پخش عمده لوازم جانبی موبایل


با وجود اینکه اسپیکرهای سه تکه گرانقیمتتر هستند، کاربران زیادی این اسپیکرها را به نوع دو تکه ترجیح میدهند. شما میتوانید با خواندن این مطلب به اطلاعات کاملی دست یابید. قیمتهای ارایه شده فقط نمونه ای از قیمتهای همکاری بوده و شما با چک کردن در سایت خرید۲۰ میتوانید به سادگی خرید نموده و برای شما در هر نقطه از ایران که باشد ارسال گردد. هر ستلایت یا هر تکه از این اسپیکرها وظیفه پخش صدا را به عهده دارد. در شیائومی می ۱۱ هم این بازی بسیار روان و در حدود ۶۰ فریم بر ثانیه اما گاه با لگ اجرا میشود. قوطی واکس پلاستیکی امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و مصرف ان حدود به اندازه قوطی های واکس فلزی افزایش پیدا کرده است . قوطی فلزی بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید. جهت هماهنگی بیشتر و پاسخ به سوالات شما لطفا بصورت مستقیم با شرکت تماس بگیرید. نوع اسپیکر، درگاههای ارتباطی، تعداد اجزاء اسپیکر، داشتن یا نداشتن ساب ووفر، توان خروجی اسپیکر، اتصالات آن و برند تولید کننده اسپیکر از جمله مواردی هستند که بر قیمت این محصولات تاثیر مستقیم دارند.

وجود ساب ووفر در اسپیکرهای سه تکه باعث میشود قدرت و کیفیت صدای خروجی آنها از اسپیکرهای دو تکه بیشتر باشد. دوربین فوق عریض در شب مشابه بیشتر گوشیهای دیگر عکسهای کم کیفیت، پر از نویز و با خطاهای نوری فراوان ثبت میکند و بهتر است در شرایط نوری ضعیف قید استفاده از آن را بزنید. از دیگر مراجعین به شرکت های پخش می باشند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید پس باید حتما از میکروفن های اورجینال خریداری نمایید. البته باید به این نکته توجه کرد که قیمت اسپیکرهای دو تکه کمتر از نوع سه تکه است. برای دورهمی ها و مجالس نه چندان بزرگ ، کرایه اسپیکر های بزرگ مقرون به صرفه نیست و اسپیکر موبایل هم جوابگو نیست ؛ اینجاست که اسپیکر هایی که با کیفیت و درعین حال قابل حمل باشند راه حل این موضوع خواهند بود. جنس خاص قاب پشتی همچنین موجب شده که شیائومی می ۱۱ در مقایسه با بسیاری از گوشیهای دیگر با قاب پشتی براق، چسبندگی کمی بهتری در دست داشته باشد اما در کل به دلیل لبه های خمیده، گوشی در دست نسبتا لیز احساس میشود و به همین دلیل بهتر است از قاب سیلیکیونی ارائه شده در جعبه گوشی استفاده کنید.

پخش عمده اسپیکر میکروفن در بسیاری از فروشگاه ها انجام می شود. از این رو بسیاری از این کاربران به دنبال خرید اسپیکر برای لپ تاپ خود هستند. مجموعه پخش خادمی آماده ارائه خدمات پخش عمده اسپیکر لپ تاپ با بهترین و مناسبترین قیمت به همکاران گرامی میباشد. همچنیــن از ســال 1384 نماینده انحصاری بـــرند GREAT در ایــــران میباشد که ایــن محصولات با یک ســال گارانتی تعویض و دو ســال خدمات پس از فروش ارائه میگردد. هدفون ها و هندزفری ها یکی از انواع لوازم جانبی موبایل هستند که در عین مفید بودن ، اگر مرغوبیت قابل قبولی نداشته باشند می توانند باعث آسیب زدن به پرده گوش و شنوایی شوند ، پس یکی پارامتر های مهم برای انتخاب یک هدفون ، مرغوبیت آنست. در مورد هدفون هم امکان تنظیم صدا بر اساس هدفونهای تولید شده توسط شیائومی، تغییر اکولایزر ۷ خطی، تنظیم صدا بر اساس سن شنوایی افراد و تغییر کارکرد کلیدهای روی ریموت هدفون در نظر گرفته شدهاند. یکی از مواردی که هنگام خرید عمده اسپیکر لپ تاپ باید در نظر داشته باشید، نوع اسپیکر است.

