اجزای اصلی جاروبرقی چیست؟



مایعات حاوی محصولات پاک کننده مانند صابون و ژل دست، صورت یا بدن و همچنین پودر هستند. پاک کننده های خانگی برای تمیز کردن وسایل منزل مانند مبلمان، لیوان، اقلام پلاستیکی و غیره استفاده می شود و از محصولات مخصوص آشپزخانه برای تمیز کردن ظروف و سطوح استفاده می شود. سورفکتانت ها مواد مهمی در صابون ها و مواد شوینده هستند. علاوه بر این سطوح، در ساخت فضاپیماها از اجزای اساسی مختلفی استفاده می شود که هر کدام دارای خواص و ویژگی های خاصی هستند.

خواص مواد اولیه

مواد شوینده خواص و ویژگی های خاصی به صابون ها و مواد شوینده می دهند. بسته به عملکرد یا خواص مطلوب محصول نهایی، مواد اولیه خاصی به صابون ها و مواد شوینده اضافه می شود. به عنوان مثال، صابون دست ممکن است حاوی عوامل ضد باکتری برای جلوگیری از بو یا بیماری باشد. برخی دیگر از محصولات پاک کننده ممکن است از مواد ساینده برای از بین بردن چربی و کثیفی سطح استفاده کنند

قلیایی که ماده اصلی اکثر مواد شوینده است آنها در واقع نمک ها و بازهایی هستند که در آب محلول هستند. که با اسیدها واکنش داده و آنها را خنثی می کند این ترکیب بدون اصطکاک زیاد در از بین بردن کثیفی و لکه از روی پارچه موثر است. نمک های فلزات قلیایی مانند پتاسیم یا سدیم مواد پاک کننده خوبی برای گریس هستند و امولسیون هایی از ذرات جامد یا روغن معلق در آب تشکیل می دهند.

آنزیم های کاتالیزوری

آنزیم ها به دو گروه طبیعی و شیمیایی تقسیم می شوند. آنزیم های مختلف خواص متفاوتی دارند و اعمال کاتالیزوری متفاوتی انجام می دهند که در نهایت مولکول های بزرگ را به مولکول های کوچکتر تجزیه می کنند.

استخراج مواد مغذی از طبیعت و استفاده از آنها در صنعت نظافت، این صنایع را متحول کرده است آنزیم ها به ما این امکان را می دهند که لباس های تمیز با دمای آب کمتر و مواد شوینده کمتر به دست آوریم در گذشته تنها راه برای به دست آوردن لباس تمیز استفاده از آب گرم و صابون قوی بود

پروتئاز - آلودگی های مبتنی بر پروتئین را تمیز می کند. عمده فروشی

آمیلاز - نشاسته یا کربوهیدرات ها را تجزیه می کند

سلولاز - الیاف پنبه را تجزیه می کند

لیپاز - آلودگی ناشی از روغن را از بین می برد

پکتیناز - ناخالصی های میوه را از بین می برد

سدیم لوریل سولفات (SLS)

SLS یک ترکیب آلی مصنوعی است که به عنوان "سورفکتانت" شناخته می شود و کشش سطحی بین مواد را کاهش می دهد، بنابراین به عنوان شوینده و کف استفاده می شود. بنابراین در محصولات شوینده خانگی برای از بین بردن لکه های روغنی مانند باقیمانده مواد غذایی روی فرش استفاده می شود. سدیم لوریل سولفات از مخلوط روغن نخل و نارگیل به دست می آید.

سدیم لوریل اتر سولفات یا تاکساپون

SLES مخفف سدیم لوریل اتر سولفات و نام رایج دیگر آن Texapon است. این ترکیب یک ماده شوینده و سورفکتانت آنیونی است که در بسیاری از محصولات مراقبت شخصی (صابون، شامپو، خمیر دندان و غیره) یافت می شود. تگزاپون یک فوم ارزان و بسیار موثر است. سدیم لوریل سولفات (SLS)، آمونیوم لوریل سولفات (ALS) و سدیم پاراسولفات در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی به دلیل خاصیت پاک کنندگی و امولسیون کنندگی آنها استفاده می شود و خواصی شبیه صابون دارند.

سدیم لورت سولفات (SLES) دارای فرمول شیمیایی CH3(CH2)10CH2(OCH2CH2)nOSO3Na، شبیه به سدیم لوریل سولفات است. با این حال، SLES خفیف تر و کمتر از SLS تحریک کننده است.

پلی فسفات سدیم

پلی فسفات سدیم دارای فرمول شیمیایی (NaPO3)n است که نام دیگر پلی فسفات است. یکی از پرکاربردترین مواد در تولید مواد شوینده است.

فسفات ها در ماشین ظرفشویی باباسلمان و ماشین لباسشویی استفاده می شوند، آب را نرم می کنند و در از بین بردن گرد و غبار و چربی موثر هستند. آنها همچنین از ایجاد تصاویر در دستگاه های خودکار جلوگیری می کنند.

این ترکیبات می توانند به مواد معدنی نفوذ کنند. و به همین دلیل در محصولات شوینده کاشی و سرامیک استفاده می شود.فسفات ها را می توان در پاک کننده های تخصصی مانند پاک کننده های بتن نیز استفاده کرد.

مزیت استفاده از فسفات ها در مواد شوینده لباسشویی یا ظرفشویی این است که مواد شوینده یون های کلسیم و منیزیم را در خود حل کرده و کارایی مواد شوینده را افزایش می دهد.

تری پلی فسفات سدیم

تری پلی فسفات سدیم (با فرمول شیمیایی Na5P3O10) که پنتا سدیم تری فسفات و پنتا سدیم تری پلی فسفات یا تری فسفات سدیم نامیده می شود، در صنعت خشکشویی کاربردهای زیادی دارد.

این ترکیب توانایی مواد شوینده مختلف را برای نفوذ عمیق به الیاف (و سطوح) لباس و تشکیل کف افزایش می دهد.

اکسیت سونفونیک (LABS، LABSA)

اسید سولفونیک یکی از اسیدهای آلی حاوی گوگرد است و دارای فرمول RSO3H است که در آن R نشان دهنده ترکیب آلی است. اسید سولفونیک یکی از مهم ترین ترکیبات آلی گوگرد است و به طور گسترده ای به عنوان کاتالیزور در سنتز آلی استفاده می شود. نمک ها و سایر مشتقات قلیایی در صنایع شوینده، رنگ و کاتالیزورهای محلول در آب استفاده می شوند. اسیدهای سولفونیک معطر به عنوان مواد واسطه یا مواد اولیه در سنتز مفید هستند.

گروه های اسید سولفونیک می توانند حلالیت بسیاری از ترکیبات را در آب به میزان قابل توجهی افزایش دهند و به همین دلیل است که در صنعت کاربرد فراوانی دارند.

کوکامیدوپروپیل بتائین

کوکامیدوپروپیل بتائین که ارتباط نزدیکی با بتائین نارگیل دارد، یک سورفاکتانت طبیعی است که از روغن نارگیل به دست می‌آید.

بافت کمی زرد و چسبناک و بوی روغن دارد. کوکامیدوپروپیل بتائین از ترکیب روغن نارگیل بکر با مایعی بی رنگ به نام دی متیل آمین پروپیلامین ساخته می شود.

این ماده نقش یک سورفکتانت را در پاک کننده ها و مواد شوینده ایفا می کند و ویسکوزیته آب را کاهش می دهد تا کثیفی و روغن به راحتی حل شود.

کوکامیدوپروپیل بتائین در صابون ها و شامپوها استفاده می شود. همچنین یکی از موادی است که باعث نرمی، لطافت و کاهش بار الکتریکی مو می شود. به عنوان یک قوام دهنده در محصولات و پاک کننده ها استفاده می شود. حتی در خمیر دندان، کرم موبر، مراقبت از صورت، شوینده‌های لباسشویی و محصولات تمیزکننده خانگی مختلف یافت می‌شود.

بتائین

"نارگیل" به روغن نارگیل اشاره دارد و بتائین نارگیل و کوکامیدوپروپیل بتائین دو ترکیب متفاوت هستند. کوکو بتائین یک سورفکتانت طبیعی است که در تمام محصولات فوق استفاده می شود.

بتائین یک ماده طبیعی است که برای افزایش غلظت و بافت برخی از غذاهای فرآوری شده استفاده می شود. به مرطوب کردن پوست و مو کمک می کند.

لورامید

لورامید با فرمول شیمیایی C4H11NO2 یک دی فنول آمید است که از مخلوط روغن نارگیل و اسیدهای چرب دی فنول آمید ساخته می شود. این یک سورفکتانت غیر یونی است، به این معنی که بخش آبگریز این ماده که معمولاً در فرآورده‌های آرایشی استفاده می‌شود، هیچ بار الکتریکی در مقدار pH طبیعی محصولات آرایشی و بهداشتی ندارد. لورامید یکی از مواد اولیه مواد شوینده است.

این ماده به عنوان یک عامل کف کننده و غلیظ کننده عمل می کند و به عنوان یک امولسیفایر در مواد شوینده مانند شامپو و صابون دست و سایر محصولات مراقبت شخصی عمل می کند.

الکل اتوکسیلات (AE)

این یک سورفکتانت غیر یونی است و آب و گریس را با هم مخلوط می کند و در نتیجه لکه های چربی را از روی لباس پاک می کند.

آلکیل اتوکسی سولفات (AES) و آلکیل سولفات (AS)

دو سورفکتانت آنیونی در نرم کننده های آب استفاده می شود و در از بین بردن لکه پارچه موثر است. این دو بیشتر برای از بین بردن لکه استفاده می شوند.

اکسید آمین

این یک سورفکتانت آمفوتریک است که معمولا در لوازم آرایشی و شامپو استفاده می شود. با سایر فعال کننده های سطحی برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. می تواند آنیونی، کاتیونی یا غیریونی باشد.

اسید سیتریک

استخراج شده از لیمو و لیموترش، ملایم است و به از بین بردن بوی بد لباس کمک می کند. این ماده کیلیت کننده نامیده می شود و برای حذف نمک های سنگین استفاده می شود.

سیکلودکسترین

یکی دیگر از مواد کیلیت کننده است که بوی بد لباس را از بین می برد.

گلیسرین

گلیسیرین به عنوان نرم کننده و تقویت کننده به انواع صابون ها به خصوص صابون های مرطوب کننده یا صابون های صورت اضافه می شود.

سوربیتول

سوربیتول نرم کننده دیگری است که همراه با گلیسیرین برای شفاف سازی صابون های گلیسیرین استفاده می شود.


[ بازدید : 6031 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 29 شهريور 1402 ] [ 11:17 ] [ ناشر ]

فرصت را از دست ندهید / قبل از پایان فصل میوه را بخورید و با همه بیماری های کلیوی خداحافظی کنید



میوه هایی مانند زغال اخته و گیلاس سرشار از ویتامین های C و E هستند و از محبوب ترین میوه ها در تابستان هستند. زغال اخته میوه های گوشتی با طیف رنگ های قرمز تا بنفش، با طعم ترش و شیرین است و در آب و هوای معتدل رشد می کند. در این مطلب از سایت کارمادیو شما را با خواص خوشمزه و دارویی زغال اخته آشنا می کنیم.

1: با سبزیجات سبز سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید

زغال اخته حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است که با عفونت ها در قسمت های مختلف بدن مبارزه می کند. در واقع آنتی اکسیدان بدن را مجبور به جذب آنتی بیوتیک ها می کند و عوارض جانبی آنتی بیوتیک ها را به حداقل می رساند.

زغال اخته به خلاص شدن از شر بسیاری از بیماری ها در بدن کمک می کند و سیستم ایمنی را تا حد زیادی تقویت می کند. میوه های زغال اخته سرشار از فلاونوئیدها هستند که خواص ضد التهابی دارند. به همین دلیل استفاده از توت تازه یا خشک از بیماری هایی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی جلوگیری می کند.

2: پیشگیری از بیماری قلبی

به دلیل وجود آنتی اکسیدان در زغال اخته، کلسترول خون به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و تعادل بین کلسترول و تری گلیسیرید برقرار می شود. خوردن این میوه خوشمزه از گرفتگی عروق و تصلب شرایین جلوگیری می کند.

جالب اینجاست که یکی از معجزات خوردن توت، محافظت از بدن در برابر حمله قلبی و سکته است. در نتیجه خوردن این میوه برای جلوگیری از زمین خوردن های ناگهانی و بیماری های قلبی توصیه می شود.

