جهش واکسیناسیون با ورود واکسن پاستور و برکت


با وجود این نهایی شدن مراحل کارآزمایی بالینی و تولید واکسن‌های وطنی کرونا همچون واکسن پاستور و کووایران برکت نگرانی‌ها را برای ادامه روند واکسیناسیون در کشور برطرف کرده‌است

هر چند بنا بود تا خرداد و اوایل تیر حدود ۱۴ میلیون جمعیت هدف که شامل افراد بالاتر از ۶۰ سال و بیماران خاص و صعب‌العلاج است طبق اولویت‌بندی سند ملی واکسیناسیون علیه کرونا واکسینه شوند، اما بدعهدی کمپانی‌های خارجی در تحویل به موقع واکسن، روند واکسیناسیون را در کشورمان کند کرده‌است. با وجود این نهایی شدن مراحل کارآزمایی بالینی و تولید واکسن‌های وطنی کرونا همچون واکسن پاستور و کووایران برکت نگرانی‌ها را برای ادامه روند واکسیناسیون در کشور برطرف کرده‌است. حالا آنطور که وزیر کشور و رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر می‌دهد، بناست تا دو روز دیگر یعنی ۲۰ خرداد ماه وزارت بهداشت گزارش تأییدیه نهایی واکسن‌های ایرانی کرونا را صادر کند. سخنگوی دولت هم با اشاره به تأخیر در واردات ۳ میلیون دوز واکسن به کشور معتقد است با ورود واکسن‌های پاستور و برکت به نظام سلامت برنامه واکسیناسیون عمومی در کشور با پرشی اساسی مواجه خواهد شد.

تاخت و تاز کرونا در کشور همچنان ادامه دارد و پس از چند روز روند کاهشی در آمار مرگ و میر، میزان فوتی‌های ۲۴ ساعته کرونا در گزارش روز گذشته وزارت بهداشت افزایشی بود و از مرگ ۱۷۹ نفر حکایت داشت. این در حالی است که روزهای قبلی با روند کاهشی مواجه بودیم و گزارش ۲۴ ساعته فوتی‌ها در روز دوشنبه ۱۲۰ مرگ بیماران کرونایی را ثبت کرده‌بود. همچنین در ۲۴ ساعت منتهی به روز سه شنبه، ۱۸ خرداد ماه، ۸ هزارو ۸۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که هزارو ۲۱۶ نفر از آن‌ها بستری شدند. این آمار در روز گذشته ۴ هزار و ۹۰۷ بود! از سوی دیگر موارد تک‌گیری از ویروس هندی و آفریقایی در استان تهران هم گزارش شده‌است. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۱۱۶ نفر و مجموع جانباختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۳۶۲ نفر رسیده‌است. این در حالی است که به گفته عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال آمار فوتی‌های کرونا تا ۷۵ درصد کاهش می‌یابد.

۲۰ خرداد موعد صدور گزارش نهایی تأییدیه واکسن وطنی

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری در همه استان‌ها به جز سه استان هرمزگان سیستان و بلوچستان و کرمان رو به بهبود است، افزود: «فضای کشور وضعیت خوبی است.» وزیر کشور در مورد واکسیناسیون کرونا گفت: «طبق برنامه‌ریزی، واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال را قرار بوده ظرف یک ماه آینده انجام دهیم به‌رغم پیگیری‌ها واردات واکسن دارای یک کندی‌هایی بوده که وزارت بهداشت سخت پیگیر است. با وارد شدن این واکسن‌ها برنامه‌ریزی واکسیناسیون قطعاً انجام خواهد شد.»

وی تأکید کرد: «در کنار اینها، مقرر شده وزارت بهداشت تا ۲۰ خرداد گزارش نهایی تأییدیه واکسن داخلی را بدهند. اگر گزارش نهایی مبنی بر تأیید واکسن داخلی صادر شود، حتماً از روزهای بعد از آن واکسیناسیون به صورت عمومی شروع می‌شود.»

وزیر کشور با تأکید بر اینکه امید ما به تولید داخل است، افزود: «ظرفیت‌سازی‌های بسیار خوبی شده و می‌توانیم ظرف چند ماه واکسیناسیون گروه‌های پرخطر به ویژه افرادی را که بالای ۶۰ سال دارند، به اتمام برسانیم که اگر در این کار موفق شویم حتماً خداوند لطف خواهد کرد و به کمک نیروهای وزارت بهداشت و بقیه دستگاه‌ها بیش از ۷۵ تا ۷۸ درصد فوتی‌های ما که در این سنین هستند، کاهش پیدا کند.»

