مشکلات و خطرات رنگ مو برای برخی افراد


مشکلات و خطرات رنگ مو و ابتلا به بیماری فاطمه حبشی
طبق آمار محققان حدود 75 درصد رنگ مو در زنان و 25 درصد در مردان استفاده می شود و تعداد مردان نیز به این تعداد نسبت به گذشته افزایش می یابد. آنها گفتند که چون مواد شیمیایی زیادی در رنگ مو استفاده می شود، مخصوصا رنگ موی معروف و پرمصرف، این مواد شیمیایی آسیب بیشتری به مو وارد می کنند، در واقع تنها چند شرکت در بین برندهای رنگ مو بدون آمونیاک تولید می کنند.
جالب است که در برخی از کشورها به خصوص کشورهای اروپایی از رنگ های قرمز و گرم بیشتر استفاده می شود که متاسفانه این رنگ ها حاوی مواد شیمیایی غیرعادی هستند. هرچه رنگ مو پایدارتر باشد، اثر طولانی مدت آن قوی تر است. .با وجود اینکه حاوی مواد شیمیایی زیادی است، بسیاری این تاریخ انقضا را نشانه کیفیت محصول می دانند اما در نتیجه آسیب زیادی به پوست و موی افراد وارد می کند.
از نظر پزشکان استفاده از رنگ مو مشکلات زیادی دارد و در این مقاله می خواهم مشکلات مختلف مو را ارائه کنم.
عناوین اصلی در این صفحه نمایش
اولین عارضه جانبی رایج رنگ مو یک واکنش آلرژیک یا واکنش آلرژیک است.
دانشمندان می‌دانند که بیماری‌های پوستی، آلرژی‌ها و حساسیت‌های ناشی از رنگ‌کردن مو هر ساله در بیشتر افراد شایع‌تر از گذشته است و مشکل جدیدی نیست، در واقع از زمان ورود رنگ مو به لوازم آرایشی است. این سیستم نسبت به آن حساسیت و آلرژی ایجاد کرده است و در برخی افراد مشاهده می شود که ماده ای به نام پارافتالین دی آمین در رنگ مو وجود دارد که اکثر افراد به آن حساسیت دارند و این آلرژی می تواند در تمام موهای پیشانی، گوش یا گوش ظاهر شود. صورت، یا حتی باعث التهاب شود
همچنین بخوانید: هیدرودرما پوست (همه چیز در مورد هیدرودرما قبل و بعد از آن)
خطر رنگ مو
خطرات رایج رنگ مو شامل سوزش چشم، تاول و ریزش مو، خارش پوست است که برخی از مردان و زنان آن را تجربه می کنند.
یکی از خطرات جدی رنگ مو که می تواند با استفاده مکرر از رنگ مو رخ دهد، خطر ابتلا به سرطان سیستم لنفاوی یا نوعی NHL است. مطالعات نشان داده است افرادی که حدود 20 سال به طور مداوم موهای خود را رنگ می کنند. آنها نسبت به کسانی که موهای خود را رنگ نمی کنند بیشتر در معرض خطر ابتلا به این نوع بیماری هستند.
در نتیجه افرادی که تمایل زیادی به استفاده از رنگ مو دارند باید کمتر از ترکیبات شیمیایی استفاده کنند.
رنگ مو و شکستگی مو
استفاده مکرر از رنگ مو، موها را شکننده و خشک می‌کند و مواد شیمیایی موجود در رنگ، رطوبت مو را از بین می‌برد و باعث از بین رفتن درخشندگی و وز شدن موها می‌شود، مهم نیست که این آسیب چقدر شدید باشد و منجر به شکستگی می‌شود.
رنگ مو و آسمی
آرایشگرانی که اغلب با رنگ مو و مواد شیمیایی در تماس هستند، بیشتر در معرض زیبایی هستند که نه تنها به ریه ها آسیب می رساند، بلکه تنفس را نیز سخت می کند.
رنگ کردن مو در دوران بارداری ممنوع است
استفاده از رنگ مو در زنان باردار اثرات مضری برای جنین دارد، زیرا زمانی که پوست سر مواد شیمیایی موجود در رنگ را جذب می کند وارد خون می شود و از آنجایی که جنین در سه ماهه اول بارداری تشکیل می شود بسیار است. در این دوران حساس است، بنابراین استفاده از رنگ های شیمیایی به هیچ عنوان در سه ماه اول بارداری توصیه نمی شود.
همچنین بخوانید : پاکسازی پوست با گیاهان
امیدواریم مطالعه این مقاله از سایت فاطمه حبشی باعث افزایش دقت و توجه در استفاده از رنگ مو بر روی شما عزیزان شود.