به نظر میرسد این مشکل در شیائومی می ۱۱ بسیار معمول است؛ چون پیش از این برخی از کاربران به داغ شدن بیش از حد این گوشی اشاره کرده بودند. هنگام مشاهده فیلم یا گوش دادن به موسیقی متوجه این امر خواهید شد که اسپیکر داخلی لپ تاپ توان مورد نیاز شما را ندارد. بنابراین تماشای فیلم یا گوش دادن به فایلهای صوتی و موسیقی با آنها لذت بخشتر خواهد بود. ولی برای همین اسپیکر ها هم وسواس به خرج بدهید و جنس خوب و با قیمت مناسب خرید کنید تا به راحتی لذت دور هم بودن را چند برابر کنید. لذت بخشترین تجربهای که با اسپیکرها داشتم حین بازی کال آو دوتی موبایل بود که هم صدای فراگیر و با کیفیتی را تجربه کردم و هم جهت صدا به راحتی قابل تشخیص بود. موبایل مرکزی ، وارد کننده و مرکز پخش هدفون و هندزفری ، این امکان را برای همه مشتریان قرار داده که به تعداد که می خواهند و به مقرون به صرفه ترین قیمت ، خرید خود را انجام دهند و درب منزل تحویل بگیرند. پخش عمده اسپیکر میکروفن نیز از جمله مواردی است که این فروشگاه ها در آن فعالیت دارند. یک میکروفن یا اسپیکر باید توانایی برآورده سازی نیازهای کاربر را داشته باشد.



موضوعات: نشریات عمومی,
[ بازدید : 5406 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 تير 1401 ] [ 17:59 ] [ ناشر ]

تأثیر هاست در سرعت سایت



همانطور که میدانید سرعت سایت، در سئو و رضایتمندی کاربر بسیار حائز اهمیت است. اگر یک سایت وردپرسی داشته باشید، حتما پیش آمده که افزونه‌ای را نصب و امتحان کرده باشید که موجب سنگین شدن سایت شما شده باشد و در نهایت آن را پاک کرده باشید. البته روش‌های بسیاری وجود دارند که با آنها کندی سایت را کاهش داد اما بیشترشان به دانش کدنویسی نیازمندند. ولی راه حلی که بیشتر مختصصان در آن اتفاق نظر دارند، استفاده از میزبان یا هاست سایت است.

منظور از سرعت سایت مقدار زمانی است که لازم است تا متن، تصاویر، فرم ها و هرآنچه در صفحات هستند، برای کاربر لود شوند. اگر سرعت سایت پایین باشد ممکن است که کاربر صفحه را ترک کند و به سراغ سایتهای رقیب با سرعت مناسبتر برود. ترک کردن صفحه به وسیله مخاطبان موجب تضعیف تصویر برند میشود و به علاوه ، درفرآیند رتبه بندی، گوگل نیز به سرعت سایت بسیار اهمیت میدهد. اگر سرعت سایتی پایین باشد، شانسی برای رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل نخواهد داشت.

استفاده از میزبان یا هاست تأثیر بسیاری در سرعت سایت و سئو دارد. البته نوع شرکت ارائه دهنده هاست و سرویس انتخابی کاربر نیز در این موارد اثرگذار است. برای مثال یک هاست اشتراکی برای وب سایتی که روزانه کمتر از 1000 بازدیدکننده دارد مناسب است، اما اگر یک کسب و کار ترافیک زیادی را به سایت خود جذب می‌کند، یک هاست اشتراکی پاسخگوی این سایت نیست.

برای انتخاب سرویس هاست مناسب مهم است بدانیم چه فاکتورهایی از یک پلن هاست، بر سرعت سایت اثرگذارند. در ادامه این موارد را بررسی میکنیم:

· فضای دیسک:سرویسی که در آن هارد درایو SSD ارائه میشود، سریعتر و مطمئن تر نسبت به یک هارد استاندارد معمولی است. این امر سبب افزایش سرعت لود صفحه و عملکرد سریعتری خواهد شد.