3: تنظیم قند خون با زغال اخته

یکی از بیماری هایی که با مصرف زغال اخته قابل پیشگیری است دیابت است. خوردن مقداری بلوبری از چاقی جلوگیری می کند و قند خون را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. خوب است بدانید که اگر این میوه به صورت خشک مصرف شود، جذب آن بیشتر شده و باعث افزایش کندتر قند خون می شود.

اگر این میوه را به صورت خشک مصرف کنید، برای مدت طولانی تری احساس سیری می کنید و در نتیجه به کاهش اشتها و ورزش کمک می کند. بنابراین مصرف این میوه به دلیل داشتن فیبرها، انواع ویتامین ها و مواد معدنی برای افراد مبتلا به سرطان، بیماری های قلبی و چاقی بسیار مفید است.

4: روند پیری را کند می کند

زغال اخته حاوی ترکیباتی است که از پیری جلوگیری کرده و آن را کند می کند. برخی از این ترکیبات حاوی آنتی اکسیدان ها، فلاونول ها و آنتوسیانین ها هستند که روند پیری را کند می کنند و برای سایر اندام های داخلی مفید هستند. بنابراین، برای جلوگیری از پیری زودرس و حفظ جوانی، زغال اخته یک انتخاب عالی است.

5: حفظ سلامت استخوان ها

زغال اخته سرشار از منیزیم، آهن، ویتامین K و فسفر است که تاثیر بسزایی بر سلامت استخوان ها دارد. با توجه به ساختار یکسان زغال اخته و ساختار طبیعی استخوان، مصرف این میوه باعث افزایش تراکم استخوان و بهبود عملکرد استخوان برای سالیان متمادی می شود.

6: با زغال اخته سلامت کبد را حفظ کنید

یکی از فواید زغال اخته سلامت کبد است. زغال اخته سرشار از ویتامین C است که نقش مهمی در متابولیسم کبد دارد. در نتیجه استفاده از این میوه ها به افراد مبتلا به کبد چرب بسیار توصیه می شود.

زغال اخته حاوی مقدار زیادی گلوتاتیون است که در سم زدایی کبد بسیار موثر است. علاوه بر این، وجود کلات-پروآنتوسیانیدین نقش بسیار موثری در دفع فلزات و داروهای سمی از طریق کبد دارد.

آب زغال اخته به دلیل وجود آنتی اکسیدان های قوی، ترکیبات مضر برای سلول های کبد را خنثی می کند و با رادیکال های آزاد کبد مقابله می کند.

7: حافظه خود را تقویت کنید

خوردن زغال اخته تازه و خشک می تواند به بهبود عملکرد مغز کمک کند. این میوه همچنین با اختلالات شناختی مرتبط با مغز مانند بیماری آلزایمر مبارزه می کند.

طبق مطالعات پزشکی مصرف زغال اخته سیستم عصبی را بهبود می بخشد و به بیماری هایی مانند پارکینسون کمک زیادی می کند. این به دلیل وجود فلاونوئیدها در زغال اخته است

اگر با افزایش سن نگران زوال عقل و بیماری هایی مانند آلزایمر هستید، مصرف زغال اخته یکی از راه های موثر و مفید برای پیشگیری از آن است. در مطالعات اخیر مشاهده شده است افرادی که زغال اخته مصرف می کنند پس از 6 ماه حافظه بهتری دارند.

8: پوست با زغال اخته می درخشد

وجود ویتامین C در زغال اخته به تولید کلاژن کمک زیادی می کند. مصرف روزانه یک فنجان قهوه بلوبری می تواند سلامت پوست را حفظ کرده و بافت آن را تقویت کند.

وجود آنتی اکسیدان ها در ساختار بلوبری به جلوگیری از چین و چروک پوست کمک می کند و از ساختار پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. بنابراین، نوشیدن چای تمشک به شما کمک می کند تا پوستی صاف و سالم تر از همیشه داشته باشید.

9: درمان کلیه با آبی

یکی از فواید میوه زغال اخته دفع سنگ کلیه است زیرا دارای خواصی است که سموم را از طریق ادرار دفع می کند و ادرار را اسیدی تر می کند. مصرف زغال اخته در دفع سنگ کلیه به خصوص سنگ های کلسیمی بسیار موثر است. همچنین استفاده از این میوه ها برای از بین بردن بوی ادرار مفید است.

10: زغال اخته به عنوان یک خنک کننده حرارتی

معنی دیگر زغال اخته که محبوبیت آن را در انواع بیماری ها چند برابر می کند این است که این میوه تابستانی تب بر است. طعم ترش زغال اخته باعث یبوست می شود و به همین دلیل یک تب بر قوی محسوب می شود.

11: حفظ تناسب اندام و کمک به دستگاه گوارش

مصرف بیش از حد کالری معمولا یکی از دلایل اصلی افزایش وزن است زیرا دستگاه گوارش آنها را هضم نمی کند. زغال اخته تا حد زیادی به جذب غذا کمک می کند.

میوه ذرت سرشار از پکتین است که در از بین بردن ترکیبات سمی و بیماری های مرتبط با آن بسیار موثر است. یکی دیگر از ویژگی های زغال اخته خاصیت ضد التهابی آن است که برای کاهش درد روده مفید است.

میوه زغال اخته به دلیل خاصیت قابض بودن در درمان اسهال و وبا بسیار موثر است و ناراحتی های روده و قولنج را تسکین می دهد. زغال اخته از زمان های قدیم به عنوان یک داروی ضد اسهال در اروپا استفاده می شده است.

نتیجه

به گزارش کازارش کارمادیو، میوه زغال اخته یکی از میوه های دارای خواص درمانی فراوان است که طعمی ترش و شیرین در طیف رنگی قرمز تا بنفش دارد. این میوه در درمان بیماری های کلیوی، دیابت، ناراحتی های گوارشی، کبد چرب و درمان چاقی موثر است.

از بین بردن بیماری های ویروسی، پیشگیری از سرماخوردگی، تقویت سیستم ایمنی، از بین بردن کم خونی و افزایش تراکم استخوان از دلایلی است که باید این میوه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.


[ بازدید : 109345 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 26 شهريور 1402 ] [ 17:26 ] [ ناشر ]

همه چیز درباره طراحی سایت



همه چیز درباره طراحی وب

در این مقاله به همه چیز در مورد طراحی سایت اشاره می کنیم و به معرفی مفهوم وب، زبان های برنامه نویسی وب، مراحل طراحی وب، انواع وب سایت و ضرورت آن ها می پردازیم.

وب چیست؟

مخفف World Wide Web www.web می باشد که شامل منابع صفحات وب می باشد و هر کدام از این صفحات وب اطلاعاتی را به ما می دهند که دارای آدرس خاصی هستند کاربر در هر مرورگری وارد صفحه سایت می شود او می تواند. او اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت می کند صفحه اصلی سایت index.html نام دارد.

آدرس وب سایت شما دارای چندین دسته است:

پروتکل (http یا ftp)

www (محیط وب سرویس)

نام دامنه یا نام سایت

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت (طراحی وب) یا طراحی وب به ساختار سایت از صفر تا صد اشاره دارد. این فعالیت توسط طراحان سایت انجام می شود. طراحی سایت شامل خرید دامنه و هاست، طراحی گرافیک، کدنویسی صفحات وب، تولید محتوا و آموزش سئو می باشد.

طراحی سایت شامل خرید نام دامنه و هاست، طراحی گرافیک، کدنویسی وب سایت، تولید محتوا و رعایت اصول سئو می باشد.

به چه کسی طراح وب می گویند؟

طراحی سایت طراح گرافیک، برنامه نویس، سئو کار، پشتیبانی و غیره. خواسته ها.

طراح وب شخصی است که توانایی طراحی وب سایت را دارد تا بتواند وب سایتی با طراحی خوب توسعه دهد.

مراحل طراحی سایت

برنامه ریزی ساخت سایت

محتوا را بررسی کنید

طراحی گرافیکی قالب سایت

رمزگذاری

یک سیستم مدیریت محتوا یا cms نصب کنید

اطلاعات اولیه وب سایت را وارد کنید

سعی کنید و سایت را بررسی کنید

زبان های طراحی وب

انواع طراحی سایت

وب سایت ها به دو روش طراحی وب استاتیک و پویا تقسیم می شوند:

طراحی سایت استاتیک:

سایت ایستا سایتی است که نیازی به تغییر ندارد اما اگر تغییر کند محدودیت زمانی ندارد.

در طراحی سایت استاتیک تمامی مطالب وب سایت به طراح وب ارائه می شود و همزمان با طراحی محتوای آن نیز در داخل صفحه قرار می گیرد.

این نوع وب سایت ها توسط صاحب وب سایت قابل آپدیت و اصلاح نمی باشد و در صورت ایجاد تغییرات باید توسط طراحان وب سایت انجام شود.

تنها مزیت این نوع وب سایت این است که هزینه آن کمتر از هزینه وب سایت های داینامیک است.

طراحی وب پویا

طراحی وب پویا جایی است که تمام نیازهای مشتری بررسی می شود و بر اساس آن یک طرح منعطف ایجاد می شود و صاحب وب سایت می تواند محتوای وب سایت را با توجه به نیازها و ترجیحات خود تغییر دهد. .

عدم وجود سایت های ثابت

بعید است که مدیران وب سایت محتوا را به روز کنند و صاحبان وب سایت برای ایجاد حداقل تغییرات به یک شرکت طراحی متکی هستند.

سایت های امن معمولا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند زیرا پایدار هستند و تغییر نمی کنند، یعنی سایت خود را به روز نمی کنند.

آنها نمی کنند.

به روز رسانی منظم محتوا و در نتیجه ترویج محتوای قدیمی

سایت های استاتیک طبیعتا هزینه راه اندازی پایین و هزینه های نگهداری بالایی دارند.

به طور معمول، سایت های استاتیک باید یک یا دو سال پس از زمان طراحی خود دوباره کار شوند، در حالی که سایت های پویا توانایی به روز رسانی و اضافه کردن ویژگی های جدید را دارند.

تغییرات کوچک در سایت به دلیل نیاز به تغییر تمام صفحات سایت می تواند گران باشد.

محدودیت در تعداد صفحات وب سایت

مزایای طراحی وب سایت پویا: Zhaket.com

به روز رسانی آنلاین سریع و آسان توسط مدیران سیستم

ارائه خدمات مختلف اینترنتی به کاربران

حجم زیادی از اطلاعات را در یک وب سایت قرار دهید

وب سایت خود را به طور منظم به روز کنید تا مخاطبان احساس کنند وب سایت شما زنده است.

در زمان ایجاد و به روز رسانی وب سایت ها صرفه جویی کنید

امکان مدیریت و به روز رسانی بدون تخصص

بسیار منعطف

به اشتراک گذاری مدیریت سایت در سیستم بین چند نفر

افزایش امنیت وب سایت

هزینه های خدمات و پشتیبانی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

پشتیبانی چند زبانه

امکان افزودن ویژگی های سفارشی

زبان های طراحی وب

برای افرادی که می خواهند وب سایت طراحی کنند، بسیار مهم است که بدانند کدام زبان برنامه نویسی وب را یاد بگیرند و در آن زمینه کار کنند.

Html: این زبان اطلاعات متن و تصویر را نمایش می دهد و اولین زبانی است که یک طراح سایت باید در برنامه نویسی وب بیاموزد.

css: بسیاری از سبک های موجود در html برای طراحان در css در دسترس هستند.

java script: این زبان وب برای افزودن پویایی به صفحات و ارزیابی فرم های html، ایجاد منوهای مختلف و غیره استفاده می شود. قالب وردپرس ژاکت

jquery: یکی از چارچوب های زبان وب جاوا اسکریپت است. این زبان هیچ ارتباطی با کدهای زبان HTML ندارد.

دانش اولیه طراحی وب

تسلط کامل به HTML

مجموع i css و masterit

یادگیری جاوا اسکریپت

Funda i-jquery

آموزش بوت استرپ

آشنا به نرم افزارهای طراحی وب مانند Dreamweaver، PHPstorm، Notepad

آشنایی با نرم افزار پایگاه داده MySQL

با معیارهای سایت آشنا شوید


[ بازدید : 2953 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 23 شهريور 1402 ] [ 12:42 ] [ ناشر ]

????? 5 ???? ????? ???? ???? ???



عینک آفتابی به محافظت از چشمان شما در برابر اشعه UV خورشید کمک می کند. این اشعه ها می توانند باعث آسیب چشم شوند و در دراز مدت باعث بیماری های چشمی مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکولا شوند. استفاده از عینک آفتابی و فیلترهای UV می تواند از این خطر جلوگیری کند. هنگام خرید عینک آفتابی، بهتر است از عینک هایی با فیلتر UV400 استفاده کنید که تا 99 درصد اشعه های UVA و UVB را مسدود می کند. همچنین، انتخاب عینک آفتابی با لنزهای پلاریزه می تواند به محافظت از چشمان شما در برابر تابش خیره کننده ناخوشایند مانند انعکاس از آب، برف یا سایر سطوح نرم کمک کند.