وزیر کشور در مورد انتخابات هم تأکید کرد: «دستورالعمل ویژه‌ای در مورد انتخابات برای مردم، مجریان و ناظرین ارسال کردیم. همه شرایط برای اینکه یک انتخابات سالم، قانونی و کاملاً بهداشتی داشته باشیم، فراهم است.»

تأخیر در تأمین ۳ میلیون دوز واکسن

علی ربیعی، سخنگوی دولت هم درباره آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا اینگونه توضیح داد: «مثل هفته‌های گذشته واکسیناسیون در جریان است و تا رسیدن به نقطه هدف، یعنی ایمنی جمعی ناشی از واکسن، این روند ادامه خواهد یافت. برنامه دولت واکسیناسیون ۱۳ الی ۱۵ میلیون نفر از طریق واردات بوده که با این وصف میزان فوتی‌های ناشی از کرونا به شدت کاهش خواهد یافت.»

ربیعی تأکید کرد: «با تمهیدات اندیشیده‌شده و اتخاذ استراتژی بموقع و بهنگام و آینده‌نگر مبنی بر توجه به تولید داخلی همراه با واردات، مطمئنیم تولید واکسن داخلی با تأیید سازمان‌های مرتبط به چرخه واکسیناسیون وارد خواهد شد و ایران جزو کشورهای با واکسیناسیون بالا قرار خواهد گرفت و به امید خدا دو واکسن پاستور و برکت در آستانه ورود به نظام سلامت هستند.»

سخنگوی دولت با بیان اینکه براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار بود محموله‌ای شامل ۳ میلیون دوز واکسن وارد کشور شود، اما ورود این محموله با تأخیر مواجه شد، ادامه داد: «تصمیم گرفته شد به جای آغاز واکسیناسیون گروه سنی جدید، واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال تکمیل شود تا این گروه سنی دوز اول و دوم واکسن را دریافت کنند. در حال حاضر تأمین و توزیع واکسن و روند واکسیناسیون در روزهای اخیر و هفته‌های آتی معطوف به انجام دوز دوم واکسیناسیون افراد است و فعلاً واکسیناسیون سایر گروه‌های سنی به محض ورود واکسن مطابق برنامه انجام خواهد شد.»

بی‌تأثیری تأخیر در تزریق دوز دوم واکسن

ربیعی از افرادی که اولین واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده‌اند، درخواست کرد تا قبل از دریافت پیامک یا اطلاعیه وزارت بهداشت از مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی خودداری کنند. وی تصریح کرد: «تأخیر چند روزه تا چند هفته و برای برخی از واکسن‌ها حتی بیشتر، تأثیری در اثربخشی و ایمنی‌زایی واکسن نخواهد داشت. البته در همین دوران وزارت خارجه ما تبدیل به دیپلماسی سلامت شد و رئیس‌جمهور شخصاً با رؤسای جمهوری کشورهای دارای واکسن مذاکره داشت و این بار نیز شاهد هستیم واردات واکسن برای دوز دوم با پیگیری‌های صورت گرفته انجام خواهد شد.»

برخی متخصصان همچون مینو محرز معتقدند می‌توان در صورت تأمین نشدن واکسن مورد نیاز برای واکسیناسیون دوز دوم، از واکسن‌های ایرانی همچون برکت استفاده کرد. به گفته وی مستندات علمی به وزارت بهداشت ارائه شده و حالا همه چشم انتظار تصمیم این وزارتخانه برای صدور مجوز اضطراری کووایران هستند؛ چراکه انگار چندان نمی‌توان به تأمین واکسن‌های خارجی چشم امید داشت.