https://fatemehhabashi.com/complications-and-dangers-of-hair-dyeing/


[ بازدید : 1762 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 28 مهر 1401 ] [ 12:30 ] [ ناشر ]

مقایسه شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص


انواع شرکت تجاری با نام‌های گوناگون در کشور ما وجود دارند. شرکت‌هایی که هر کدام با مدارک و شرایط مختلفی به ثبت رسیده و به منظور هدف خاصی فعالیت می‌کنند. شرکت‌های با مسئولیت محدود و سهامی خاص جزو این شرکت‌ها بوده و با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. در این مقاله سعی داریم این دو شرکت را با یکدیگر مقایسه کنیم. با ما همراه شوید.

معرفی شرکت سهامی خاص

این شرکت در زمان تاسیس تمامی سرمایه خود را توسط موسسین تامین می‌کند. سرمایه‌های شرکت سهامی خاص به صورت سهام در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرند.

معرفی شرکت با مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود بین دو یا چند نفر به عنوان یک شرکت تجاری تاسیس می‌شود. در این شرکت هر سرمایه گذار به میزان سرمایه خود دارای مسئولیت بوده و باید فعالیت داشته باشد.

شباهت شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود

برای ایجاد هر دو شرکت نیاز به سرمایه حداقل یک ملیون ریال است. افزایش سرمایه در هر دو شرکت اختیاری است. در شرکت سهامی خاص حق رای به تعداد سهام در شرکت و در شرکت مسئولیت محدود به نسبت سرمایه است.

تفاوت شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود

طبق مقاله وبسایت خبر آزاد در این لینک اگر بخواهیم تفاوت‌های شرکت سهامی خاص ک شرکت با مسئولیت محدود را بیان کنیم موارد زیادی هستند. اولین مورد تعداد حداقل شرکا برای تاسیس شرکت است. برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود نیاز به حداقل دو نفر و برای سهامی خاص نیاز به حداقل سه نفر است. در شرکت با مسئولیت محدود باید سرمایه اولیه را در اساسنامه قید کرد. نیازی به افتتاح حساب و واریز وجه به حساب بانکی نیست.

در شرکت سهامی خاص باید ۳۵ درصد از سرمایه اولیه به یکی از بانک‌های معتبر کشور واریز شود. گواهی مربوط به این واریز وجه نیز برای تاسیس شرکت الزامی است. در شرکت سهامی خاص باید حتما از بازرس اصلی استفاده کرد. در شرکت با مسئولیت محدود این کار اختیاری است. میزان مدیریت مدیران در شرکت سهامی خاص حداکثر دو سال بوده و پس از آن باید تغییر کنند اما در مسئولیت محدود نامحدود است. اعضای هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود نیازی به روزنامه کثیرالانتشار نداشته ولی برای شرکت سهامی خاص نیاز به درج آگهی در روزنامه است.