· منابع: پهنای باند و رم بیشتر، موجب افزایش سرعت و قدرت سایت میشوند؛ به همین علت، یک سرور اختصاصی، بالاترین میزان منابع را نسبت به یک هاست اشتراکی در اختیار می‌گذارد و از تأثیرپذیری سایت به واسطه عملکرد سایت‌های دیگر جلوگیری می‌کنند. زمانی که از یک سرویس هاست اشتراکی استفاده می‌شود ، منابع سرور بین صدها سایت به اشتراک گذاشته می‌شوند.‌ این موضوع منابع کمتری را در اختیار کاربر میگذارد، و عملکرد سایر سایت‌ها بر سرعت سایت کاربر اثرمیگذارد.

· موقعیت هاست: زمانی که کاربری سایتی را باز می‌کند، یک ریکوئست به سمت هاست ارسال شده و پاسخ به کاربر باز میگردد. اگر مخاطبین سایتی در ایران باشند، و هاست در یک کشور اروپایی، فرآیند ارسال ریکوئست و دریافت پاسخ، زمان زیادی میبرد و این مسئله سرعت لود شدن سایت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. البته این مشکل به دو صورت قابل حل است. روش اول حل این مسئله استفاده از پلنهایی‌است که در موقعیت ایران قرار دارند و راه حل دوم استفاده از یک CDN است؛ سی دی ان، ورژن هایی از سایت ما را در موقعیت‌های مختلف برای کاربر لود می‌کند.

به طور کلی استفاده از هاست بر سرعت سایت ما تأثیر بسزایی دارد. پس برای کسب نتیجه بهتر هم از لحاظ رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل و هم از نظر استفاده کاربران بهتر است هاستی را انتخاب کنیم که بهترین میزبانی را برای سایت ما داشته باشد.



موضوعات: نشریات عمومی,
[ بازدید : 1844 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 24 آبان 1400 ] [ 9:29 ] [ ناشر ]

خرید و فروش پیشگامان شیمی واردکننده مواد اولیه غذایی


دیگر یافته ها نشان میدهد که از بین گروههای مختلف کالاها و خدمات، گروه خوراک در اولویت قرار دارد و با افزایش درآمد از سهم گروههای ضروری کاسته و به سهم گروههای لوکس افزوده شده و گروههای کالاهای پوشاک، اثاث خانه، بهداشت و حملونقل از گروه کالاهای لوکس محسوب میشوند که با افزایش درآمد سهم کالا از سبد خانوار افزایش مییابد. لازم به ذکر است که در معادلهی (12) اگر ، برابر صفر شود همان معادلهی AIDS، حاصل میشود پس میتوان رابطه (12) را برای تصریح مدل و مقایسهی بین مدلهای AIDS و QUAIDS به کاربرد. فرمول (22) کشش درآمدی برای کالاهایی است که برابر صفر میباشد و فرمول (23) کشش درآمدی برای کالاهای است که برابر صفر نمیباشد و هر دو فرمول (22) و (23) برای کشش درآمدی سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل ترکیبی استفاده میشود و فرمول (24) برای کشش قیمتی است، زمانی که هر دو کالا از روش سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل خطی درجه دوم برآورد میشوند و برای کشش قیمتی سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل ترکیبی استفاده میشود و فرمول (25) معادلات کشش قیمتی است، زمانی که کالای اول با سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل خطی درجه دوم و کالای دوم با سیستم تقاضای تقریباً ایده آل خطی برآورد میشودکه برای کشش قیمتی سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل ترکیبی استفاده میشود.

