بدون فشردن پدال ترمز روشن نمی‌شود، اما بهتر است بعد از روشن شدن موتور نیز تا قبل از حرکت پا را از روی پدال ترمز بر ندارید. علت این توصیه صرفا بخاطر نکات ایمنی است، زیرا در اتومبیل دنده اتوماتیک بعد از خاموش شدن موتور عملا دنده درگیری وجود ندارد و به جزء حالت پارک شیفتر دنده بقیه دنده‌ها خلاص است، حال اگر آخرین باری که شما اتومبیل را پارک کرده‌اید سیم یا مکانیزم الکترونیکی شیفتر دنده دچار اشکال شده و اتومبیل در حالت پارک قرار نگرفته باشد، بلافاصله بعد از روشن شدن موتور، اتومبیل حرکت می‌کند و ممکن است باعث مشکلات جبران ناپذیری بشود. هر چند این احتمال ضعیف است، اما قابل چشم پوشی نیست.

بعد از روشن شدن موتور حتی در هوای گرم بهتر است قبل از حرکت دقایقی را برای گرم شدن موتور منتظر بمانید، حرکت بلافاصله مخصوصا در هوای سرد باعث تعویض خشک و خشن دنده‌ها می‌شود که در اغلب اتومبیل‌ها کاملا محسوس است، رعایت این نکته در طول عمر شیر‌های برقی و مجموعه کنترل هیدرولیکی گیربکس موثر است.



موضوعات: نشریات اجتماعی,
[ بازدید : 223 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 4 آذر 1399 ] [ 16:48 ] [ ناشر ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]