تفاوت‌ های دیگر این دو شرکت

مدیر شرکت سهامی خاص را حتما از میان سهامداران شرکت انتخاب کرد. درباره شرکت با مسئولیت محدود این چنین نیست و می‌توان از میان شرکا یا خارج از آن‌ها انتخاب کرد. تفاوت دیگر این دو شرکت در تشکیل مجامع عمومی آن‌هاست. در شرکت با مسئولیت محدود تشکلی مجامع دشوار بوده اما در شرکت سهامی خاص راحت‌تر می‌توان این مجامع را برگزار کرد. واگذاری سهام در شرکت سهامی خاص به شکل عادی انتقال سهام انجام می‌شود.

در شرکت‌های با مسئولیت محدود این کار از طریق توافق سه چهارم شرکا و پس از ثبت در دفترخانه اسناد رسمی صورت می‌گیرد. در شرکت سهامی خاص حق رای به تعداد سهام و در شرکت با مسئولیت محدود حق رای به نسبت سرمایه است. در شرکت با مسئولیت محدود سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم نمی‌شود. در شرکت‌های سهامی خاص باید سرمایه را به سهام تبدیل کرد.

نقل و انتقال سهام در شرکت‌های با مسئولیت محدود از طریق برگزاری مجمع عمومی انجام می‌شود. در شرکت‌های سهامی خاص این کار باید به اداره دارایی مربوط به حوزه مالیاتی شرکت مراجعه نموده سپس این کار را انجام دهند. تقویم آورده‌های غیر نقدی در شرکت سهامی خاص توسط کارشناس رسمی دادگستری و در شرکت با مسئولیت محدود توسط شرکا مشخص می‌شود.

سخن پایانی

باتوجه به مطالب بالا متوجه شدید که شرکت‌های سهامی خاص و با مسئولیت محدود شباهت‌های کمی با هم دارند. این دو شرکت تفاوت‌های زیادی با یکدیگر داشته و برای ثبت هر یک شرایط خاصی وجود دارد. باید برای ثبت شرکت خود به تفاوت‌های آن‌ها توجه کرده و با توجه به شرایط خاص خود یکی از این شرکت‌ها را تاسیس نمایید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.


[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 26 مهر 1401 ] [ 12:45 ] [ ناشر ]

عوارض بلند مدت و کوتاه مدت دیابت


عوارض دیابت

دیابت یک بیماری خود ایمنی است که انواع مختلفی دارد. عدم کنترل قند خون در طولانی مدت می تواند باعث آسیب به بخش های مختلف بدن شود ولی با پیش گرفتن سبک زندگی مناسب با شرایط دیابت و مصرف دارو، می توان تمام آن می توان بروز عوارض آن را به تعویق انداخت.

عوارض دیابت به دو دسته تقسیم می شوند که شامل:


عوارض بلند مدت

عوارض کوتاه مدت


کلینیک درمان زخم نیلسار


عوارض کوتاه مدت:

افت قند خون (هیپوگلیسمی):

هیپوگلاسیمی به زمانی گفته می شود که سطح قند خون پایین تر از سطح معمول باشد. اصولا به قند خون پایین تر از 70 میلی گرم هیپوگلاسیمی یا افت قند خون گفته می شود. هیپوگلاسیمی، در صورتی که به موقع درمان نشود. می تواند به سرگیجه، بیهوشی یا تشنج ختم شود.

هیپوگلاسیمی علائمی مانند ضعف و گرسنگی، رنگ پریدگی، پوست مرطوب و سرد، طپش قلب، لرزش، بی قراری، عرق كردن، عصبی بودن ، سردرد و سرگیجه، سردرد، دل‌ درد، اختلال بينايی، سست شدن زانوها و در نهایت کاهش تمرکز، نیز از نشانه های کاهش قند خون است.