برای محافظت بهتر از چشمان خود، همیشه در فضای باز و در روزهای ابری از عینک آفتابی استفاده کنید، زیرا اشعه ماوراء بنفش همچنان می تواند از ابرها نفوذ کند و به چشمان شما آسیب برساند. امروزه می توانید گزینه های باکیفیت و قیمت مناسب را پیدا کنید. علاوه بر این، فروشگاه های فیزیکی و آنلاین به طور منظم تخفیف و فروش دارند که به شما کمک می کند عینک آفتابی مورد نظر خود را با قیمت ارزان تر تهیه کنید. اما در زیر 5 وب سایت اختصاصی خرید عینک آفتابی اصل https://sapticstore.ir/ را به شما معرفی می کنیم که محصولات خاص و متنوعی را به شما ارائه می دهند.

چرا باید عینک آفتابی بزنیم؟

استفاده از عینک آفتابی برای محافظت از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشید بسیار مهم است. در زیر چند دلیل برای استفاده از عینک آفتابی آورده شده است:

• محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: یکی از مهم ترین دلایل استفاده از عینک آفتابی، محافظت از چشم در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) است. اشعه ماوراء بنفش می تواند به ساختار چشم آسیب برساند و مشکلاتی مانند التهاب قرنیه، آب مروارید (کدر شدن چشم) و ماکولاژنولوژی (آسیب به قسمت مرکزی شبکیه) ایجاد کند. عینک آفتابی با فیلتر کردن اشعه ماوراء بنفش این خطرات را کاهش می دهد.

• کاهش درخشش چشم: قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند باعث خیرگی چشم، خستگی چشم و خستگی شود. عینک آفتابی با کاهش میزان نور و اشعه های مستقیمی که به چشم می رسد می تواند این مشکلات را بهبود بخشد.

• خطر ابتلا به بیماری های چشمی را کاهش می دهد: استفاده منظم از عینک آفتابی می تواند خطر ابتلا به بیماری های چشمی مانند دژنراسیون ماکولا (بیماری مرتبط با افزایش سن در شبکیه چشم) و سرطان پوست چشم را کاهش دهد.

• از پوست دور چشم محافظت می کند: عینک آفتابی با ایجاد سایه و محافظت از پوست دور چشم می تواند از پوست اطراف چشم محافظت کند.

دسته بندی عینک آفتابی واقعی از تقلبی

تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی ممکن است دشوار باشد، اما در زیر چند ترفند برای تشخیص عینک آفتابی معتبر از تقلبی آورده شده است:

• بررسی کیفیت: عینک های آفتابی اصل معمولاً با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته تولید می شوند. بررسی کیفیت قطعات، مواد محفظه و اتصال قطعات به شما کمک می کند بین عینک اصل و تقلبی تشخیص دهید.

• بررسی برچسب ها و بسته بندی ها: بررسی برچسب ها و بسته بندی روی لیوان ها نیز می تواند مفید باشد. لیوان های اورجینال معمولا دارای برچسب های دقیق و با کیفیت هستند و بسته بندی آن ها معمولا به صورت حرفه ای انجام می شود.

• تأیید شماره سریال: برخی از عینک های اصلی دارای یک شماره سریال منحصر به فرد هستند که می توانید آن را تأیید کنید اگر عینک دارای شماره سریال است، مطمئن شوید که شماره سریال با برچسب و مدل عینک مطابقت دارد.

• بررسی لوگوها و نشانه ها: لوگوها و علامت های برجسته روی عینک ها نیز می تواند نشان دهنده اصالت آنها باشد. نگاهی دقیق به لوگوها و نشانه ها، از جمله فونت و طرح نوشته، به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا عینک تقلبی است یا خیر.

بازدید از فروشگاه های معتبر: بهترین راه برای خرید عینک آفتابی اصل مراجعه به فروشگاه های معتبر و معتبر است.

معرفی 5 سایت اختصاصی که می توانید عینک آفتابی اورجینال بخرید

در زیر پنج سایت ویژه برای خرید عینک اصلی را برای خرید ایمن و مطمئن به شما پیشنهاد می کنیم:

فروشگاه سپتیک تانک امروز

فروشگاه سپتیک، به عنوان یک وب سایت خرید آنلاین؛ انتخاب مناسبی برای خرید عینک آفتابی مردانه و زنانه است. با استفاده از گزینه های مختلف ارائه شده در این وب سایت می توانید عینک مناسبی را با توجه به نیاز و سلیقه خود خریداری کنید. فروشگاه ساپتیک، فروشگاه رسمی عینک سایران، مرجع ارائه کننده محصولات و خدمات سلامت چشم در ایران است و بر اساس دانش فنی و زیرساخت های آزمایشگاهی مطمئن، زمینه ارائه محصولات و خدمات استاندارد و باکیفیت را دارد. بازار نظامی سلامتی زیبایی و ورزش. مثلا، عینک های نیروی هوایی یکی از محبوب ترین عینک های فروشگاه Saptic است.

برخی از برندهای معروف عینک آفتابی اصل را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کنند و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه سوپتیک و سفارش عینک برند مورد نظر خود از این محصولات دیدن فرمایید. لازم به ذکر است که قبل از خرید بهتر است اطلاعات کافی در مورد عینک آفتابی اصلی مورد نظر خود جمع آوری کنید و با توجه به نیاز خود عینک های با کیفیت، با کارایی بالا و زیبا را انتخاب کنید. اگر همچنان در فکر خرید عینک آفتابی اصل هستید، کارشناسان فروشگاه ساپتیک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای ارتباط با کارشناسان فروشگاه سپتیک با شماره 03136306199 یا 09133768731 تماس بگیرید.

آرکو شاپ آنلاین یک فروشگاه اینترنتی معتبر و قابل اعتماد در زمینه فروش عینک آفتابی اصل می باشد. از جمله ویژگی های آرکوشاپ می توان به تجربه در فروش عینک آفتابی، رضایت بالای مشتریان، قیمت رقابتی و کیفیت بالای محصول اشاره کرد. آرکوشاپ انواع عینک آفتابی، عینک اسپرت، مردانه و زنانه و عینک پولاریزه را به صورت آنلاین عرضه می کند و شما می توانید از طریق سایت آرکوشاپ محصولات تکی و خرید خود را تکمیل کنید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد آرکوشاپ امکان تست خانگی است که در اختیار ساکنین تهران، اسلامشهر، رباط کریم و گلستان قرار دارد. می توانید حداکثر 10 لیوان را برای آزمایش انتخاب کنید. سفارش های ثبت شده در آرکو شاپ از طریق پست و حمل و نقل به تهران و سایر استان ها ارسال می شود. نحوه ارسال باید توسط مشتری در مراحل ثبت سفارش مشخص شود. هزینه ارسال بر اساس روش ارسال انتخابی، تعداد و وزن کالا و فاصله تا شهر مقصد محاسبه می شود. خریدهای بالای 300000 تومان ارسال رایگان دارند و سفارشات معمولا بین 1 تا 3 روز کاری به مقصد می رسد. آرکوشاپ برای خرید عینک نیز خدمات مشاوره رایگان ارائه می دهد که می توانید با مشاور تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.

فروشگاه اینترنتی کافه عینک

فروشگاه اینترنتی کافی عینک یک فروشگاه معتبر با سابقه در زمینه فروش و ساخت عینک طبی و آفتابی می باشد. از ویژگی های کافه عینک می توان به تخصص در زمینه عینک آفتابی نسخه ای و اصولی، امکان انتخاب چندین مدل عینک و امکان سفارش بدون پرداخت و خرید، ارسال رایگان در تهران، امکان معاینه انسانی قبل از خرید، و ... اشاره کرد. امکان تعویض یا عودت کالا تا 48 ساعت پس از دریافت.

برای مشتریان استان تهران امکان انتخاب چندین مدل عینک و سفارش بدون پرداخت هزینه وجود دارد. در صورت عدم انتخاب عینک از بین مدل های ارائه شده، کالای ارسالی رایگان عودت داده می شود. ضمنا ارسال در تهران رایگان می باشد. در صورت انتخاب ارسال فوری با پیک هزینه 30 هزار تومان خواهد بود. سفارشات شهرستان ها توسط پست پیشتاز انجام می شود و هزینه مربوطه با توجه به هزینه ارائه شده توسط شرکت پست محاسبه می شود. همچنین کلیه محصولات به استثنای لنز عینک طبی حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا قابل تعویض و یا مرجوع می باشد.

فروشگاه اینترنتی ساختمان شیشه ای

فروشگاه اینترنتی عینک بینا با 60 سال سابقه در زمینه فروش عینک سالم و اصل می باشد. این فروشگاه در حال حاضر بصورت آنلاین نیز کار می کند. فروشگاه عینک بینا طیف گسترده ای از عینک آفتابی، عینک طبی، عینک آفتابی و عینک برند محبوب را ارائه می دهد. محصولات با پیک یا اسنپ به تهران و از طریق پست به شهرستان ها ارسال می شود. هزینه ارسال به تهران و شهرستان ها بر اساس قیمت تعیین شده توسط پست یا اسنپ محاسبه می شود.

زمان تحویل محصولات از طریق پیک و اسنپ در تهران 24 ساعت و برای سفارشات خارج از تهران 72 ساعت کاری می باشد. فریم های طبی و آفتابی ظرف 3 روز از تاریخ سفارش قابل بازگرداندن یا تعویض هستند. لازم به ذکر است که گزارشات مربوط به مشکلات فیزیکی تنها تا 24 ساعت پس از دریافت محصول قابل بررسی و پاسخگویی می باشد. برای خرید عینک آفتابی اصل و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی بینا تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی تسایناک عثمانی

Eyewear Osmani یک فروشگاه شخصی و اینترنتی است که به فروش عینک اختصاص دارد. این فروشگاه از سال 1386 شروع به کار کرده و از سال 1377 فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. عثمانی اپتیک محصولات خود را از کشورهای سازنده آسیایی وارد می کند و دارای دو شعبه در تهران و مهاباد می باشد که می توانید به صورت حضوری از آنها خرید کنید. هزینه ارسال برای سفارشات سراسری در زمان ارسال محاسبه می شود و سفارشات محلی توسط پست استاندارد ارسال می شوند.

پس از دریافت کالای خریداری شده، این امکان را دارید که تا 72 ساعت بدون هیچ قید و شرطی کالا را تعویض کنید. برای این کار می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و محصول را برای تعویض ارسال نمایید. لازم به ذکر است امکان استرداد محصول به عهده خریدار می باشد و مبلغ 35000 تومان بابت بسته بندی و ارسال از مبلغ پرداختی کسر و مابقی به حساب شما عودت داده خواهد شد. 48 ساعت پس از تایید انبار. کالا فقط یک بار قابل تعویض یا مرجوع می باشد. با توجه به هزینه بالای پرسنل، احتمال آسیب دیدن محصولات وجود دارد.

نکاتی که باید هنگام خرید عینک در نظر بگیرید

توصیه می کنیم در هنگام خرید عینک آفتابی به نکات زیر توجه کنید تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشید:

• فیلتر UV: مطمئن شوید که عینک شما دارای فیلتر UV است. اشعه مضر UV می تواند سلول های چشم را از بین ببرد و باعث مشکلات چشمی شود. بنابراین، انتخاب عینک های دارای فیلتر UV می تواند از چشمان شما در برابر چنین آسیب هایی محافظت کند.

• مواد و کیفیت لنز: لنزهای عینک آفتابی را می توان از مواد مختلفی مانند پلاستیک، پلی کربنات یا شیشه تهیه کرد. هر گونه ویژگی های خاص خود را دارد. به عنوان مثال عینک هایی با عدسی پلی کربنات در برابر ضربه مقاومت بیشتری دارند و برای فعالیت های ورزشی مناسب هستند. همچنین توجه داشته باشید که لنز باید بدون رگه و مه در گوشه ها باشد.

• محافظت در برابر نور: اگر سایه خاصی از عینک آفتابی را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که از نور کافی محافظت می کند. برخی از عینک ها می توانند تابش خیره کننده را کاهش دهند و راحتی بصری را بهبود بخشند.