[ بازدید : 203 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 19 خرداد 1400 ] [ 10:17 ] [ ناشر ]

دانلود آهنگ های عمران


به نام خدا سلام ایمان داداشی همه ی حرفام اینان
الان سه شبه بدجوری چشام خیسن وقتی این نامه را میخونی من دیگه نیستم
دکترا گفتن یه غده ست تو سرم فدای بوی چادر و اشک مادرم
چندبار به سرم زد برم رو پل هوایی و از اونجا بپرم
گریه نکن مردی داداشی قول بده واسه هیچ کسی برده نباشی
خستم از این مردم بی عشق تو حاشیه نبودم ساختن حواشی
تو اتاق تو کشو راستی سوییچ ماشین هست همون که خواستی
قول بده اصلا قولی ندی ولی اگه قولی دادی تا تهش واستی
امیدی نیست زخمم عمیقه تیر میکشه مغزم هر دقیقه
روز ختمم به رفیقام مشروب بده بگو بزنن به سلامتی هرچی رفیقه
ببینم سر کاری یا نه وقتی نیستم هوا مامان داری یا نه
میدونم از من خیری ندیده طفلکی تو زندگیش خیلی سختی کشیده
به مامان بگو واسم عشقی جونمو میدم واسه چادر مشکیت
بگو ببخشی اگه خیلی بدم اگه سیگار کشیدم اگه خونه نیومدم
داداشی لای دفتر شعرام یه عکس هست عکس یه فرشته
پشت این صورت شیطون بود و من فکر میکردم دنیام باهاش بهشته
قلبمو گرفت تو مشتش این دختر داداشت کشتش
عکسه رو بردار بسوزون امیدوارم بعد من بگذره خوش بهش

==>> تکست اهنگ سلام ایمان از اینتر موزیک <<==

بعده من به همه بگو رو دست خوردم از عشق هربار
رو اتاقم سازامو بچین دلم شور میزنه چشمم تار
تو خوده منی واسم عزیزی داش رفیقام باهاشون صمیمی باش
به اون رفیقی که زد و رفت بگو امضای خوبیام پای بی معرفتیاش
بهشون دادم از حق خودمو گفتم رفیقه لق خودمو
دنیا ازم یه عوضی ساخته که بعضی وقتا میگیرم یقه خودمو
خوب که باشی بدشون میاد ولش کن اصلا بگو همه چی خوبه
کمال غصه میاره که این تومور الان تو مغزم میکوبه
داداشی کم نیاری و دنیا نامرده بد میاره به سرت
قلبمو بده مادرم مغزمو بده به پسرت
خسته است این پسر دیوونه فقط شب همه رازامو میدونه
خیلی وقته این پسر مرده انگار جمجمه م از فکر ترک خورده
تو دلم هوا پسه مامان راضیم برم دیگه بسه مامان
قصه ی مام رسید به اخر کاش میشد برگردم تو شکمت مادر
هرکی بود به فکر سودش از لبام زندگیو میکردم دودش
پسرت تو کل زندگیش نسخ یه جفت دست گرم بودش


دانلود >

https://parsiamusic.ir/tag/عمران/




موضوعات: نشریات فرهنگی,
[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 19 خرداد 1400 ] [ 10:16 ] [ ناشر ]

دستگیره شیرآلات روشویی ، اهرمی و واشری میباشد



دستگیره شیرآلات روشویی ، اهرمی و واشری میباشد که شیر روشویی مدل یونیک سفید از نوع اهرمی است و استفاده از آن بسیار راحتتر از مدل واشری میباشد و در نهایت موجب صرفه جویی بیشتر در مصرف آب می شود . شیرآلات سفید و مشکی این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. نصب آسان از دیگر نکاتی است که در خرید شیرآلات باید بدان توجه شود. وقت آن است که آب را دوباره وصل کنید. آخرین مرحله این است که سر شیر را به شیر ظرفشویی وصل کنید. شیرهای آشپزخانه فنری برای آشپزخانه های با فضای زیاد مناسب است.شیر های فنردار دارای حالت اسپری کننده نیز هستند که میتوانند سهولت بیشتری را برای شستشو و نظافت سینک فراهم کنند. در تعیین زیبایی یک واحد مسکونی یا حتی یک مجتمع تجاری و پذیرایی، عوامل مختلفی میتواند نقش داشته باشد، شاید در گذشته مبلمان، فرش، لوستر، کاغذ دیواری تعیین کننده زیبایی یک واحد مسکونی به شمار میرفتند ولی با گذشت زمان موارد دیگری همچون شیرآلات ساختمانی به این پارامترها اضافه شد و امروزه شاهد درخشش شیرهای ساختمانی در دل آپارتمانها هستیم، اما شناخت بهترین شیرآلات ساختمانی و انتخآب بهترین گزینه از میان دهها برند فعال در این حوزه یک انتخآب دشوار میباشد که نیاز به تحقیق و تفحص کامل دارد.