2013) در پایاننامهی خود به تحلیل سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل به صورت ایستا، پویا با اثر رفتار و پویا بدون اثر رفتار، برای کالاهای خوراکی، نوشیدنی، دخانیات، انرژی، لباس و کیف و کفش، وسیله نقلیه و ارتباطات و طی دوره 2013-1979 در نروژ پرداخته است. نیازمندیهای پانیکاد، هیچگونه مسئولیتی درباره درستی اطلاعات ندارد و مسئولیت آن با آگهی دهنده می باشد. است. بنابراین می تواند تمامی مواد اولیه ای که مربوط به صنایع غذایی می باشد را وارد کشور نماید. آنها ویژگیهای اقتصادیاجتماعی خانوار را نیز وارد مدل کردهاند و با استفاده از دادههای مقطع عرضی به محاسبهی کششهای قیمتی و درآمدی انواع برنج برای طبقههای مختلف شهری پرداختند. که یک تابع مطلوبیت غیرمستقیم از یک سیستم تقاضای PIGLOG میباشد و با اضافه کردن ، که مشتق تابع همگن از درجه صفر قیمت، است؛ داریم. فرمول (26) زمانی استفاده میشود که هر دو کالا با روش سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل خطی برآورد شود و برای کشش قیمتی سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل ترکیبی استفاده میشود. نتایج دلالت بر آن دارد که برای تمامی دهکهای خانوارهای شهری، کلیه کششهای درآمدی (مخارج کل) بجز غیرخوراکیها، کوچکتر از واحد بوده و بهعنوان کالایی ضروری قلمداد میشوند و کاهش رفاه ناشی از افزایش قیمت مواد غذایی در دهکهای پایین هزینهای، بیشتر از دهکهای میانی و دهکهای بالا دارد که با قانون انگل مطابقت دارد.

اندازهگیری رشد میسلیوم قارچ بر روی کمپوست تلقیح شده با آکتینومیستهای مذکور نشان داد که این تلقیح میتواند موثر بوده و باعث افزایش رشد میسلیوم قارچ خوراکی نسبت به محیط شاهد گردد. افرادی که در معرض خطر ابتلا به نوع شدید کوید 19 هستند شامل بزرگسال بالای 65 سال و افراد در هرسنی با بیماریهای زمینه ای و خاص هستند . گروه گوشت، کالایی لوکس محسوب میشود و نشان میدهد که تعدادی از افراد به این کالا دسترسی ندارند. با توجه به بالا بودن ضریب کشش خود قیمتی گروه کالاهای پوشاک و حملونقل، میتوان گفت هرگونه افزایش در قیمت این کالاها بر رفتار مصرفی خانوارها، مخصوصاً خانوارهای کمدرآمد تأثیرگذار است. نوآوری این مقاله نسبت به مطالعات مشابه در این زمینه از این منظر است که از سیستم تقاضای تقریبا ایدهآل ترکیبی خطی برای استخراج کششهای قیمتی، متقاطع و درآمدی مواد غذایی مصرفی در سبد خانوارهای شهری استان تهران استفاده میشود و تا به حال چنین مطالعهای برای اقلام خوراکی استان تهران انجام نشده است.

هوشمند (1393) به بررسی رفتار مصرفی خانوارهای استان تهران از طریق تخمین توابع تقاضا به صورت سیستمی، از روش رگرسیونهای به ظاهر نامرتبط، طی دوره زمانی 1389-1381 پرداخته است. خسروی نژاد و همکاران (1392) به ارزیابی اثر افزایش قیمت مواد غذایی بر رفاه خانوارهای شهری ایران پرداختند و از روش سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل در برآورد معادلات تقاضا و سپس تغییر جبرانی، جهت ارزیابی تغییر رفاه مصرفکنندگان استفاده کردهاند. برای استفاده از روش (SUR)، معمولاًًً یکی از معادلات حذف شده و مابقی را برآورد میکنند. در این سیستم امکان آزمون قیود مربوط به همگنی و تقارن وجود دارد که از آن به عنوان یکی از مهمترین نقاط قوت این سیستم یاد میشود. در این مقاله از سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل درجه دوم با استفاده از شاخص استون بهجای شاخص ترانسلوگ برای برآورد غیرخطی مدل استفاده شد. با استفاده از نتیجه آزمون والد برای قید تقارن، نتایج زیر حاصل میشوند. ما نیز به دلیل نیاز به آزمون این فرضیهها، در هنگام برآورد مدل، آنها را بررسی میکنیم. پسازآن، ما برای اولین بار و با توجه به این که سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل درجه دوم فقط برای بعضی از کالاها معنادار میباشد، به برآورد ترکیبی از دو معادله پرداختیم که برای برآورد مدل سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل ترکیبی به هر دو فرمول زیر نیازمندیم.

