دستگیری عاملان درگیری در یک روستای آستانه اشرفیه


به نقل از مهر، سرهنگ حسین حسن‌پور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم عمومی، قمه‌کشی و ایجاد درگیری و ضرب و جرح در قهوه‌خانه‌ای در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: پس از بررسی‌های انجام شده ۳ نفر که با سلاح سرد فردی را مجروح کرده بودند شناسایی شدند.

وی با اشاره به دستگیری متهمان با هماهنگی قضائی، اضافه کرد: یکی از این افراد از اراذل و اوباش سابقه چند فقره شرارت و درگیری و ایراد ضرب و جرح عمدی، قتل و درگیری‌های متعدد با سلاح سرد و عربده کشی را در پرونده خود دارد.

سرهنگ حسن‌پور علت این درگیری را اختلافات شخصی عنوان کرد و افزود: متهمان ۲۹ و ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.


[ بازدید : 209 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 15:36 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]