هر یک از دستگیرههای این شیر را میتوان با هر دسته دیگری عوض کرد. این شرکت اکنون بعد از گذشت سی سال توانست به هدف خود برسد و اکنون یکی از پرچم داران این عرصه محسوب می شود و به جرات می توان گفت که این شرکت یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران می باشد . اکنون زمان نصب وزنه شیلنگ است. شیر سینک ظرفشویی یکی از مواردی است که در پروسه طراحی داخلی در انتخاب و خرید آن باید بسیار دقت شود. این درپوش برخلاف شیرآلات پیچی بسیار کوچک است. اما این به هیچ عنوان قابل تعمیم به انواع شیرآلات ظرفشویی نیست. تا اینجای کار مشکلی نیست. مشکلی نیست؟ خوب برای یک یا دو دقیقه، شیر آب را باز بگذارید؛ تا هرگونه کثیفی را از بین ببرید. از یک آچار فرانسه استفاده کنید؛ تا کار اتصال را تسریع کنید. شیر پیسوار، شیری کوچک است که برای قطع و وصل و تنظیم فشار جریان آب در لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهم این است که نقشه لوله کشی باید از قبل تهیه شده باشد و تمام لولهها و اتصالات پشت پوشش دیوار و بصورت توکار نصب شوند زیرا هیچ کدام از این تجهیزات نباید قابل رویت باشند.

قبل از انتخاب بررسی کنید! انتخاب سینک ظرفشویی و شیر سینک ظرفشویی به یکدیگر مرتبط است. چراکه به طور مستقیم با میزان کارآیی فرد در آشپزخانه مرتبط است. توجه کنید. به طور مثال گاهی در طراحی یک خانه هم آشپزخانه تمیز و هم آشپزخانه کثیف در نظر گرفته می شود و سینک آشپزخانه تمیز شما برای شستشو و استفاده روزانه نیست. شیر توالت که بیشتر با نام شیر آفتابه شناخته می شود از اجزای اصلی و جدایی ناپذیر در یک سرویس بهداشتی به شمار می آید. که هردوی آنها به صورت تلفیق با آبکاری طلایی میباشند. برندهای مختلف داخلی و خارجی در بازار ایران شیر ظرفشویی شیلنگ دار را به بازار عرضه میکنند که تقریبا تمام آنها از کیفیت مناسب برخوردار هستند. منبع آبی که به ماشین ظرفشویی شما متصل است، لوله آب گرم و لوله دیگر سرد است. به این شیر آب متحرک نگاه کنید، بسیار شبیه به شیرآلات کلاسیک است، اما عملکردهای آن بسیار مدرن و کاربردی هستند. گارانتی تعویض بی قید و شرط بسیار معتبر 3 ساله، خدمات پس از فروش ده ساله در محل در تقریبا همه نقاط کشور و قیمت و کیفیت بسیار مناسب به همراه رزومه فوق العاده قوی ، انتخاب این محصول با کیفیت را برای شما آسانتر کرده است.

اکثر شلنگ توالت های موجود در بازار گارانتی ندارند و علت این است که شلنگ توالت وسیله ای است که توسط مصرف کنندگان به صورت دائم و ناخواسته کشیده می شود و احتمال خرابی آن (صرف نظر از کیفیتش) بسیار بالاست. شرکت قهرمان از همان ابتدا با سرلوحه قرار دادن اصول مدیریتی و کیفیتی مورد اعتماد مصرف کنندگان واقع شده است. مجموعه کارخانجات شرکت شیرآلات قهرمان در شهر گرمی استان اردبیل واقع شده و از بزرگ ترین کارخانجات شیرآلات ساختمانی در خاورمیانه محسوب می شود. مسئولین دو شرکت پس از بحث و مذاکره در رابطه با مسائل کیفی و تولیدی، جهت ادامه همکاری قرادادهای لازم را منعقد و امضاء نمودند. در این شیر خاص (نمونه در تصویر)، به اندازه رابطه اش با سینک و مجاورتش با نور روی سینک، احساس وجود دارد. نه تنها شیر مدرن جدید بدون نشتی (عملکرد) است، بلکه ارتقا سبک سراسر آشپزخانه (ظاهر) را همراه دارد. حتما شما هم از این میزان تغییر که در فضای آشپزخانه ایجاد شده است، هیجان زده شده اید!

منبع مقاله:

https://arianfarazparsam.com/



[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 1 خرداد 1400 ] [ 12:11 ] [ ناشر ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]