شرط قبولی در آزمون و کسب درآمد بالا در ماه


فکر میکنید که بعد از آزمون کنکور، چه آزمونی مهم است؟ در جواب باید بگوییم که آزمون نظام مهندسی واقعا اهمیت دارد و جزو پردرخواست ترین و مهم ترین آزمون‌های کشوری است که ویژه مهندسان ساختمان برگزار میشود. اگر شما در رشته تاسیسات مکانیک تحصیل کرده اید و سه سال است که از فارغ التحصیلی شما میگذرد، پس از فرصت خوبی که در پیش است استفاده کنید. با کسب آمادگی آزمون نظام مهندسی مکانیک، میتوانید در آزمون سخت قبول شوید و پس از آن ماهانه بیشتر از 50 میلیون درآمد داشته باشید (البته به نرخ سال 1402).


آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی چه آزمونی است؟

نظام مهندسی به عنوان یک سازمان متخصص و حرفه‌ای، مسئولیت نظارت و ارزیابی بر فعالیت‌های مرتبط با حوزه مهندسی را بر عهده دارد. 100 درصد مهندسین عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری، معماری، ترافیک و شهرسازی سر و دست میشکانند تا به سازمان راه پیدا کنند. لازم است بدانید که شما در این سازمان به منظور اشتغال و فعالیت در زمینه‌ مهندسی تاسیسات ساختمان حتماً باید پروانه اشتغال مربوطه را اخذ کنید. این پروانه نشانگر صلاحیت‌های علمی و تجربی شما در زمینه مهندسی می‌باشد. با ورود به سازمان نظام مهندسی، فرصتی برای کسب درآمد فراهم می‌شود.

برای کسب پروانه اولین قدم، ثبت نام در آزمون نظام مهندسی است. بعد از ثبت نام در صورت قبولی که کمی سخت و چالش برانگیز است، شما میتوانید برای چند سال پروانه اشتغال بگیرید و درآمد کسب کنید و سپس پروانه تان را تمدید کنید. همانطور که گفته شد، قبولی در آزمون نظام مهندسی، سخت است و داوطلب باید حداقل 6 ماه فول تایم وقت بگذارد تا منابع را بخواند. اما راه بهتر و هوشمندانه ای هم هست و آن هم شرکت در دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات است. شما میتوانید دوره‌های سودا را تهیه کنید و پا به پای مدرس پیش بروید و مباحث و منابع آزمون را قورت بدهید .:) اگر در مورد دوره‌های آموزشی سودا یا همان فیلم های آموزشی آزمون نظام مهندسی مکانیک ساختمان سوالی دارید با شماره 02188831021 تماس بگیرید.

روش موفقیت در آزمون نظام مهندسی

استخراج اصول کلیدی برای موفقیت در جلسات آزمون نظام مهندسی از اهمیت فراوان برخوردار است. این اصول، گام‌های بسیار اساسی اما حیاتی را برای دست‌یابی به آرزوی پیشروی در صرح مهندسی فراهم می‌کنند. بررسی توانایی‌ها و نیازهای موردی هر فرد، همراه با برنامه‌ریزی دقیق، تاثیر بسزایی بر روی سبک زندگی و تمهیدات لازم برای داشتن یک روند مطالعه مؤثر و کسب آمادگی کامل دارد. درست است که روش قبولی هر کس ممکن است با فرد دیگری تفاوت داشته باشد اما به طور کلی فرمول موفقیت در آزمون نظام مهندسی مکانیک ساختمان، خواندن منابع آزمون، تست زدن سوالات پیشین (حداقل 5 سال اخیر) شرکت در دوره های آمادگی + خلاصه برداری و تسلط بر کتاب قانون نظام مهندسی ساختمان است.

مهم‌ترین منابع آزمون نظام مهندسی مکانیک ساختمان

با استفاده از دانش کامل و تمرکز بر مهم‌ترین مباحث، قبولی در آزمون نظام مهندسی تاسیسات امری قابل تحقق است. مباحث 14، 16، 17 و 18 به عنوان اصلی‌ترین منابع آزمون در نظام مهندسی مکانیک محسوب می‌شوند. به طور خاص، اهمیت بخش 14 از آزمون به قدری بالاست که با پاسخ صحیح به تمامی سوالات این بخش، می‌توان تا 40 درصد از نمره آزمون را کسب کرد. از طرفی، موضوعاتی که در بخش‌های 16، 17 و 18 آمده‌اند، نیز در پوشش 60 درصد باقی مانده سوالات قرار دارند، بنابراین با تسلط بر این چهار موضوع اصلی، قبولی در آزمون تضمین شده است.