• سبک طراحی. انتخاب عینک متناسب با سبک و طراحی شما می تواند احساس راحتی و رضایت را به شما بدهد. همچنین مطمئن شوید که عینک با فرم صورت شما مطابقت دارد و به درستی دور بینی و گوش شما قرار می گیرد.

در این مطلب 5 سایت تخصصی خرید عینک در ایران را معرفی کرده و نکاتی را برای خرید عینک آفتابی اصل ارائه کرده ایم. همچنین می توانید برای بررسی یکی از فروشگاه های معروف خارج از کشور به https://www.warbyparker.com مراجعه کنید. از اینکه ما را در تمام مسیر دنبال می کنید متشکریم!

مشاهده منبع: https://www.beytoote.com/news/selective-news/buy2-original-sunglasses.html


[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 19 شهريور 1402 ] [ 18:36 ] [ ناشر ]

??????? ?????



KROHNE یک شرکت معتبر بین المللی در زمینه تجهیزات اندازه گیری و پردازش سیگنال برای صنایع مختلف از جمله نفت و گاز، آب و فاضلاب، مواد شیمیایی، معدن، فولاد، صنایع غذایی و غیره است. این شرکت در سال 1921 در آلمان تاسیس شد و در طول تاریخ به یکی از پیشتازان جهان در زمینه تجهیزات اندازه گیری تبدیل شده است.

محصولات کرون شامل انواع سنسورها، فرستنده ها، مبدل ها و ابزارهای اندازه گیری جریان، فشار، دما، سطح و سایر خواص فیزیکی می باشد. از این تجهیزات در صنایع برای کنترل، اندازه گیری و نظارت بر پارامترهای مختلف استفاده می شود.

شرکت ifm

شرکت IFM IFM یک شرکت بین المللی است که در زمینه تجهیزات اتوماسیون صنعتی و سنسورها فعالیت می کند. این شرکت در سال 1969 در آلمان تأسیس شد و تجهیزات اتوماسیون و حسگرهای مورد نیاز در صنایع مختلف مانند خودروسازی، صنعتی، انرژی، ماشین‌آلات، رباتیک و سایر صنایع را ارائه می‌کند.

محصولات IFM شامل انواع مختلفی از سنسورها مانند فشار، دما، جریان، سطح، ارتعاش، مغناطیسی و ... می باشد. حسگرها این شرکت همچنین تجهیزات پیشرفته ای مانند فرستنده، کنترلر و سیستم های اتوماسیون صنعتی را تولید و عرضه می کند.

سنسور فشار ifm

با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و استفاده از فناوری های پیشرفته، IFM به یکی از پیشتازان در زمینه دستگاه ها و حسگرهای خودکار تبدیل شده است. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد محصولات یا خدمات IFM نیاز دارید، لطفاً از وب سایت رسمی این شرکت دیدن کنید یا برای اطلاعات دقیق تر از منابع دیگر استفاده کنید.

اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی به استفاده از فناوری، سیستم ها و تجهیزات برای اتوماسیون و بهینه سازی فرآیندها، کنترل، نظارت و مدیریت صنعتی اشاره دارد. هدف اصلی اتوماسیون صنعتی افزایش کارایی، دقت، ایمنی و بهره وری در فرآیندهای تولیدی و صنعتی است.

اتوماسیون صنعتی از دستگاه‌های اتوماسیون مختلف مانند سنسورها، فرستنده‌ها، کنترل‌کننده‌ها، PLC (کنترل‌کننده میدان قابل برنامه‌ریزی)، HMI (واسط ماشین انسانی)، روبات‌ها، ماشین‌های خودکار و سیستم‌های SCADA (نظارت، کنترل و انتقال اطلاعات از راه دور) استفاده می‌کند.

اتوماسیون صنعتی مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. افزایش بهره وری: اتوماسیون صنعتی باعث افزایش بهره وری فرآیند، کاهش زمان توقف و افزایش تولید می شود.

2. کاهش خطاها. سیستم های خودکار خطای انسانی را کاهش می دهند که می تواند به دقت و کیفیت محصول نهایی کمک کند.

3. کاهش هزینه هزینه ها با بهبود کارایی و استفاده بهینه از منابع کاهش می یابد.

4. افزایش ایمنی: در موارد خطرناک مانند صنایع شیمیایی یا نفت و گاز، اتوماسیون ایمنی کارکنان را افزایش می دهد.

5. قابلیت تعویض: سیستم های خودکار قابلیت تغییر و انطباق سریع را دارند تا بتوانید به سرعت به تغییرات محیطی و نیازهای جدید واکنش نشان دهید.

6. کنترل بهتر: اتوماسیون صنعتی به کنترل دقیق فرآیندها کمک می کند که به نوبه خود به بهبود کیفیت محصول کمک می کند.

7. یکپارچه سازی سیستم ها: با یکپارچه سازی سیستم ها و تجهیزات مختلف می توان اطلاعات بهتری برای تصمیم گیری های استراتژیک به دست آورد.

اتوماسیون صنعتی به عنوان یک رویکرد انتقادی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و باعث بهبود عملکرد، کارایی و کیفیت می شود. https://www.aryanews.com/News/20230905184504601/
8. صفر تا صد اتوماسیون: این نوع اتوماسیون به معنای کنترل کامل فرآیند از ابتدا تا انتها است. در این حالت تمامی مراحل فرآیند توسط دستگاه ها کنترل می شود و دخالت انسان به حداقل می رسد.

9. اتوماسیون دسکتاپ: در این نوع اتوماسیون، فرآیندها و کارهای مختلفی که توسط انسان انجام می شود با استفاده از نرم افزار و سیستم های کامپیوتری قابل انجام است. این ممکن است شامل مدیریت داده ها، تجزیه و تحلیل، نظارت، برنامه ریزی و اجرا باشد.

10. اتوماسیون توزیع: اتوماسیون توزیع با کمک سنسورها، فرستنده ها و کنترل کننده ها در فرآیندهای توزیع برق در شبکه های توزیع برق انجام می شود. این امر مدیریت را بهبود می بخشد و به خطاها و وقفه ها سریعتر پاسخ می دهد.

11. اتوماسیون فرآیند: در صنایع فرآیندی مانند شیمیایی، نفت و گاز، داروسازی و غیره، اتوماسیون فرآیندها فرآیندها و واحدهای تولید را کنترل می کند. این شامل کنترل دما، فشار، جریان مواد و مراحل مختلف فرآیند است.

12. اتوماسیون انبار و لجستیک: در صنعت انبار و لجستیک، اتوماسیون فرآیند جابجایی و مدیریت موجودی انبار را با کمک ربات ها، خودروهای هوشمند و سیستم های مدیریت موجودی تسهیل می کند.

13. تسلط بر حافظه (حافظه) ساخته شده با تجهیزات فرسوده و خودکار فن آوری برای انجام وظایف خود بدون دخالت انسان و تصمیم گیری خودکار. می توان از آن در لوازم خانگی مانند یخچال، تلویزیون و در کاربردهای پیچیده صنعتی مانند اتومبیل استفاده کرد.

14. اتوماسیون اداری: از اتوماسیون در محیط اداری نیز استفاده می شود. این شامل استفاده از نرم افزار و سیستم های کامپیوتری برای مدیریت اطلاعات، ارتباطات، برنامه ریزی و عملکردهای اداری است.

به طور کلی اتوماسیون صنعتی نقش مهمی در تمامی جنبه های تولید و مدیریت صنعتی ایفا می کند. به شرکت ها کمک می کند تا تولید بهتر، کارآمدتر و باکیفیت تر ارائه دهند و در نتیجه به رشد و توسعه صنایع کمک می کند.

شرکت جنرال

تهویه مطبوع یک دستگاه تهویه مطبوع است که از فرآیند تبخیر و تبخیر گاز برای خنک کردن هوا در اتاق های بسته استفاده می کند. از این دستگاه برای خنک کردن هوای ساختمان ها مانند منازل، ادارات، مغازه ها، اماکن عمومی و ... استفاده می شود. عملکرد اصلی کولر گازی بر اساس اصول فیزیکی تبخیر گاز و تبخیر حرارتی است. یکی از بهترین کولرهای گازی جنرال است.

یک واحد تهویه مطبوع به طور کلی شامل تجهیزاتی مانند کمپرسور، مبدل حرارتی، بخاری (یا کویل)، محفظه بخار و دریچه های هوا می باشد. فرآیند اصلی به شرح زیر است:

1. فشار گاز: در ابتدا گاز مورد استفاده در تهویه مطبوع (معمولاً R-410A یا مشابه) توسط یک کمپرسور فشرده می شود. هنگامی که فشرده می شود، گاز داغ با فشار بالا به مایع تبدیل می شود.

2. تبخیر حرارتی: آب گرم شده از یک بخاری (کویل) در اتاق عبور می کند. در این مدت گاز مایع به دلیل فشار کم به حالت گازی برمی گردد در حالی که گرمای لازم از هوای اطراف تامین می شود. این باعث خنک شدن هوا می شود.

3. درجه حرارت: هوای خنک شده توسط یک فن به داخل خانه منتقل می شود. در اینجا بخاری داخلی (هیتر داخلی) از طریق تبادل حرارت، گرما را از هوا خارج کرده و هوا را خنک و خشک می کند.

4. گردش هوا: هوای سرد به داخل فضاهای داخلی حرکت می کند و هوای گرم جایگزین آن می شود. این چرخه تا زمانی ادامه می یابد که دمای مطلوب در داخل فضا حفظ شود. https://www.aryanews.com/News/20230905184012459/

کولرهای گازی به عنوان جایگزینی برای کولرهای آبی در جاهایی که آب کمیاب است یا نیازی به نصب سیستم آبی نیست استفاده می شود. آنها نسبت به کولرهای آبی کارآمدتر، نصب آسان تر و نگهداری آسان تر هستند، اما در دماهای خاص می توانند کارایی کمتری نسبت به کولرهای آبی داشته باشند.


[ بازدید : 11302 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 16 شهريور 1402 ] [ 16:14 ] [ ناشر ]

??? ?? ? ????? ??? ??



هر آنچه باید در مورد مبل ها بدانید!

امروزه ال دیوان و چیدمان منحصربفرد آن علاقه مندان زیادی را در هر فضایی به خود جذب کرده است. در این وبلاگ می خواهیم تمام نکاتی را که در هنگام خرید مبل باید در نظر بگیرید را به شما بگوییم. وبلاگ مبلمان باروس همیشه اطلاعاتی مانند چیدمان انواع مبل و دکور را در اختیار شما قرار می دهد تا با مراجعه به این سایت، اطمینان بیشتری برای خرید کاملا آگاهانه داشته باشید.

ال ویولت moblbaros.com 1

مبل چیست

به طور کلی طرح مبل ال برگرفته از کلمه انگلیسی () است و از نظر ظاهری با دو ضلع عمود بر هم در 90 درجه چیده شده است.این مدل مبل برای مواردی که دارای ابعاد کوچک هستند مناسب است. . . مکان و برای هر گوشه ای مناسب است می توانید آن را در گوشه خانه بچینید.

ناگفته نماند که دو طرف مبل ال را نباید جدا از هم قرار داد، زیرا آنچه باقی می ماند هنوز ال نیست.

انجمن ویژه moblbaros.com 5

انواع مبل

خود صفا به دلیل سلیقه های مختلف به شاخه هایی تقسیم می شود که هر کدام توجه طرفداران خود را به خود جلب می کند. تولیدکنندگان صنعت مبلمان با ارائه انواع مبلمان هر سلیقه ای را تامین کرده اند

آنها انجام دادند.

مبل راحتی:

مبل های ال برای راحتی و جابجایی آسان حداقل از دو قسمت تشکیل شده است

حتی می توان آنها را جداگانه قرار داد و جای خود را تغییر نداد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید مبل ال دلیار و جلوی مبل راشل مجموعه ما یک انتخاب عالی برای افراد عادی است و طراحی منحصر به فرد آن به دور از کثیف بودن است.

مبل چستر باکس:

مبل چستر باکس بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند راحت و در عین حال شیک باشند.این سبک مبلمان راحتی کمی مجلل تر از سایر انواع مبلمان است.اگر به دنبال طراحی راحت و در عین حال مجلل هستید این مدل پیشنهاد می شود یکی دیگر از ویژگی های مبل چستر جنس و ظاهر پارچه است که دارای دکمه هایی از خود پارچه است.

جعبه ال چستر نسبت به سایر ال ها بزرگتر است و همین امر آن را برای نصب در فضاهای بزرگ و مجلل مناسب می کند.

مبل L با پوف قابل تنظیم:

ال پاف متحرک از دیگر الپاف هایی است که به دلیل حرکت پاف های چپ و راست طرفداران را به خود جذب کرده است. این تخت با ساپورت متحرک و پفک متحرک خود، امکاناتی مشابه تخت خواب را ارائه می دهد.