افزایش قند خون(هایپرگلیسمی):

زمانی هایپرگلاسیمی اتفاق می‌افتد که سطح قند خون بالاتر از حد معمول برود و این به دلیل این است که انسولین به اندازه کافی در بدن تولید نشده و یا بدن نمی تواند از انسولین تولید شده در بدن برای سوزاندن قند خون و انتقال آن به سلول ها استفاده بکند. از جمله مواردی که باعث هایپرگلیسیمی می شود این است که فعالیت بدنی کم میشود یا داروی اضافه مصرف می شود یا انسولین، فراموش می شود و یا اینکه فرد بیش از اندازه شیرینی یا غذا میخورد. از نشانه‌ های هایپوگلایسمی تشنگی شدید، خشکی دهان و تکرر ادرار است. درصورت بی اهمیتی به هایپرگلایسمی امکان دارد فرد دچار کمای دیابتی شود.

کتواسیدوز یا کمای دیابتی:

موقعی که فرد دچار کمبود انسولین در بدن می شود یا بدن نمی تواند از انسولین موجود در بدن استفاده کند و قند را به عنوان انرژی مورد استفاده قرار دهد، بدن ذخیره های چربی خود را آزاد کند. این باعث می شود که خون اسیدی شود و مقدار زیادی کتون در خون جمع می شود. جمع شدن کتون در خون را می ‌توان با آزمایش ادرار متوجه شد.

زمانی که مقدار قند زیادی در آزمایش ادرار مشاهده می‌شود می ‌توان بلافاصله از وقوع کتواسیدوز یا کمای دیابتی پیشگیری کرد.

علائمی که برای جلوگیری از کمای دیابتی باید به آن دقت کنید شامل موارد زیر می باشد:


احساس گیجی

سست و بیحالی داشتن

احساس تشنگی شديد

خستگی دائم و تنگی نفس شده

خشکی پوست

داشتن حال تهوع

استفراغ

درد شکم

تنفس غیر طبیعی

كاهش سطح هوشیاری

استشمام بوی استون از دهان


کتواسیدوز یکی از اورژانس های دیابت است که بايستی به سرعت برطرف شود.

کمای هایپر اوسمولار یا کمای غیر کتونی:

این حالا زمانی اتفاق می افتد که به علت کافی نبودن انسولین در بدن، قند بالا برود و فرد دچار تکرر ادرار شدید شود و میزان آب بدنش کم شود. در پی چنین حالتی علاوه بر کاهش آب بدن، فشار خون پایین می آید و وزن فرد کم می شود و به شدت دچار عطش می شود.

این مدل از کما را فقط در دیابت نوع 2 میتوان مشاهده کرد.



عوارض بلند مدت:

مهمترین نکته ای که بایستی در این باره بدانیم این است که عوارض بلند مدت دیابت، در اثر بالا ماندن قند خون به مدت طولانی رخ میدهد. افرادی که قند خون خود را در بیشتر مواقع در محدوده نرمال كنترل كنند، می توانند از این عوارض در امان بوده یا آن را به تاخیر بیاندازند. همچنین مدت ابتلای فرد به دیابت در بروز عوارض نقش مهمی دارد.

عوارض عروق کوچک (میکرووسکولار):

عارضه ی عروق کوچک در مویرگ های نازک چشم، اعصاب و کلیه رخ می دهد.

تاری دید و آسیب شبکیه ای ناشی از میکرووسکولار را رتینوپاتی می گویند.

آسیب کلیه ها، نفروپاتی نام دارد که باعث دفع پروتئین و نارسایی در کلیه ها میشود.

آسیب به اعصاب، نوروپاتی نام دارد. این عارضه باعث بی حسی در پاها و گزگز شدن پا می شود.

عوارض عروق بزرگ (ماکرووسکولار):

در طولانی مدت که فردی دچار بالا بودت قند خون باشد، تنگی عروق رخ می دهد. تنگی عروق باعث سکته ی قلبی، مغزی و … می شود.

همچنین این تنگی عروق می تواند، رگ های محیطی بدن را هم تحت تاثیر قرار دهد و در نهایت منجر به قطع عضو شود.

