دستگیری عاملان درگیری در یک روستای آستانه اشرفیه


به نقل از مهر، سرهنگ حسین حسن‌پور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم عمومی، قمه‌کشی و ایجاد درگیری و ضرب و جرح در قهوه‌خانه‌ای در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: پس از بررسی‌های انجام شده ۳ نفر که با سلاح سرد فردی را مجروح کرده بودند شناسایی شدند.

وی با اشاره به دستگیری متهمان با هماهنگی قضائی، اضافه کرد: یکی از این افراد از اراذل و اوباش سابقه چند فقره شرارت و درگیری و ایراد ضرب و جرح عمدی، قتل و درگیری‌های متعدد با سلاح سرد و عربده کشی را در پرونده خود دارد.

سرهنگ حسن‌پور علت این درگیری را اختلافات شخصی عنوان کرد و افزود: متهمان ۲۹ و ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.


[ بازدید : 209 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 15:36 ] [ ناشر ]

پارامترهای فنی موتور پمپ ها روی جعبه آنها یا روی خود دستگاه حک شده است


در مکان های صنعتی اغلب از مه پاش رای خنک کردن محیط استفاده می کنند. پارامترهای فنی موتور پمپ ها روی جعبه آنها یا روی خود دستگاه حک شده مثلا موتور پمپ های دوین چ اغلب ۶ اصل هستند و می توانند آب را تا ارتفاع ۱۰ متر پمپاژ کند و قدرت مکش آنها حدود هشت متر می باشد. این نازل با چرخاندن لایه آلودگی ها می تواند با قدرت و توان بیشتری لایه آلاینده ها را از سطح جدا سازد. پمپ کارواش صنعتی مذکور به وزن 11/2 کیلوگرم دارای قدرت 8/1 اسب بخار و دور 1400 دور در دقیقه میباشد. تجهیزات مذکور ممکن است برای یک کارواش مجهز، تعداد زیادی وسیله باشد اما برای ابتدای کار، خرید وسایل زیر، ضروری خواهد بود. شلنگ یکی دیگر از اجزای ضروری در کارواش است که به دستگاه موردنظر (مثل کف پاش) متصل شده و آب یا کف را به وسیله دیگر مثل دسته لانس منتقل می کند.

از ویژگی های عمومی کارواش های کارچر می توان به طراحی زیبا، ابعاد کوچک، وزن کم، حمل و نقل آسان و دارا بودن دسته های تلسکوپی اشاره کرد. از دیگر نازل های رایج در کارواش صنعتی برتولینی می توان به نازل سوزنی و نازل زمین شوی نیز اشاره کرد. ، تنها توسط دستگاه کارواش صنعتی های آب گرم قابل انجام است . دستگاه های واتر جت کارچر آلمان به صورت آب گرم و آب سرد ارائه می شوند. فروش کارواش سیار با توجه به وضع اقتصادی مردم و جلساتی که در اتاق فکر کارخانه زاگرس ماشین صورت گرفته است هم به صورت نقد می باشد و هم به صورت اقساطی می باشد . پس با خیال راحت اگر توانایی خرید کارواش بخار سیار به صورت نقد را ندارید می توانید کارواش سیار را به صورت اقساطی خریداری نمایید . توصیه میکنیم اگر قصد خرید کارواش بخار سیار را دارید این کار را سریعتر انجام دهید چرا که افزایش بی رویه قیمت دلار بر قیمت تمام شده ی کارواش بخار سیار نیز تاثیر می گذارد . در اینجا مناسب است که به جهت آشنایی بیشتر، اجزای اصلی کارواش صنعتی را خدمتتان معرفی کنیم تا با دید وسیع­تر و کامل­تر خرید خود را انجام دهید.

ما تصویه می کنیم که کاربر در هنگام استفاده تجهیزات لباس ایمنی بپوشد. کارشناسان بازرگانی ما هفت روز هفته و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند . یکی از بحث های پرداغ اطلاع از قیمت کارواش بخار سیار می باشد برای اینکه بدانید قیمت کارواش بخار سیار چقدر است می توانید با کارشناسان ما تماس گیرید . برای خرید کارواش بخار سیار و مشاوره رایگان در مورد کارواش بخار سیار از قسمت تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید . برای خرید تجهیزات کارواش سیار نیز می توانید با ما در ارتباط باشید . برای اینکه از رقبای خود متمایز باشید کاروش بخار خود را رو پراید سایپا یا هر ماشین دیگه ایی که وانت باشد نصب کنید و کارواش بخار سیار خود را راه اندازی نمایید . برای بهبود عملکرد فیلتر علاوه بر خرید یک فیلتر با کیفیت، هر چند وقت یکبار آن را تمیز کنید. کارواش سیار در عصر جدید که هیچ کدام از افراد جامعه وقت کافی را به همراه ندارند بسیار کاربرد دارد . خیلی از افراد جامعه هستند که به دلیل درگیری کاری و مشغله زیاد وقت کمی دارند و از این که به کارواش مراجعه کنند و نیم ساعت وقت خود را بیهوده تلف کنند بیزارند .

شرکت بازرگانی فیروزه با داشتن اطلاعات وسیع از تکنولوژی های روز دنیا و با توجه به سابقه طولانی در امور واردات انواع دستگاه ها در تمام زمینه ها قادر است که بازرگانانی را که قصد خرید و ترخیص دستگاه مورد نیاز خود در این زمینه کاری را دارند همراهی کند تا کالاهای خود را در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه از مجاری قانونی وارد کشور کنند. پیشرفت تکنولوژی از یک طرف و کمبود آب و صرفه جویی آن از طرف دیگر باعث شده که صنعت کارواش (چه اتوماتیک، چه غیراتوماتیک) طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کند. و البته این موضوع هم هست که این بحث یعنی ورود .کارواش بخار سیار فراگیر نشده است و همین موضوع باعث میشود که به قول معروف گفتنی دست بالای دست نباشد . که هر کدام از عوامل به تنهایی نمی توانند باعث کارایی سیستم شوند. این تجهیزات کارواش از جنس فوم یا پلی اتیلن هستند که نرم بوده و خط و خشی بر روی بدنه خودرو ایجاد نمی کنند. اما به دلیل اینکه در محیط کارواش نظافت خودرو به صورت تخصصی انجام میشود بهتر است از جارو برقی آب و خاک استفاده نمود.

بخوانید:

mehrnews.com/xTL9D



[ بازدید : 6769 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 15:35 ] [ ناشر ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]