ویژگی های مبل :

اگرچه مبل L بزرگ به نظر می رسد، اما این مبل صندلی های بیشتری را برای اعضای خانواده ارائه می دهد. مبل ال در مقایسه با سایر مبلمان راحتی، مقرون به صرفه تر از مبلمان راحتی است زیرا صندلی های یکسان یا بیشتر را فراهم می کند، یکی دیگر از ویژگی های ال این است که می توان آن را با هر فضای داخلی ترکیب کرد. ، اگر حوصله تان سر می رود، می توانید به راحتی جابجا شوید. یک انتخاب جدید در خانه خود ایجاد کنید.

با طراحی کاربردی بنابراین می توانید از این مبل به عنوان تخت خواب استفاده کنید. و برخی از مدل ها دارای کشو و قفسه هستند. و با این تابع بنابراین فضای کمتری را در خانه خود اشغال می کنید.

پارچه مبل L:

پارچه های ساده برای آپارتمان ها و فضاهای کوچک، پارچه های طرح دار برای فضاهای بزرگتر مناسب هستند. اگر پارچه ساده روی مبل را ترجیح می دهید، توصیه می شود کوسن های مبل با پارچه طرح دار هماهنگ باشند و بالعکس.

مبل بخر

یکی از مهم ترین نکات این است که بودجه مناسبی را برای خرید خود اختصاص دهید زیرا این مبل به دلیل راحتی بالایی که دارد کاربردهای زیادی دارد پس برای خرید مبل بادوام و مستحکم این موضوع را در اولویت خرید قرار دهید.

مبل ال با داشتن کوسن های زیاد و همچنین راحتی با ایجاد ظاهری زیبا جلوه خاصی را ایجاد کرده است، از جمله اندازه مبل ال را مد نظر داشته باشید تا متناسب با فضای منزل شما باشد.

ست مبل های موجود در بازار بسته به انتخاب و ساخت شما ظرفیت متفاوتی دارد.

همچنین یکی از مهم ترین قسمت های مبل، انتخاب پارچه مناسب است و سپس سلیقه خود را در نظر بگیرید. مبل های پارچه ای خنک تر و ارزان تر هستند و انواع چرمی گران تر هستند.

آخرین کلمه در مورد خرید مبل

همانطور که وبلاگ را می خوانید، خرید مبل به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.

اولین مورد چوب به کار رفته در کلاف است که چوب راش است و چوب روسی بهترین متریال برای تولید مبلمان می باشد. نکته بعدی این است که متریالی را انتخاب کنید که با سبک مبلمان مطابقت داشته باشد.

از جمله می توان قیمت محصول را محاسبه کرد که با توجه به مواد به کار رفته در آن متغیر است. مهمترین چیز فضای خانه شماست که می خواهید مبل خود را با دکوراسیون دلخواه بچینید.

امید است با مطالب ارائه شده اطلاعات کامل خرید مبل کلاسیک پایه به شما عزیزان داده شود و از این پس محصول مورد نظر خود را با دانش و مهارت کامل مهمان خانه خود کنید.

مراجعه به منبع: https://farazandefurniture.com/انواع-مبل-ال/


[ بازدید : 14583 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 16 شهريور 1402 ] [ 14:49 ] [ ناشر ]

??? ??????? ????? (??? ??? ?????? ????????????)



این روزها همیشه در مورد خرید ارز دیجیتال صحبت می شود. اگرچه آنها محبوب هستند اما بسیاری از مردم هنوز دقیقاً نمی دانند که رمزارز یا رمزارزها به چه معنا هستند. و این وجوه واقعاً در دنیای امروز چگونه استفاده می شود؟

ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال در واقع ارزهایی هستند که با استفاده از پروتکل های رمزگذاری شده طراحی شده اند و هدف آنها کاهش تقلب و جلوگیری از جعل و تقلب ارز است. مهمترین ویژگی ارز دیجیتال غیرمتمرکز بودن آن است. یعنی هیچ نهاد، سازمان یا دولت خاصی تحت نظارت و کنترل آن نیست.

در نتیجه هیچ خبری از دخالت دولت در مدیریت و ارتقای پروژه ها در شبکه بلاک چین نیست. شبکه بلاک چین یک شبکه گسترده است که در آن ارزهای دیجیتال رد و بدل می شوند.

امکان استفاده از ارز دیجیتال برای تراکنش های مالی مختلف از نقاط مختلف دنیا وجود دارد. کلیدهای عمومی و خصوصی برای انجام هر تراکنش ارز دیجیتال در یک پلت فرم گسترده مورد نیاز است.

این کلید امنیت عملیات با استفاده از ارز دیجیتال را افزایش می دهد. در واقع، تراکنش‌ها در ارزهای دیجیتال با کمک روش‌های رمزگذاری تراکنش انجام می‌شوند.

در روش فوق این در مقایسه با ارزهای دیجیتال و تراکنش های بلاک چین سنتی است. مقدار زیادی پول به عنوان کارمزد برای جابجایی سکه و معاملات از موسسات مالی واسط و بانک ها دریافت می شود. اما انجام فعالیت های مختلف با ارز دیجیتال این دیگر مشکلی نیست. این بدان معناست که تراکنش های مالی را می توان با هزینه ای ناچیز انجام داد.

ارز دیجیتال در ایران

اگر شما هم قصد دارید روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید یا می خواهید تراکنش های مالی خود را با استفاده از ارز دیجیتال به جای ریال انجام دهید، خبر خوبی برای شما داریم. ایران یکی از کشورهایی است که استفاده از ارز دیجیتال در آن قانونی و گسترده است، بنابراین می‌توانید بدون هیچ مشکلی ارزهای رمزنگاری شده مورد نظر خود را از صرافی‌های داخلی خریداری کنید و آن‌ها را در یک کیف پول امن نگهداری کنید، می‌توانید با Advance the تراکنش‌های خود را انجام دهید. استفاده از ارز دیجیتال؛ اکنون می توانید بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ریپل (XRP)، بیت کوین کش (BCH)، EOS، لایت کوین (LTC)، استلار لومن (XLM)، ارز دیجیتال کاردانو و همچنین تتر (USDT) را خریداری کنید. این ارز دیجیتال به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری در صرافی مالی شما یا ایران است. به تازگی ارز دیجیتال ایران پیمان به صورت آزمایشی وارد بازار شده است.

حقیقت این است که در حال حاضر استفاده از ارزهای دیجیتال برای تجارت و تراکنش در ایران در مقایسه با سایر نقاط جهان محدود است و بیت کوین، رایج ترین ارز دیجیتال در ایران، تنها برای سرمایه گذاری و گردش استفاده می شود. از نوسانات نرخ ارز استفاده می شود. بنابراین می توان گفت که هنوز راه زیادی تا استقبال گسترده این ارز دیجیتال در ایران باقی مانده است.

ارز دیجیتال، پشتیبان اختصاصی!

امروزه که وضعیت ارزهای دیجیتال مساعد است و از آنها به عنوان پدیده ای نوظهور با کاربردهای فراوان یاد می شود، شناخت آنها و کسب دانش بیش از پیش ضروری است. بانک ها، موسسات مالی، دولت ها و سرمایه گذاران زودتر از سایرین متوجه این ارزها شدند. آنها ضمن درک اهمیت و پتانسیل ارزهای دیجیتال، از حضور این تازه وارد در بازار کمی دلهره و دلهره داشتند.

همانطور که گفته شد، مبادلات مالی و تراکنش های مختلف با ارزهای دیجیتال دیجیتال بسیار ارزان تر از روش های سنتی گذشته است. در نتیجه بدیهی است که موسسات مالی و بانک ها کمی احساس ریسک خواهند کرد.

در واقع، با وجود تمام اخبار و اطلاعات در مورد جایگزینی پول دیجیتال با پول واقعی، همه چیز در مورد این ارزها همچنان حدس و گمان است و حتی دولت ها، مهندسان، کارشناسان و کارشناسان دنیای اقتصاد، تجارت و بازارهای مختلف. اطلاعات کافی در این زمینه

یکی از دلایل اصلی این موضوع تخصصی شدن بیش از حد ارزهای مختلف است. در واقع دانش دولت ها، کارشناسان و .... بسیار کمتر از آن چیزی که آنها می توانند این پدیده جدید را به خوبی تحلیل کنند. پس بهترین راه یادگیری آموزش ارز دیجیتال به صورت تخصصی است!

تاریخچه تولد ارزهای دیجیتال

تعداد کمی از مردم در مورد تولد ارز دیجیتال می دانند. این پدیده واقعاً با اختراع دیگری به عنوان یک اختراع وارد دنیای سکه شد. بیت کوین معروف ترین ارز دیجیتالی است که توسط فردی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو ساخته شده است.

هویت این فرد هنوز به طور کامل مشخص نیست و این گمانه زنی وجود دارد که این فرد ممکن است نامی جعلی برای گروهی از افرادی باشد که سعی در ایجاد و مدل سازی اولین ارز دیجیتال بیت کوین داشته اند. پول و بیشتر از سایر ارزها در معرض دید قرار دارد. ارزیابی و تحلیل در حال انجام است.

به طور خاص، بیت کوین در دنیای دیجیتال توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این ارز ارزش سایر ارزها را تعیین می کند و در مسیر سایر ارزهای دیجیتال تاثیر زیادی دارد.

قبل از اینکه ایده توسعه و تولید اسکناس های دیجیتال مطرح شود، بیت کوین به عنوان ارزی فروخته می شد که در آن هیچ واسطه ای بین پرداخت کننده و گیرنده برای تجارت و انجام تراکنش های مختلف وجود نداشت.

در واقع، ارز دیجیتال بیت کوین، در یک پلتفرم کاملاً غیرمتمرکز، امکان تراکنش بین دو نفر را بدون نیاز به بانک ها و مؤسسات فراهم می کند. در واقع، بیت کوین و نحوه تراکنش جذاب آن حتی قبل از اینکه ایده پول دیجیتال متولد شود، به دنیا آشکار شد.

ارزهای دیجیتال چه تفاوتی با ارزهای معمولی دارند؟

پول ساده یا پول فیات توسط دولت تنظیم می شود و ضرب یا توزیع توسط بانک مرکزی تحت همان دولت انجام می شود. در حالی که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین در فرآیندی به نام ماینینگ ایجاد و توزیع می شوند و عمدتاً تحت کنترل و نظارت هیچ نهاد، شخص یا سازمان دولتی نیستند. بنابراین به این ارزها، ارزهای غیرمتمرکز می گویند.

برخلاف ارزهای فیات، معاملات با ارزهای دیجیتال به صورت همتا به همتا و بدون نیاز به واسطه است. در واقع، هر کسی در هر کجای دنیا می‌تواند از ارزهای دیجیتال در تراکنش‌های پرداخت خود استفاده کند یا این ارزها را در کیف پول مجازی خود ذخیره کند، بدون توجه به سیستم بانکی سنتی که در آن زندگی می‌کند. این ویژگی مهم ترین ویژگی متمایز کننده ارزهای دیجیتال از ارزهای سنتی محسوب می شود.

ارزهای فیات ارزش خود را از وام هایی که مردم از بانک ها دریافت می کنند به دست می آورند و در واقع ارزش واقعی ندارند. اما ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ارزش ذاتی فراتر از اعتماد جامعه ارزهای دیجیتال دارند و ارزش آنها صرفاً به سیستم وام دهی بستگی ندارد.

بیت کوین و ارزهای دیجیتالی که پس از آن به وجود آمدند راهی جدید برای سیستم مالی جهانی ایجاد کردند. به این ترتیب تمامی اجزای این سیستم به صورت شفاف و بر اساس محاسبات ریاضی و اجماع کاربران ارزهای رمزنگاری شده مدیریت می شود و برخی افراد یا سازمان ها از آن جا نمی مانند.

تفاوت دیگر بین ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات معمولی این است که ارزهای دیجیتال برخلاف پول معمولی نمی توانند چندین بار خرج شوند. علاوه بر این، تراکنش‌های انجام شده با ارز دیجیتال غیرقابل استرداد هستند و پس از انجام تراکنش، ارز بدون درخواست گیرنده قابل لغو یا برگشت نخواهد بود.

رمزارزها چگونه کار می کنند؟

همانطور که گفته شد، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به عنوان یک اختراع جانبی در حین کار روی پروژه پول دیجیتال اتفاق افتادند. این پروژه به دنبال تولید روشی بود که به وسیله آن تبادلات مالی و تراکنش ها در بسترهای دیجیتال امکان پذیر شود، اما این سیستم یک سیستم متمرکز بود.