مشاهده سایت وارد کننده مواد اولیه غذایی



موضوعات: نشریات عمومی,
[ بازدید : 246 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 27 فروردين 1400 ] [ 12:00 ] [ ناشر ]

هدف ما نقش آفرینی موثر و افزایش سهم بخش خصوصی در حوزه فضایی است


مرتضی براری، رئیس سازمان فضایی در پست فضای مجازی خود نوشت: به عنوان یک اولویت تلاش کردیم تا مسیر ورود و سرمایه گذاری بخش خصوصی در کل زنجیره ارزش فضایی هموار شود. هم اکنون این تلاش‌ها در حال ثمر دادن است و شاهد استقبال این بخش برای سرمایه گذاری در حوزه‌های ماهواره‌های مخابراتی، سنجش از دور، منظومه ماهواره‌ای و... هستیم.

او در ادامه افزود: هدف، نقش آفرینی موثر و افزایش سهم بخش خصوصی در حوزه فضایی است و این ریل گذاری در حال انجام است و بر سرعت حرکت در این مسیر خواهیم افزود.




موضوعات: نشریات عمومی,
[ بازدید : 233 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 2 بهمن 1399 ] [ 17:53 ] [ ناشر ]

یک درصد از تولید علم در جهان مختص ایران است


ستاد نانو یکی از قسمت‌هایی است که وقتی فارغ التحصیلان خارج از کشور برمی‌گردند، تمام این افراد به ما معرفی می‌شوند و ما این افراد را بر اساس حوزه تخصص و علاقه به بهترین متخصصان ایرانی فعال در نانو معرفی می‌کنیم. طیف دیگری از این افراد درخواست می‌کنند تا بر اساس توانمندی ها، این فناوری را به محصول تبدیل و بتوانند شرکت تاسیس کنند که در این زمینه موارد موفقی داشتیم.

او درباره مهاجرت دانشجویان گفت: در واقع ما باید با دنیا تعاملات علمی و فناوری خود را حفظ کنیم. یک درصد از تولید علم را در جهان به صورت نرمال داریم که در حوزه نانو تکنولوژی بالغ بر ۶ درصد است.

سرکار تاکید کرد: باید زیرساخت‌هایی را ایجاد کنیم تا بتوانیم از این قابلیت‌ها استفاده کنیم. یکی از مسائل این است که دانشجویان ما با تازه‌های علم و فناوری آشنا شوند؛ ما می‌توانیم این افراد را توجیه کنیم که کجا به صورت هدفمند حضور پیدا کنند.

دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو افزود: مهاجرت بد نیست؛ انسان‌ها گاهی برای رشد خود باید در فضای جدید قرار بگیرند اما عدم برگشت، پسندیده نیست که این موضوع هم عوامل مختلفی را شامل می‌شود.

مسئولیت پذیری در جوان‌ها باید تقویت شود

سرکار ادامه داد: باید روحیه غیرت ملی و مسئولیت پذیری در جوان‌ها با جدیت بیشتری تقویت شود. همچنین باید زمینه و زیرساخت‌های بازگشت این افراد به کشور را فراهم کنیم.

او تصریح کرد: بیشتر دانشجویان مستعد ما در حوزه الکترونیک تحصیل می‌کنند و معمولا رتبه ۱ تا ۱۰۰ کنکور تا سال‌های گذشته به این رشته اختصاص دارد اما این رتبه تا حدودی کاهش پیدا کرده است. در واقع در سال‌های گذشته زیر ساخت‌های کامل برای فعالیت استعداد‌های کشور وجود نداشت اما اکنون این زیرساخت‌ها تا حدودی فراهم شده است تا دانشجویان بتوانند از توانمندی‌های خود بهره برداری کنند.

دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گفت: معاونت علمی و فناوری برنامه‌های خوبی را در دست اجرا دارد. برگرداندن ۲ هزار نفر از بهترین استعداد‌ها به کشور، یک الگوی موفق است و ما باید مراقب باشیم تا بتوانیم ملزومات و زیرساخت‌های بهره برداری از استعداد این افراد را فراهم کنیم.

سرکار بیان کرد: از زمان تاسیس نانو تکنولوژی تا به حال با وجود روی کار آمدن ۵ دولت اما هیچ تغییر و ضربه‌ای به ستاد نانو وارد نشده است. خانواده نانو تکنولوژی توانسته است ثبات و پایداری خود را حفظ کند و به فعالیت‌های خود ادامه دهد.



موضوعات: نشریات عمومی,
[ بازدید : 248 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 2 بهمن 1399 ] [ 17:52 ] [ ناشر ]

یکی از تکنیک های مهم مدیریت پیج اینستاگرام از دید سئوسل


ما طرفداران بزرگ وبلاگ های شرکت های بزرگ نیست، اما این یک منبع انبوه کم ارزش است!

اینستاگرام به تازگی از راه اندازی بیزنگ بلاگ خود خبر داده است. از آن به عنوان یک منبع کسب و کار برای کمک به موفقیت شرکت های دیگر استفاده خواهد شد. شما می توانید به وبلاگ مراجعه کنید تا تمام اطلاعات لازم را از همه چیز اینستاگرام ارائه می دهد بیشتر کنید. نگه دارید تا با اخبار از جهان اینستاگرام و یاد بگیرند که چگونه به استفاده از ابزار موجود به طور موثر. همچنین، پیدا کردن چه حساب های کسب و کار دیگر تا.

آمار بازاریابی اینستاگرام نشان می دهد که ۴۸٫۸٪ برندها دارای حساب اینستاگرام هستند که شامل ۹۰٪ از ۱۰۰ برند برتر می شود. که نشان می دهد که رقابت در اینستاگرام شدید است و شما باید از هر ابزاری برای رسیدن به صدر استفاده کنید. به هر حال چه کسی اینستاگرام را بهتر از اینستاگرام می شناسد؟

Repost یک ابزار ضروری برای به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر است. با این کار به مشتریان خود نشان می دهید که از آنها و نظر آنها قدردانی می کنید. Repost آسان است برای استفاده، همه شما نیاز به انجام این است که کلیک کنید و به اشتراک گذاری محتوای دوست دارید در حالی که اذعان به کسی که آن را ایجاد کرده است.

ویژگی های Repost شما را قادر می سازد تا عکس ها یا فیلم هایی را که می خواهید دوباره کنید، نشانه گذاری کنید. شما همچنین می توانید عکس هایی را که دوست دارید با تایپ کردن در هشتگ یا نام کاربر پیدا کنید و با ضربه زدن به یک دکمه دوباره کنید. این ابزار به تقویت رابطه کسب و کار بین مشتریان خود و شما کمک خواهد کرد.

اینستاگرام از فیس بوک پاور ویراستار برای تولید های حمایت شده استفاده می کند. شما با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید عواملی مانند سن، جنسیت، مکان، عادات یا منافع کاربران خود را هدف قرار داده و این امر به شما کمک خواهد کرد تا تبلیغات ایجاد کنید که نیازهای مشتریان شما را برآورده کند. شما لازم نیست که سرمایه گذاری زیادی در اجرای تبلیغات، حتی 1 دلار کافی است. اما اگر شما آماده سرمایه گذاری بیشتر، تبلیغات خود را، البته، دسترسی بزرگتر و قرار گرفتن در معرض بزرگتر است.

برگرفته از: وب سایت سئوسل



موضوعات: نشریات عمومی,
[ بازدید : 272 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 2 بهمن 1399 ] [ 17:51 ] [ ناشر ]

۶ راهکار ساده برای درمان اگزمای پوستی


به نقل از اکسپرس، اگزما یا درماتیت به التهاب یا آماس پوست گفته می‌شود که می‌تواند منجر به خارش، قرمزی، تورم، و پوسته شدن پوست می‌شود. امروزه اگزما یکی از بیماری‌های رایج پوستی در میان مردم است. با این حال، راهکار‌های ساده‌ای وجود دارد که می‌توان با کمک آن اگزما را درمان کرد.