برای درمان زخم های دیابتی کجا مراجعه کنیم ؟

کلینیک و مرکز تخصصی مشاوره و درمان زخم دیابتی نیلسار فعالیت خود را از سال 1390 در اصفهان ابتدا در درمانگاه زکریا و سپس در درمانگاه زخم نیلسار با مسئولیت خانم کیمیا ساری کارشناس مدیریت درمان انواع زخم ها و مسئولیت فنی خانم دکتر میترا نیلی آغاز نموده است . در این مرکز انواع خدمات و متد جدید در زمینه درمان زخم انجام می شود . هدف اصلی این مرکز درمان زخمهای مزمن و پیشرفته در کوتاه ترین زمان وبا کمترین هزینه ممکن می باشد. از دیگر اهداف این مرکز برطرف کردن زخم به تنهایی نیست بلکه بررسی و درمان عامل زمینه ای آن نیز می باشد که در این راستا مرکز با همکاری همه جانبه تیم های درمانی عفونی، جراحی، ارتوپدی ، داخلی و تغذیه این امکان جهت کیفیت بهبود بیمارانی که در گیر این گونه زخم ها هستند را فراهم می کند


https://nilsar.com/i-19889/%D8%B9%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%B6-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AF%D8%AA-%D9%88-%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%AA


[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 12 مهر 1401 ] [ 13:11 ] [ ناشر ]

بالابر با ظرفیت یک نفر با امنیت بالا


از آنجا که استخوان های نرم پای آن ها هنوز آماده تحمل وزن کودک نیستند، ممکن است به سمت بیرون و به شکل خمیده خم شوند. ما همواره سعی میکنیم در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه مشتری را آماده و نصب کنیم . زمانی تشخیص داده شد که تمام هزینه ها افزایش یافت و باید درآمد بیشتری به میداشتیم تا بتوانیم کاردرمانی را سریعتر شروع کنیم. سلام وقت بخیر، ما می خوایم برای طبقه دوم خانه که حدود ۳ متر هست یک بالابر با ظرفیت یک نفر با امنیت بالا (زیر بالابر) با کمترین هزینه تهیه کنیم. دستگاه بالابر خانگی هیدرولیک مدل عنکبوتی سازه ای است پیش ساخته که به وسیله ای پیچ و مهره بهم اتصال می یابد و قابلیت انتقال از مکانی به مکان دیگر را دارد به این صورت که نصب دستگاه بالابر توسط افرادی ماهر و متخصص و کاربلد که از طرف شرکت جهت انجام نصب فرستاده می شوند صورت می پذیرد که این افراد دارای دانشی بالا مرتبط با مهارت اجرایی خود هستند و کار نصب دستگاه را در کمترین زمان به بهترین نحو ارائه می دهند. شرکت آپار بالابر خدمات پس از فروش را نیز به شمتریان خود ارائه می دهد.

به تنهایی پسربچهاش را بزرگ میکند و او را به 16سالگی میرساند. پدر یا مادر تصور میکنند که آن فرد، تکه پازل گمشدهاش بوده و بیشتر او را درک میکند، پس پیش خودشان میگویند که چقدر خوب است با او ارتباط بیشتری داشته باشم. قربانی در ابتدا گفت: این الزام جدید نیست؛ پس از پایان مسابقات جام جهانی زنان ۲۰۱۹ فرانسه که فیفا به فدراسیونهای عضو نامه زد و کاندیداهای جدید را معرفی کرد، در کنار VAR به این مسئله هم به عنوان یکی از ضروریات در انتخاب نهایی کاندیدها اشاره کرد. 6. شایان به ذکر است که دستگاه بالابر خانگی هیدرولیک مدل عنکبوتی دارای ضمانت نامه ای کتبی از طرف شرکت ایران بالابر می باشد که هنگام نصب از سمت نصاب شرکت تحویل مشتری عزیز داده می شود که در صورت هرگونه نقص یا مشکل شرکت پاسخگوی مشکلات و جبران خسارات وارد شده باشد. 1. این محصول دارای اتاقکی مقاوم در برابر هرگونه رطوبت و تابش مستقیم نور آفتاب است که نگرانی از جانب نصب کابین در محیط آزاد وبدون سرپوش ندارد. 4. بالابر خانگی هیدرولیک مدل عنکبوتی برخلاف نمونه های مشابه موجود در بازار نیازی به اختصاص دادن مکانی جهت نصب موتورخانه و همچنین داشتن چاله ندارد و همین موضوع باعث تخریب کمتر ساختمان و نشان دهنده اختصاص فضایی کم جهت نصب بالابر و افزایش فضای مفید کابین است.