اگرچه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را می توان در یک پلتفرم کاملاً غیرمتمرکز استفاده کرد، اما این یک سرمایه گذاری ریسکی است که در حین کار بر روی تولید ارزهای دیجیتال به دنیا معرفی شده است.

یکی از مزایای سیستم و شبکه غیرمتمرکز این است که تمامی تراکنش ها در بستر و شبکه بلاک چین که در آن ارزهای رمزنگاری شده رد و بدل می شود مانند یک دفتر حسابداری بسیار بزرگ است. در این دفتر کل، تمامی تراکنش های انجام شده توسط کاربران به طور کامل در شبکه ثبت می شود و همه از آن اطلاع دارند.

در این صورت امکان تغییر و پردازش داده های ثبت شده در سامانه وجود ندارد. هر تراکنش جدیدی که در سیستم ثبت می شود باید توسط همه کاربرانی که به عنوان گره ها در شبکه بلاک چین و شبکه های مشابه شناخته می شوند تأیید شود.

استفاده از ارز دیجیتال

با توجه به محبوبیت زیاد ارزهای دیجیتال در سال های اخیر، این سوال مطرح می شود که کاربرد اصلی این ارزهای دیجیتال چیست و آیا دلایل منطقی برای چنین محبوبیتی وجود دارد یا خیر؟ اگرچه این ارزهای دیجیتال راه درازی را برای رسیدن به جایگاه ارزهای فیات در پیش دارند، اما ارزهای رمزپایه به ویژه بیت کوین اکنون به عنوان یک ارز پذیرفته شده در سطح جهانی به حساب می آیند. موارد استفاده از ارزهای دیجیتال را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت

در ابتدای معرفی بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، این ارز دیجیتال ارزش چندانی نداشت، بنابراین استفاده از آن در معاملات تجاری و مالی نیز محدود بود. با این حال، با گذشت زمان، افراد بیشتری بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت پذیرفته اند و در حال حاضر ارزهای دیجیتال، به ویژه ارز دیجیتال بیت کوین، به عنوان گزینه پرداخت در بسیاری از رستوران ها، خطوط هوایی، جواهرات فروشی ها و فروشگاه های اپلیکیشن استفاده می شود.

یکی از شرکت هایی که به شدت از ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت استفاده می کند، اپل است. به عنوان مثال، مردم اکنون می توانند تراکنش های خود را در اپ استور با استفاده از 10 نوع ارز دیجیتال مختلف انجام دهند. به نظر می رسد این روند به زودی در سایر فروشگاه های اینترنتی سایر کشورها نیز دنبال شود.

استفاده از ارز دیجیتال به عنوان روش سرمایه گذاری

ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین، برخی از محبوب ترین گزینه های سرمایه گذاری امروزه هستند. ارزش این ارزهای دیجیتال همچنان در حال افزایش است و به نظر می رسد که بازار ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک شاهد رشد بی سابقه ای باشد.

با این حال، نوسانات ارزهای دیجیتال به عنوان یک وسیله سرمایه گذاری را نباید نادیده گرفت. برای مثال بیت کوین را در نظر بگیرید. بیت کوین معروف ترین ارز دیجیتال با بیشترین سهم بازار در بین ارزهای دیجیتال است، اما در طول تاریخ خود نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده است. به عنوان مثال، در دسامبر 2017، ارزش بیت کوین ناگهان از 19000 دلار به ازای هر BTC به 7000 دلار در هر BTC کاهش یافت.

از آنجایی که ارزش ارز دیجیتال به منابع فیزیکی بستگی ندارد و تنها بر اساس محبوبیت ارز دیجیتال و نوسانات بازار تعیین می شود، وقوع چنین تغییرات ناگهانی و غیرقابل پیش بینی کاملا طبیعی است و بنابراین، برای هر سرمایه گذاری در این حوزه، باید از خطر از دست دادن اجتناب شود. مقداری از سرمایه خود را به زندگی بدهید. با این حال، می توانید از طریق تجزیه و تحلیل فنی بازار ارزهای دیجیتال، ضررهای خود را به حداقل برسانید.

انواع پول دیجیتال یا ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال یا ارزهای دیجیتال به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

ارزهای رمزنگاری شده

این مبالغ برای دریافت و پرداخت و به طور کلی برای استفاده روزمره در نظر گرفته شده و طراحی شده است. به عنوان مثال، یک کامپیوتر یا چیزی بخرید تا هزینه یک وعده غذایی را در یک رستوران بپردازید. لایت کوین و بیت کوین در این دسته قرار می گیرند، اما به دلیل تعداد کم تراکنش ها در شبکه، در حال حاضر بیت کوین گزینه چندان مناسبی برای این منظور نیست، اگرچه در ابتدا برای استفاده روزمره در نظر گرفته شده بود.

سکه حریم خصوصی

ارزهای دیجیتالی که با هدف ناشناس ماندن تراکنش و غیرقابل ردیابی تراکنش ایجاد می شوند. به عبارت دیگر تراکنش های خصوصی با این نوع ارز دیجیتال قابل انجام است. ZCash و Monero دو نمونه از سکه های خصوصی هستند.

سکه به عنوان خدمات

آنها با هدف به حداقل رساندن مشکل در جامعه و به عبارت ساده خدمت به جامعه ایجاد می شوند. به عنوان مثال، اتریوم با هدف ارائه بستر مناسب برای قراردادهای هوشمند ایجاد شد. محیطی که می توان پروژه های مختلف را در آن انجام داد. بیش از 90 درصد توکن ها در شبکه اتریوم کار می کنند. در واقع، بر خلاف بیت کوین که با هدف پرداخت و دریافت پول ایجاد شده است، اتریوم کامپیوتر جهان به حساب می آید.

ارز ثابت

ارزهای دیجیتالی که Aadhaar دارند. پشتوانه می تواند ارز فیات یا طلای یک کشور یا حتی یک شرکت معروف باشد. به استیبل کوین ها، ارزهای دیجیتال پایدار نیز گفته می شود. تتر (USDT) یکی از استیبل کوین هایی است که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می شود. به جای ارسال و پرداخت دلار در یک پلتفرم معمولی، می توانید از تتر که معادل دلار آمریکا است استفاده کنید. در این صورت در زمان کمتر و با هزینه های بسیار کم، واگذاری ملک را خواهید داشت.

توکن یا سکه اپلیکیشن

توکن های کاربردی به توکن هایی اطلاق می شود که برای یک برنامه خاص ایجاد شده اند. به عنوان مثال، یک توسعه دهنده ممکن است یک ارز دیجیتال برای تماشای فوتبال یک تیم خاص طراحی کند. در این صورت، آن توکن تنها می تواند به عنوان یک بلیت برای تماشای فوتبال آن تیم استفاده شود. به عبارت دیگر، این توکن ها فقط در سیستمی که مشخص می کنند دارای ارزش و اعتبار هستند. دریافت و پرداخت، سیستم فروش و سایر موارد مورد نیاز در خود سیستم انجام می شود. Filecoin و Sia دو نمونه موفق از توکن های کاربردی هستند.

ارزهای اوراق بهادار یا توکن های امنیتی

این ارزها که می توانند به عنوان سهام در شرکت ها معرفی شوند، هنوز برای مردم ناشناخته هستند، اما هر روز به ارزش واقعی خود نزدیک می شوند. ICO در ارز دیجیتال به پیش ارائه یک ارز دیجیتال اشاره دارد. در واقع، ICO ها توسط شرکت های مختلف بر روی بلاک چین انجام می شوند. مثلاً در نظر بگیرید که شرکتی می خواهد یک پارک بزرگ ایجاد کند و ظرفیت این کار را دارد اما پروژه خیلی بزرگ است و سرمایه بیشتری می خواهد. این شرکت تعداد زیادی توکن بر روی پلتفرم بلاک چین را با قیمت مشخص ایجاد و عرضه می کند و آنها را برای جمع آوری وجوه لازم به فروش می رساند.

بهتر است سبد دارایی دیجیتال شما ترکیبی از انواع مختلف ارزهای دیجیتال باشد. هر نوع ارز دیجیتال دارای سطح ریسک متفاوتی است و برای هدف خاصی ایجاد می شود. پروژه های Polyath و ZERO در این دسته قرار می گیرند.

ارزهای دیجیتال بسیار متنوع هستند. اکثر آنها عملکردها و ویژگی های مشابهی دارند. معروف ترین آنها بیت کوین است. اما موارد و فرصت‌های معروف دیگری در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد، از جمله Tron، Ripple، Ethereum، Litecoin، Stellar و Monero.

این ارزهای دیجیتال نسبت به سایر گزینه های موجود در بازار محبوبیت بیشتری دارند و در بازار ارزهای دیجیتال پیشرو هستند. شاید سوالی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در ایران داشته باشید؟

بیت ارز های دیجیتال در ایران نیز مانند سایر نقاط جهان توسط کارشناسانی مانند مهندسان، سرمایه گذاران و از همه مهمتر دولت مورد بررسی قرار گرفته است. البته در حال حاضر هیچ خبر رسمی و قانونی از نحوه استفاده و استفاده از این ارزها وجود ندارد.


[ بازدید : 7700 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 11 شهريور 1402 ] [ 10:40 ] [ ناشر ]

?? ??? ??? ????? ??? ????? ?? ????? ????? ?? ??????? ?????



احتمالاً با برند ایسوس آشنا هستید و نام این برند را شنیده اید و اگر نیاز به خرید لپ تاپ دارید، این برند یکی از انتخاب های برتر شماست. و آیا می دانید این برند در چه سالی شروع به کار کرد و لپ تاپ های ایسوس کجا هستند؟ آیا می دانید ایسوس چه محصولاتی تولید می کند؟ در ادامه این مقاله به تاریخچه ایسوس می پردازیم و شما را با این برند و فعالیت های آن آشنا می کنیم. بنابراین، اگر قصد خرید هر محصول ایسوس را دارید، بهتر است قبل از خرید از گذشته این برند بزرگ و محبوب بدانید.

تاریخچه ایسوس

یکی از سوالات اصلی در ذهن شما این است که لپ تاپ ایسوس کجاست؟ ایسوس یک برند تایوانی است که از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه کامپیوتر و سخت افزار آغاز کرد. این برند در حال حاضر بزرگترین برند مادربرد دنیا و همچنین برند لپ تاپ گیمینگ و همچنین جزو 3 شرکت برتر لپ تاپ است و نشان دهنده عظمت این شرکت در دنیای امروز است.

ایسوس در سال 2007 با کامپیوترهای Eee در آمریکای شمالی محبوب شد. این کامپیوترها انقلابی محسوب می شدند و توانستند توجه زیادی را به خود جلب کنند. ایسوس در حال حاضر با سری Zenfone پیشرفت‌های جدید در صنعت موبایل را رهبری می‌کند و در بخش اینترنت اشیا نیز فعال است. تاریخچه ایسوس

به تازگی این شرکت تایوانی ربات Zenbo را معرفی کرده است، دستیار رباتی که می تواند در خانه به شما کمک کند. مجله فورچون در سال 2015 و 2016 ایسوس را به عنوان یکی از بهترین های دنیا معرفی کرد و آن را به عنوان برترین برند تایوان معرفی کرد که نشان از عظمت این برند دارد.

ایسوس بیش از 17000 کارمند از جمله تیم های تحقیق و توسعه دارد. در سال 2016، این برند برنده بیش از 4385 جایزه و درآمد 13.3 میلیارد دلاری شد و در عین حال کیفیت محصولات خود را در کل حفظ کرد.

ایسوس یعنی چه؟

نام ایسوس از چهار حرف آخر پگاسوس گرفته شده است. پگاسوس یک اسب بالدار در اساطیر یونان است که الهام بخش هنر و یادگیری است. Huashu نمادی از قدرت، روح خلاق و خلوص این موجود افسانه ای است و تلاش می کند تا با هر محصولی به شکل های مختلف این افسانه را نماد بیشتر کند.

روند ایسوس را ببینید

قبلا به این سوال پاسخ داده ایم که لپ تاپ های ایسوس در کجا ساخته می شوند، اما در این قسمت با گذشته این برند و همچنین توسعه و بلوغ آن بیشتر آشنا می شویم. ایده راه اندازی شرکتی که بعداً به ایسوس تبدیل شد، ابتدا به سراغ گروهی از مهندسان جاه طلب در یک کافی شاپ آمد.