بر این اساس، پائولو اولیور، یک متخصص پوست در این باره می‌گوید: هوای خشک می‌تواند اگزما پوستی به ویژه در دست‌ها و صورت را تشدید کند. از این رو، ساده‌ترین راهکار برای مدیریت اگزما اجتناب از خشکی و خارش پوست است. به همین منظور افراد می‌توانند شش روش ساده را در این زمینه پیگیری کنند.

این شش راهکار شامل موارد ذیل است:

۱- از تغییر ناگهانی دما اجتناب کنید. برای مثال نباید در فصل زمستان اقدام به پیاده روی طولانی در هوای باز کرده و سپس وارد اتاق گرم شوید. این کار می‌تواند منجر به تشدید اگزما و خارش پوست شود.
۲- چندین لایه لباس پوشیده و خود را در هوای سرد به خوبی بپوشانید.
۳- از هوای خشک اجتناب کنید. سعی کنید در خانه از بخور آب گرم استفاده کنید. ساده‌ترین راهکار این است که یک ظرف پر از آب را بر روی شوفاژ یا بخاری قرار دهید. افزایش رطوبت هوا در خانه می‌تواند برای اگزمای پوستی مفید باشد.



موضوعات: نشریات عمومی,
[ بازدید : 231 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 9 آذر 1399 ] [ 10:36 ] [ ناشر ]

نرم افزار سانترال چیست؟


امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، استفاده روزافزون از فروشگاه های اینترنتی و استارت آپ از تلفن های همراه افزایش یافته است. فرقی نمی کند سالها استارتاپ موفقی داشته باشید یا تجارت آنلاین داشته باشید. با این حال ، برای برقراری ارتباط با مشتریان خود به یک یا چند خط تلفن نیاز دارید.

کاربرد نرم افزار سانترال اینجاست که با تنظیم تنظیمات بهترین سیستم مدیریت تلفن ، به شما در گسترش تجارت کمک می کند. در این مقاله می خواهیم مزایا و کاربردهای دستگاه های مرکزی را در نظر بگیریم. یکی دیگر از مزایای PBX وجود دستگاه پاسخگویی یا تلفن گویا است. کوچک یا بزرگ بودن کار شما مهم نیست ، با این وجود داشتن دپارتمان های مختلف ، نیازی به تماس با شخصی را از بین می برد.

به عنوان مثال ، شرکتی را با چندین بخش از جمله فروش ، خدمات بازاریابی ، مدیریت داخلی و غیره در نظر بگیرید. با استفاده از تلفن پاسخ می توانید تماس گیرندگان را برای شماره گیری کد برای اتصال به دامنه مورد نیاز تعیین کنید. دستگاه پاسخگویی همچنین به مشتریان شما این امکان را می دهد تا در صورت غیبت کارکنانشان ، اطلاعات و س questionsالات خود را برای شما ثبت کنند ، بنابراین هر زمان که پرسنل فرصت پاسخگویی را داشته باشند ، می توان با آنها تماس گرفت.

رمز یک شرکت موفق و پایدار ارتباط مداوم با مشتریان است. این تنها در صورتی امکان پذیر است که شبکه شبکه بی سیم به درستی کار کند. در هر سازمان یا سازمانی ، ما از تغییر برای داشتن یک شبکه ارتباطی کوچک استفاده می کنیم تا بتوانیم ارتباطات بین افراد را از جهات مختلف آغاز کنیم. استفاده از پاسخ های کم هزینه ، کم هزینه و کم هزینه گزینه ای است که همه مشاغل و مشاغل را به استفاده از یک سیستم متمرکز ترغیب می کند.