«سامان»، پدر «سامیار»، با تولد فرزندش و تا زمانی که او را به سن کنونی رساند، خوندلهای زیادی خورده است و آنطور که تعریف میکند، شکست عشقی، بیکاری، اختلاف با همسر، طلاق، مشکلات مالی و مانند آن را همزمان تجربه کرده است. با برد 1-0 امارات مقابل تیم ملی کره جنوبی، ایران کارش با صدرنشینی در گروهش تمام کرد تیم ملی فوتبال کره جنوبی در آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی در مصاف با امارات متحمل شکست شد تا ایران در صدر گروه باقی بماند و امارات هم راهی پلی آف شود. اجاره ویلچر برقی با باطری فوق العاده قوی کره ای چینی تایوانی ایرانی فرانسوی ژاپنی امریکائی هلندی و اجاره ویلچر معمولی و همچنین اجاره ویلچر پله رو برقی و دستی و اجاره ویلچر مکانیکی و تاشو با قیمت مناسب. همچنین واگن آن که از حیاتیترین قسمتهای صندلی میباشد باید دارای موتور قوی باشد که به راحتی نسوزد. بالابرهای هیدرولیکی نسبت به سایر انواع مصرف انرژی کمتری دارند. 9. شرکت ایران بالابر این امکان را فراهم آورده است که بالابر خانگی مدل عنکبوتی نسبت به سفارش مشتری در ابعاد و ظرفیت های مختلف طراحی و اجرا شود که حداقل خسارت تخریب ساختمان را به همراه داشته باشد. این نوع بالابر هیدرولیک خانگی با کابین که دارای کابین است دارای ایمنی بالاتری نسبت به بالابرهای گیربکسی هستند.


سلام قیمت بالابر خانگی بدون کابین شامل نرده و شیشه برای ارتفاع ۸ متر تا وزن ۳۰۰ کیلو چقدره؟ قیمت بالابرهای خانگی به عواملی همچون هزینه نصب بالابر ، ابعاد بالابر ، محل نصب بالابر ، هیدرولیکی بودن یا نبودن بالابر ، کابین دار بودن یا بدون کابین و . 8. از دیگر ویژگی های دستگاه بالابر خانگی هیدرولیک مدل عنکبوتی مجهز بودن دستگاه به سیستم ایمنی متصل به دستگاه است که ایمنی بالایی را برای استفاده کننده محیا می کند. برای اینکه بتوانند غذاها را از طبق زیرین رستوران به بالا بیاورند با مشکلات زیادی روبرو بودند ، آنها مجبور بودن ابتدا دیگه را به بیرون از زیر زمین ببرند و دوباره وارد طبقه همکف کنند . آنها را به صورت کشویی وارد ریل کنید و با حرکت دادن با دست، آزادانه یودن و نرمی حرکت را تست کنید. تمامی بالابرهای پله ای که توسط شرکت هخامنش عرضه و نصب می شود مجهز به کمربند ایمنی و سنسور های تشخیص مانع هستند تا اگر وسیله ای جلوی حرکت صندلی پله پیما باشد, صندلی به طور خودکار متوقف شود. چطور می شه از کارشناساتون در این خصوص مشاوره اولیه گرفت تا بشه یه بالابر استاندارد نصب کرد؟

[ بازدید : 5400 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 3 مهر 1401 ] [ 14:15 ] [ ناشر ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]