آنها آرزوی داشتن یک شرکت کوچک خوب را دارند. هشت ماه بعد مهندسان توانستند مادربردهایی را برای استفاده در محصولات IBM و ALR تولید کنند و این آغاز کار ایسوس در سال 1989 بود.

در سال 1990، این شرکت مادربرد EISA 486 را تولید کرد که به محبوب ترین مادربرد در جهان تبدیل شد. در واقع همانطور که می بینید، ایسوس توانست با تولید مادربردهای باکیفیت در یکی دو سال اول توجه جهانیان را به خود جلب کند.

در سال 1992 یکی از مهم ترین مراحل تاریخ ایسوس برداشته شد و این شرکت همکاری خود را با اینتل آغاز کرد. در سال 1993، این همکاری منجر به تولید مادربرد پیشرفته اینتل پنتیوم 586 شد. در سال 1995، 5 یا 6 سال بعد، ایسوس به بزرگترین سازنده مادربرد در جهان تبدیل شد.

با رشد و توسعه سریع ایسوس، به دنبال فناوری بهتر و کیفیت ساخت بالاتر، آنها بهترین مهندسان را در تایوان جمع آوری کردند تا رشد شرکت را تسریع بخشند و محصولات جدید و محصولات جدیدی را به بازار معرفی کنند.

در سال 1996 این برند وارد بازار سهام تایوان شد در همان سال ایسوس اولین مادربرد خود را با پردازنده پنتیوم تک یا دو هسته ای تولید کرد. در سال 1997 بالاخره اولین لپ تاپ ایسوس عرضه شد و در سال 1998 این شرکت بهترین مادربرد پنتیوم اینتل را تولید کرد.

در سال 2000، ایسوس مرکز خدمات خود را در چین، هلند، آمریکا، جمهوری چک، استرالیا و ژاپن تاسیس کرد. پس از آن در سال 2001 بود که کلوپ رویال ایسوس تاسیس شد و به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی مشتریان بود.

سال 2003 بود که ایسوس اولین گوشی 3G Flip خود را با نام J100 معرفی کرد. سال 2004 سال بسیار مهمی برای این شرکت تایوانی بود و اولین نوت بوک جهان را با تلویزیون داخلی و نرم افزار چند رسانه ای عرضه کرد. در آن سال، ایسوس به تولید کننده پیشرو مانیتورهای VGA تبدیل شد.

در همان سال، ایسوس اولین مادربرد Nvidia SLI چند GPU خود را راه اندازی کرد. پس از گذشت تاریخ ها باید بگوییم که تمامی این موفقیت های ایسوس در 15 سال اتفاق افتاد و در این مدت این برند توانست به یک شرکت پیشرو در بسیاری از زمینه ها تبدیل شود.

با رشد و تکامل این شرکت، ایسوس یک زیر نام تجاری اختصاصی برای محصولات بازی ایسوس به نام Republic of Gamers یا ROG ایجاد کرده است تا برخی از بهترین محصولات بازی و بازی جهان را تولید کند و به طور خاص بر روی این بخش تمرکز کند.

در همان دوره، ایسوس کامپیوترهای انقلابی خود را با نام Eee PC منتشر کرد. این محصول زمانی تبدیل به پرفروش ترین محصول در زمینه خرید لپ تاپ شد و توانست جوایز بسیاری را برای ایسوس به ارمغان بیاورد. در ادامه وقوع حوادث مهم در این سال ها را یادآوری می کنیم.

در سال 2005، ایسوس اولین مادربردهای سازگار با محیط زیست را در تایوان عرضه کرد. در همان سال، ایسوس اولین لپ تاپ را با دوربین وب چرخان داخلی عرضه کرد.

در سال 2006، زیر نام تجاری ROG متولد شد و اولین مادربرد بازی در همان سال ساخته شد.

در سال 2007 ایسوس با همکاری مرسدس بنز یک گوشی و با همکاری لامبورگینی یک لپ تاپ تولید کرد. در همان سال، ایسوس اولین دوربین‌های خود را ساخت و سبک‌ترین و کوچک‌ترین لپ‌تاپ را به نام Asus U1 تولید کرد. در سال 2007 اولین نوت بوک های بازی ایسوس با نام های G1 و G2 عرضه شد. ایسوس اولین کارت گرافیک خارجی خود را با نام ROG XG Station عرضه کرد. ایسوس اولین مادربرد جهان را در سال 2007 طراحی کرد.

در سال 2008 مجله Forbes Asia Eee PC را به عنوان بهترین محصول سال معرفی کرد. امسال، ایسوس اولین لپ‌تاپ کیس بامبو خود را عرضه کرد و همچنین اولین کامپیوتر All-in-One Eee Top را با صفحه نمایش لمسی عرضه کرد. در همان سال اولین سرویس ابری این شرکت تایوانی راه اندازی شد و مادربردهای 16+2 با مصرف انرژی کارآمدتر راه اندازی شد. ایسوس همچنین اولین لپ تاپ چرمی خود را در سال 2008 عرضه کرد.

در واقع سال های 2005 تا 2008 سال های بسیار مهمی در تاریخ این شرکت تایوانی بود و این سازنده در این سال ها نوآوری های زیادی را به دنیای فناوری اضافه کرد و توانست خود را در جهان یک شرکت خلاق نشان دهد.

تغییر وضعیت برند ایسوس از سال 2009 به سال 2016

در زیر توضیح خواهیم داد که در سال های 2009 تا 2016 چه اتفاقی در این شرکت افتاده است و چه چیزی باعث وجود این برند شده است.

در سال 2009، ایسوس اولین مادربرد جهان را با تاییدیه Energy Star معرفی کرد. در همان سال، ایسوس اولین کارت گرافیک جهان با دو فن را عرضه کرد. ایسوس همچنین اولین کارت گرافیک جهان با دو GPU را معرفی کرد. در سال 2009، ایسوس همچنین اولین مادربردهایی را منتشر کرد که می‌توانستند از راه دور از طریق یک برنامه نصب شده روی تلفن کنترل شوند.

در سال 2010، ایسوس اولین مادربرد USB 3.0 جهان را با گواهی USB-IF عرضه کرد. در همان سال، ایسوس با یکی از طراحان برجسته جهان، کریم راشین، که به شاهزاده پلاستیک نیز معروف است، همکاری کرد تا از طرح او برای محصول Eee Pc 1008P استفاده کند. امسال بود که ایسوس اولین مادربرد هالوژن جهان را تولید کرد. این شرکت تایوانی همچنین اولین نمایشگر FHD بدون هالوژن در جهان را روانه بازار کرد.

در سال 2011، ایسوس اولین دستگاه 2 در 1 جهان را به نام Asus Eee Pad Transformer عرضه کرد. در همان سال، ایسوس اولین دسکتاپ گیمینگ خود را تولید کرد و اولین سری هدست های بازی خود را عرضه کرد. امسال بود که ایسوس با انویدیا همکاری کرد تا اولین تبلت اندروید پایه 10.1 اینچی را تولید کند. در سال 2011 اولین نسل اولترابوک های ایسوس عرضه شد.

در سال 2012، ایسوس اولین اولترابوک جهان را با دو صفحه نمایش به نام Asus Taichi اختراع و روانه بازار کرد. در همان سال، ایسوس اولین اولترابوک جداشدنی جهان را نیز تولید کرد تا به همگان ثابت کند که یکی از پیشرفته‌ترین تولیدکنندگان از نظر فناوری در جهان است. در سال 2012، سازنده تایوانی همچنین یک نوت بوک 178 درجه IPS LCD و اولین کارت صدای بازی را تولید کرد.

ایسوس در سال 2013 اولین تبلت را با همکاری گوگل به نام نکسوس 7 تولید کرد و در همین سال این سازنده دستگاهی به نام Asus Transformer Book T100 تولید کرد که سعی داشت قابلیت های تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی را داشته باشد. اولین کامپیوتر همه کاره جهان با دو سیستم عامل نیز توسط ایسوس در سال 2013 به بازار معرفی شد.

در سال 2014، ایسوس سری جدیدی از گوشی های هوشمند به نام های Zenfone 6، Zenfone 5 و Zenfone 4 را عرضه کرد. قدرتمندترین دسکتاپ کامپکت بازی جهان نیز در این سال توسط شرکت تایوانی ROG G20 عرضه شد. امسال، ایسوس سریع ترین مانیتور گیمینگ 27 اینچی 2560x1440 را با Nvidia G-SYNC ROG Swift PG278Q معرفی کرد. در همان سال اولین ساعت هوشمند ایسوس با Android Wear به نام ZenWatch ظاهر شد. برای بقیه سال، ایسوس باریک ترین لپ تاپ 13.3 اینچی QHD جهان را روانه بازار کرد. ایسوس در سال 2014 مجموعه ای از محصولات جدید و جذاب شامل محصولات 3 در 1، تبلت های مختلف، گوشی های هوشمند، مانیتورهای جدید و مادربردهای خلاقانه و باکیفیت را معرفی کرد.

در سال 2015، ایسوس سریع ترین و کامل ترین مادربرد SuperSpeed+ USB 3.1 را معرفی کرد. امسال، ایسوس اولین کارت گرافیک را با سه فن عرضه کرد تا گرما را تا 30 درصد کاهش دهد و سه برابر بی صداتر کار کند. اولین لپ تاپ گیمینگ با سیستم خنک کننده مایع نیز در سال 2015 توسط یک شرکت تایوانی به بازار معرفی شد. اواخر امسال، ایسوس کوچک‌ترین دستگاه سیستم‌عامل کروم لپ تاپ ایسر و باریک‌ترین گوشی جهان را با زوم اپتیکال 3 برابر عرضه کرد. ایسوس همچنین در اواخر سال جاری سریعترین مودم سه باند جهان را تولید کرد و پیشرفت چشمگیری در زمینه رایانه های شخصی All-in-One داشت.

در سال 2016، سومین نسل از ساعت های هوشمند ایسوس با سیستم عامل Wear OS ظاهر شد. در واقع، دستاوردهای ایسوس در سال جاری بیشتر به روز رسانی مدل های قبلی بود و فناوری به جایی رسیده است که شرکت تایوانی نمی تواند به اندازه سال های گذشته محصولات خلاقانه تولید کند. می توان سال 2016 را دوره نسبتاً پخته ای برای ایسوس در نظر گرفت و این سازنده به جایی رسیده است که تمام دنیا کیفیت و قابلیت های محصولاتش را کاملا پذیرفته و از دستگاه های جدیدش استقبال می کنند.

در سال 2017، ایسوس بهترین گوشی عکاسی جهان را با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به نام Zenfone 3 Zoom معرفی کرد. امسال ایسوس صفحه نمایش خمیده 35 اینچی HDR خود را با رزولوشن 3440 در 1440، نرخ تازه سازی 200 مگاهرتز و فناوری Nvidia G-Sync معرفی کرد. امسال ایسوس باریک ترین لپ تاپ گیمینگ دنیا را با پردازنده نسل هفتم Core i7 اینتل و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1080 معرفی کرد. در اواخر سال، این شرکت تایوانی مادربردهای پرچمدار خود را در سری های مختلف عرضه کرد و لپ تاپ های سبک، نازک و در عین حال قدرتمند را به کاربران عرضه کرد.

سال 2018 بود که ایسوس برای اولین بار لپ تاپ گیمینگ 17.3 اینچی خود را با فناوری G-SYNC برای نرخ تازه سازی 144 هرتز عرضه کرد. سپس این شرکت محبوب تایوانی سعی کرد در زمینه لپ تاپ های گیمینگ پیشرفت بیشتری داشته باشد و در سال 2018 موفق شد اولین مانیتور گیمینگ 4K خود را با نرخ رفرش 144 هرتز به بازار عرضه کند. اولین گوشی گیمینگ ایسوس با نام ROG Phone نیز امسال راهی بازارهای مختلف شد. در سال 2018، ایسوس موفق شد هم در مانیتورهای بازی و هم در لپ‌تاپ‌های بازی رشد زیادی داشته باشد و نیاز جهان به سیستم‌های بازی را به خوبی برطرف کند.

در اوایل سال 2019، ایسوس توانست اولین اولترابوک جهان را با نسبت صفحه نمایش به بدنه 97 درصد عرضه کند. لبه های صفحه نمایش در این لپ تاپ کاملا نازک است که حس بسیار خوبی را به کاربر القا می کند. در مرحله بعد، ایسوس اولین نمایشگر 32 اینچی 4K HDR را با فناوری Mini LED و فناوری Dolby Vision تولید کرد. در طول باقی سال، لپ تاپ های مختلف ایسوس با ویژگی ها و نمایشگرهای جالب با نرخ رفرش بالا یکی پس از دیگری عرضه شده اند و ایسوس تلاش بیشتری کرده تا بازیکنان را علاقه مند کند. این شرکت تایوانی اولین دستگاه جهان را با صفحه نمایش 6.59 اینچی Super AMOLED، نرخ تازه سازی 120 هرتز، تاخیر 1 میلی ثانیه و اسنپدراگون 855 پلاس به بازار عرضه کرده است. لپ‌تاپ‌های ROG و لپ‌تاپ‌های TUF ایسوس امسال جذاب‌تر شده‌اند و برای جلوگیری از طولانی شدن این پست وارد جزئیات نمی‌شوم.