لازم است بدانید که سودا، علاوه بر تولید فیلم های آموزشی آزمون نظام مهندسی مکانیک، دوره های برای آموزش مبحث 14 که مهم ترین منبع است و همچنین برای مبحث 18 و 17 نیز فیلم های آموزشی توسط مهندس برتر ایران تولید کرده است. .:) اکنون اگر در مورد دوره‌های آموزشی سودا یا همان فیلم های آموزشی آزمون نظام مهندسی مکانیک ساختمان سوالی دارید از ما بپرسید.

برای اطمینان بیشتر از قبولی، می‌توانید علاوه بر مطالعه منابع آزمون، به دوره‌های آموزشی مرتبط با مبحث 14 نیز مراجعه کنید. با داشتن دانش لازم و تسلط بر این موضوع، می‌توانید به آزمون با اطمینان بیشتری مراجعه کنید. همچنین اگر به دلایلی در آزمون اول موفق نشدید، با تمهید به موضوع و تسلط بر منابع، دوره‌های دیگری نیز برای شما در دسترس خواهد بود.

دوره های آمادگی آزمون نظام مهندسی مکانیک تاسیسات

در چارچوب مجموعه آموزشی بزرگ سودا، چهار نوع پکیج آمادگی آزمون نظام مهندسی مکانیک ساختمان (پکیج فشرده و جامع طراحی و نظارت بر تاسیسات ساختمان) با استفاده از ویدیوهای آموزشی به اختصاص یافته است. دوره فشرده مختص افرادی که وقت کافی ندارند و میخواهند با یک اعتماد به نفس نسبی و دانشی مناسب وارد جلسه بشوند و دوره جامع ویژه افرادی که وقت بیشتری دارند و میخواهند دانش عمیق پیدا کنند.

این پکیج‌ها برای داوطلبانی که می‌خواهند با شرکت در آزمون نظام مهندسی، آینده شغلی خود را تضمین نمایند و در حوزه پررقابت و پرسود طراحی و نظارت بر تاسیسات ساختمان، به عنوان حرفه‌ای برجسته درخشنده شوند، طراحی و تولید شده‌اند. سودا افتخار دارد که از تجربیات و دانش متخصص مهندس توکلی بهره‌مند گردد و به همین سبب، امکانات و آموزش‌های ارائه شده توسط این مجموعه، احتمال قبولی شما در آزمون نظام مهندسی را به حداکثر می‌رساند.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص خرید پکیج آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی ساختمان، می‌توانید با پشتیبانی سودا به شماره 02188831021 تماس بگیرید. همچنین، سودا علاوه بر ارائه بسته آموزشی مربوطه، امکان دسترسی به پکیج کامل منابع و سوالات پیشین همراه با پاسخنامه را نیز برای شما فراهم کرده است. ممکن است هزینه دوره برای تمامی مهندسین قابل پرداخت نباشد، اما باید بدانیم که ارزش تهیه پکیج آمادگی آزمون نظام مهندسی مکانیکی، در این قیمت و حتی بالاتر از آن است. شما در واقع به تضمین آینده خود می‌پردازید و به این‌واسطه، هزینه‌ای که صرف می‌کنید، از ارزش زیادی برخوردار است.


پشتیبانی از داوطلبین برای آمادگی آزمون تاسیسات

سودا چندین کانال تلگرامی برای آمادگی آزمون نظام مهندسی مکانیک و در در رشته های مختلف دارد که هرکسی میتواند در آن عضو شود. در کانال های تلگرامی منابع آزمون، فایل های آموزشی ویدیویی یا pdf و همچنین تست های سال‌های پیشین روزانه قرار داده میشود. داوطلبین رشته های مکانیک، برق و... برای کسب مشاوره رایگان میتوانید با ما تماس بگیرید.


[ بازدید : 1053 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 20 اسفند 1402 ] [ 9:57 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]