موضوعات: نشریات عمومی,
[ بازدید : 217 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 9 آذر 1399 ] [ 10:35 ] [ ناشر ]

نرخ ارز در صورت واردات بدون انتقال ارز افزایش می یابد


مجیدرضا حریری رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین، با اشاره به پیامد‌های منفی واردات بدون انتقال ارز برای اقتصاد کشور گفت: واردات بدون انتقال ارز به معنای واردات کالا بدون درخواست ارز از مراجع رسمی کشور است. اگر کسی ارزی در خارج از کشور دارد، عقل و منطق حکم نمی‌کند، آن را به داخل کشور بیاورد.

وی افزود: در شرایطی که ارزش ریال در حال کاهش ارزش است و غالب مردم سرمایه خود را به بازار‌های بورس، ارز و مسکن وارد می‌کنند، برخی مدعی هستند با واردات کالا، مایلند دلار خود را به ریال تبدیل کنند که امری غیر عادی به حساب می‌آید.
حریری اظهار کرد: با آزادسازی واردات بدون انتقال ارز در بهترین و خوشبینانه‌ترین حالت، زمانی که بانک مرکزی به قصد تعدیل نرخ ارز در حال تزریق منابع ارزی به بازار است، واردکنندگان برای تأمین ارز مورد نیاز به بازار آزاد مراجعه کرده، تقاضا در بازار ارز را افزایش داده و به تبع آن نرخ ارز نیز افزایش خواهد یافت.

وی تأکید کرد: اگر این تصمیم انجام نمی‌گرفت، سقوط فعلی نرخ ارز با سرعت بیشتری درحال انجام بود و مقاومت فعلی در ازای کاهش بیشتر نرخ ارز به حداقل می‌رسید.

این فعال اقتصادی با اشاره به ورود ارز ناپاک از شیوه واردات بدون انتقال ارز به کانال بانکی کشور گفت: با آزادسازی واردات بدون انتقال ارز، فرد قاچاق‌چی با ورود ارز خود به کشور منشأ آن را پنهان کرده و از این طریق اقدام به پول‌شویی می‌کند. این‌ها اتفاقاتی است که در پشت پرده این تصمیم درحال انجام است.

حریری ادامه داد: واردکنندگان و باند‌های قاچاق با تشویق حضور مقامات کشور در گمرک، حواشی رسوب کالا‌ها در گمرکات را ایجاد و تشدید کردند. ورود کالا به گمرک آن هم قبل از تخصیص ارز تخلف است و باید دلیل آن را از مسئولان گمرک و واردکنندگان کالا جویا شد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان این که در شرایط جنگ اقتصادی هر دلار از منابع ارزی را باید با حساب و کتاب خرج کرد، افزود: در سال ۹۶ باید پیش‌بینی‌ها درباره انتخاب ترامپ و خروج او از برجام صورت می‌گرفت. در آن زمان منابع ارزی کشور به حراج گذاشته شد و با ارز ۴۲۰۰ تومانی از غذای حیوانات تا گوشی لوکس موبایل وارد کشور گردید.

وی ادامه داد: معتقدم در شرایط عادی هرگونه محدودیت برای واردات غلط است. اما در کشوری که در شرایط جنگی اقتصادی است، نمی‌توان مدعی اقتصاد آزاد بود و بانک مرکزی باید با برنامه برای هزینه‌کرد منابع محدود ارزی کشور، عمل کند.

حریری در پایان با بیان این‌که رصد تراکنش‌های بانکی در تمام کشور‌های جهان در حال انجام است، گفت: هر مفسده اقتصادی اعم از معامله در بازار‌های فردایی ارز و سکه، قاچاق، رشوه، اختلاس و … از طریق حساب‌های بانکی صورت می‌گیرد و با اسکناس انجام نمی‌شود؛ بنابراین کنترل و نظارت بر گردش‌های ریالی در مواجهه با عمده‌ای از تخلفات اقتصادی موثر است. رصد تراکنش‌های بانکی غیرطبیعی، بسیاری از مفاسد را شناسایی و از آن جلوگیری می‌کند و این اقدام در شرایط فعلی کشور بسیار ضروری است.


موضوعات: نشریات عمومی,
[ بازدید : 246 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 ] [ 21:47 ] [ ناشر ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]