گوشی های مختلف ایسوس

در این قسمت به بررسی مدل های دیگر گوشی های ایسوس می پردازیم تا با بهترین گوشی های هوشمند این برند بیشتر آشنا شوید. البته ایسوس گوشی های زیادی دارد و برای طولانی نشدن متن به همه آنها نمی پردازیم.

Asus ROG Phone 5s Pro

این محصول یکی از بهترین گوشی های گیمینگ دنیا و یکی از جذاب ترین مدل ها برای انجام بازی های مختلف می باشد. این دستگاه از صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ رفرش 144 هرتز استفاده می کند. این پنل از فناوری HDR10+ و طیف رنگی 1 میلیاردی پشتیبانی می‌کند، بنابراین کیفیت آن عالی است.

این گوشی گیمینگ مجهز به تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون 888 پلاس، چیپست بسیار قدرتمند کوالکام است و با 512 گیگابایت حافظه داخلی و 18 گیگابایت رم، می تواند عملکرد بی نظیری را در بازی ارائه دهد.

درست است که بخش دوربین برای گوشی های گیمینگ مهم نیست، اما این مدل از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دو دوربین فوق عریض و ماکرو با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی استفاده می کند. دوربین سلفی ROG Phone 5s Pro دارای سنسور 24 مگاپیکسلی است.

ایسوس برای این محصول باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته است که به لطف فناوری شارژ سریع 65 واتی می توان آن را در مدت زمان معقولی به طور کامل شارژ کرد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دو بلندگوی استریو، فیلمبرداری 8K، رابط کاربری اندروید 11 و رابط کاربری ROG و دکمه های بازی حساس به فشار اشاره کرد.

Asus ZenFone 8 Flip phono

همانطور که در تاریخچه این شرکت مشاهده کردید، سازنده تایوانی همواره به دنبال نوآوری و خلاقیت در محصولات خود است و این موضوع بار دیگر در ZenFone 8 Flip نشان داده و ثابت شد.

این محصول دوربین سلفی ندارد و در عوض دوربین اصلی می تواند چرخیده و بالای گوشی بنشیند و به صورت دوربین سلفی ظاهر شود. در واقع به این ترتیب عکس های سلفی نیز با دوربین اصلی ثبت می شود که کیفیت این تصاویر را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین این ویژگی دوربین فوق عریض و تله فوتو را برای ضبط سلفی در دسترس قرار می دهد.

فروشگاه ebuy جدا از این نوآوری جالب، Zenfone 8 Flip ویژگی های خوبی نیز دارد، از صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با وضوح +FHD و نرخ رفرش 90 هرتز استفاده می کند و پشتیبانی از محتوای HDR10+ از دیگر ویژگی های مثبت این پنل است.

این گوشی همچنین از تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون 888 استفاده می کند و می توانید بین 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم یکی را انتخاب کنید. یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی به شما کمک می کند تا عکس های خیره کننده ای در موقعیت های مختلف عکاسی بگیرید.

باتری 5000 میلی آمپری، فناوری شارژ سریع 30 واتی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، بلندگوهای استریو، فیلمبرداری 8K، پشتیبانی از کارت حافظه خارجی، بدنه شیشه ای و فریم آلومینیومی و پشتیبانی از 5G از دیگر ویژگی های کلیدی این دستگاه است.



[ بازدید : 3553 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 4 شهريور 1402 ] [ 17:16 ] [ ناشر ]

????? ???????? ????? ??? ?? ???: ????? ???????? ????? ??? ?? ????



ماشین لباسشویی یکی از محبوب ترین لوازم برقی خانگی است. که تقریباً در همه خانه ها یافت می شود. در حالی که ماشین لباسشویی ها از مدلی به مدل دیگر متفاوت هستند، اصول اولیه نحوه کار آنها یکسان است. آیا تا به حال از خود پرسیده اید که ماشین لباسشویی چگونه کار می کند یا پیشرفت تکنولوژی چگونه بر عملکرد ماشین لباسشویی شما تأثیر گذاشته است؟ در این مقاله سعی می کنیم با شناخت اجزا و دستگاه های موجود در این ماشین لباسشویی شما را با نحوه عملکرد ماشین لباسشویی آشنا کنیم.

به طور کلی عملکرد ماشین لباسشویی های اتوماتیک در انواع مختلف مشابه است. بنابراین در این مقاله به تفاوت انواع ماشین لباسشویی نمی پردازیم.

اما قبل از اینکه بدانید ماشین لباسشویی چگونه کار می کند بهتر است مقایسه ای کوتاه بین ماشین لباسشویی درب جلو و بالا انجام دهید زیرا در هر صورت این دو مدل نسبت به یکدیگر مزایا و معایبی دارند.

مزایای ماشین لباسشویی درب جلو نسبت به ماشین لباسشویی درب بالا

مزیت های ماشین لباسشویی واک در مقایسه با ماشین لباسشویی عمودی

مزایای ماشین لباسشویی درب جلو نسبت به ماشین لباسشویی درب بالا عبارتند از:

صرفه جویی در مصرف آب

ذخیره انرژی

دارای ویژگی های اضافی مانند تنظیم بخار است

بدون آسیب رساندن به لباس ها (به دلیل تلاطم نبودن وسط کاسه و تأثیر ضعیف جاذبه زمین) کاملاً بشویید.

آسان برای تعمیر

حواس پرتی کمتر در محل کار

عملکرد خشک کردن بهتر

امکان بارگیری مقدار بیشتر به دلیل عدم وجود همزن

معایب ماشین لباسشویی درب جلو نسبت به درب بالا

معایب ماشین لباسشویی درب ورودی نسبت به ماشین لباسشویی درب بالا عبارتند از:

قیمت بالا قطعات اصلی لوزازم خانگی بوش
عدم امکان اضافه کردن لباس پس از راه اندازی ماشین لباسشویی

اگر بهداشت رعایت نشود و رطوبت از بین نرود، این احتمال وجود دارد که ماشین لباسشویی بوی نامطبوعی متصاعد کند.

حتما به این نتیجه رسیده اید که انتخاب ماشین های لباسشویی با درب ورودی عاقلانه تر و صحیح تر است.

ماشین لباسشویی چگونه کار می کند؟

ماشین لباسشویی چگونه کار می کند؟

به طور کلی ماشین لباسشویی در سه چرخه کار می کند:

تمیز بشویید

کم آبی بدن

خشک شویی (دوار)

اجزای مکانیکی مختلف با هم کار می کنند تا هر یک از این چرخه ها به درستی کار کنند. عناصر اصلی این دستگاه عبارتند از:

همزن، تابه (دیگ) ماشین لباسشویی داخلی و خارجی، موتور برق و پمپ تخلیه. ماشین لباسشویی مجهز به سوپاپ، کلید و تایمر نیز می باشد.

قطعات ماشین لباسشویی

در ادامه قسمت های مختلف ماشین لباسشویی مورد بررسی قرار می گیرد.

1. شیر کنترل ورودی آب ماشین لباسشویی

شیر کنترل ورودی آب ماشین لباسشویی

در نزدیکی ماشین لباسشویی یک شیر کنترل آب وجود دارد. زمانی که لباس ها را در ماشین لباسشویی قرار می دهید، این دریچه بسته به میزان آب مورد نیاز پس از مدت زمان معینی باز و بسته می شود.

شیر کنترل آب در واقع یک شیر الکترونیکی است که عبور آب سرد و گرم را فراهم می کند.

2. پمپ تخلیه یا پمپ آب شستشو

پمپ تخلیه یا واشر پمپ آب

پمپ آب از طریق ماشین لباسشویی جریان می یابد. در دو بخش چرخش آب در چرخه شستشو و تخلیه آب در چرخه چرخش کار می کند. آب از طریق این پمپ تخلیه می شود.

3. دیگ داخلی ماشین لباسشویی

دیگ داخلی ماشین لباسشویی

لباس ها را در دیگ داخلی گذاشته و در آنجا شسته، آبکشی و خشک می کنند. این قابلمه با همزن حرکت می کند و این حرکت برای مدت معینی تکرار می شود.

ظرف داخلی دارای سوراخ های کوچکی برای زهکشی است. نیروی گریز از مرکز آب را از پارچه بیرون می کشد و به داخل ظرف بیرونی می کشد.

4. دیگ بیرونی ماشین لباسشویی

دیگ بیرونی دیگ داخلی را می پوشاند و در طول دوره های مختلف شستشو از آن پشتیبانی می کند. این دیگ ثابت است و آب از آن پمپاژ می شود.

بعد از اینکه آب تخلیه شد گلدان داخلی را با آب تمیز پر کنید. سپس دستگاه دوباره راه اندازی می شود تا لباس ها بچرخند. این چرخه همان چرخه دوم است که کم آبی است.

هدف از این بخش جداسازی ذرات مواد شوینده از پارچه است. پس از زهکشی، آب آزاد تخلیه می شود.

5. میکسر ماشین لباسشویی یا دیسک چرخان

همزن ماشین لباسشویی یا صفحه گردان

همزن در وسط ماشین لباسشویی قرار دارد. این قسمت بخش مهمی از ماشین لباسشویی است که در واقع لباس ها را تمیز می کند.

در طول شستشو، همزن به چرخش خود ادامه می دهد و یک گرداب قوی در آب ایجاد می کند و باعث چرخش شستشو در وان می شود.

پیچاندن لباس در آب حاوی مواد شوینده، ذرات آلوده را از پارچه لباس آزاد می کند. بنابراین میکسر مهمترین عملکرد را در تماس لباس ها با یکدیگر و همچنین با آب ایجاد می کند.

در برخی از ماشین های لباسشویی به جای همزن بلند، دیسکی حاوی تیغه هایی در قسمت بالایی آن قرار دارد.

چرخش دیسک ها و تیغه ها جریان های قوی در آب ایجاد می کند که در نهایت به لباس ها می رسد و به پاک شدن کثیفی لباس کمک می کند.

توجه داشته باشید که همزن برای سرویس دوره ای لباسشویی بوش با بارگیری از بالا در نظر گرفته شده است و در قسمت جلوی ماشین لباسشویی، لباس ها با یکدیگر برخورد می کنند و می افتند.

6. موتور واشر

موتور ماشین لباسشویی همزن و مخزن داخلی متصل به آن را می چرخاند. علاوه بر این، موتور چرخه اول یا فرآیند تمیز کردن را سرعت می بخشد.

7. تایمر ماشین لباسشویی

زمان به شما امکان می دهد زمان شستشو را به صورت دستی تنظیم کنید. در حالت اتوماتیک، زمان به طور خودکار با توجه به میزان لباسشویی در ماشین لباسشویی و نوع لباسشویی تنظیم می شود.


[ بازدید : 4923 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 4 شهريور 1402 ] [ 12:41 ] [ ناشر ]

???? ???? ???? ?????? ?? ??? ???? ?????? ?? ???? ? ????


متن آهنگ شاید چشماتو وا کردی و دیدی مجید خراطها


چشماتو وا کن من رو به روتم

هنوزم کل دنیارو نمیدم به تار موتم

حالا که چشمتو بستی به اشکای من عادت کن

یا چشم وا کن دلم خوش شه خودت حالا قضاوت کن

شاید چشماتو وا کردی و دیدی

دروغ بود هر چی که از من شنیدی

کجایی که با این چشمای خیسم

ببینی پشت عکسات مینویسم

شاید از بودن من خسته بودی

که تو این عکس چشاتو بسته بودی

این عکسم چه بد افتاده بودم

از اون روز از چشات افتاده بودم

چشماتو وا کن حالا که هستم

نیستی تو بارون عکست تو دستم

پاتوق همیشگیمون تا دلم میگیره میرم

قاب عکست توی دستم عکس تنهایی میگیرم

همون جای قدیمم با چه حالی

منو بارون و عکست جات خالی

میام پیشت گلم حتما به زودی

هوا بارونیه‌ ای کاش بودی

https://musicdel.ir/single-tracks/163872/


[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 4 شهريور 1402 ] [ 10:51 ] [ ناشر ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]