لپ تاپ ایسوس core i7



ایسوس یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین شرکت های صنعت کامپیوتر در دنیا محسوب می شود و لپ تاپ های سری 7 کورای این شرکت به دلیل قدرت قدرتمند و کیفیت ساخت بالا از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است. پس از معرفی نسل های جدید پردازنده های اینتل؛ هر ساله شاهد عرضه نسخه جدیدی از لپ تاپ Core i7 ایسوس با ویژگی های منحصربفردتر هستیم. علاوه بر این قیمت مناسب لپ تاپ core i7 ایسوس باعث شده تا اکثر کاربران محصولات این شرکت را انتخاب کنند.

تاریخچه لپ تاپ ایسوس Core i7

اینتل یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان قطعات کامپیوتری در جهان است و هر ساله نسل جدیدی از پردازنده‌های خود را با مدل‌های مختلف، قدرتمندتر از گذشته معرفی می‌کند. خانواده پردازنده های Core i7 برای اولین بار در سال 2009 معرفی شدند و ایسوس نیز به زودی با این تراشه ها همراه شد. M60J اولین لپ تاپ core i7 ایسوس است که در دو مدل Core i7 720QM و Core i7 820QM عرضه شد.

پس از عملکرد عالی اینتل و محصولاتش، نسل دوم و سوم پردازنده های این شرکت با یک سال فاصله معرفی شدند و ایسوس با استفاده از آن ها در لپ تاپ های خود محبوبیت و فروش بیشتری در بازار کسب کرد. اولین نسل از سری ZenBook که در سال 2011 برای طرفداران عرضه شد، مجهز به پردازنده Core i7-2677M است. از سوی دیگر، N551J یکی از محبوب ترین لپ تاپ های ایسوس بود که با پردازنده های نسل چهارم Core i7 فروخته شد.

ایسوس سال هاست که رایانه های شخصی بازی را با برندهای ROG و TUF در اختیار گیمرها قرار می دهد، بنابراین علاقه مندان به این صنعت فرصت استفاده از محصولات این شرکت بزرگ را دارند. لپ تاپ ROG Strix SCAR II GL704GW یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های Core i7 ایسوس است که با پردازنده 8750H و صفحه نمایش 17.3 اینچی خود توانسته است بسیاری را تحت تاثیر قرار دهد.

با توجه به نیاز عموم و همچنین افزایش تنوع محصولات، امروزه لپ تاپ ایسوس Core i7 تنها برای گیمرها یا کاربران حرفه ای طراحی نشده است و می توان مدل های زیادی را برای دانشجویان، مدیریت و مدیریت نیز تهیه کرد. فعالیت های ساده قیمت لپ تاپ ایسوس Core i7 در مقایسه با برندهای مشابه و همچنین ویژگی های سخت افزاری که ارائه می دهد، بسیار متفاوت است. لپ تاپ ایسوس core i7 نسل یازدهم به همراه لپ تاپ ایسوس core i7 ram 16 از محبوب ترین مدل ها هستند.

محتوای لپ تاپ ایسوس i7

ایسوس معمولا در تولید مدل های ارزان قیمت خود از موادی مانند پلاستیک و پلی کربنات استفاده می کند. در حالی که مدل های بهتر و گران تر با پوشش آلومینیومی و فلزی به فروش می رسند. ایسوس همواره به کیفیت بالای محصولاتش معروف بوده است و ردپای این مشکل را می توان در طراحی لپ تاپ های Core i7 این شرکت مشاهده کرد. اگر محصولات خاص تری مانند سری ZenBook را انتخاب کنید، بالاترین سطح نرم افزار و امکانات سخت افزاری را در اختیار خواهید داشت. این محصولات معمولا ضخامت و وزن کمی دارند و از حساس ترین محصولات موجود در بازار هستند. این مشکل در لپ تاپ گیمینگ ایسوس Core i7 کاملاً متفاوت است، زیرا معمولاً محصولات خانواده TUF و ROG ظاهر خام تری دارند و می توانید اجزای گیمر را در آنها پیدا کنید. برای خرید لپ تاپ ایسوس به سایت دیجی چه مراجعه نمایید.


اقلام جعبه لپ تاپ core i7 ایسوس

به طور کلی، تفاوت خاصی بین محتویات جعبه های مختلف لپ تاپ وجود ندارد و معمولاً می توانید شارژرها و دفترچه های راهنما را در داخل آن پیدا کنید. اگر محصولی که دریافت کردید دارای درایو نوری بود، ممکن است بتوانید نرم افزار و دیسک درایو را در جعبه پیدا کنید. افرادی که به دنبال خرید لپ تاپ core i7 ایسوس هستند باید بدانند که برخی از محصولات خاص ایسوس ممکن است با ماوس، پد ماوس یا کیف جداگانه عرضه شوند.

لپ تاپ های ایسوس core i7

لپ تاپ های ایسوس را می توان بر اساس کلاس و نوع محصول به چهار دسته زیر طبقه بندی کرد:

VivoBook

سری Vivobook شامل محصولات رایج ایسوس است و برای کاربران عادی در نظر گرفته شده است. قیمت لپ تاپ core i7 ایسوس از این خانواده به میزان قابل توجهی متفاوت است. لپ تاپ ایسوس R565EP-BQ584 با رم 16 گیگابایتی را می توان به عنوان یکی از پرفروش ترین های این سری معرفی کرد. قیمت لپ تاپ ایسوس vivobook core i7 بسیار کمتر از سایر محصولات این برند است. علاوه بر این، لپ تاپ ایسوس X515 با پردازنده های Core i7 در برخی مدل ها وارد بازار شد.

Zenbook (ZenBook)

محصولات سری Zenbook اکثراً نازک و سبک هستند و می توانید ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری ممتازی را روی آنها بیابید. Zenbook 14 Flip OLED UP5401EA یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های 14 اینچی Core i7 ایسوس در بازار داخلی است.

TUF

محصولاتی که با نام تجاری «سخت» به فروش می رسند، در واقع محصولات گیمینگ رده پایین و میان رده ایسوس هستند. قیمت لپ تاپ ایسوس core i7 سری Tough بسیار متفاوت است، بنابراین هرکسی با توجه به بودجه خود می تواند آن را تهیه کند. لپ تاپ TUF Gaming FX517ZR با پردازنده نسل دوازدهم و 16 گیگابایت رم یک انتخاب ایده آل برای کاربران عادی است. لپ تاپ گیمینگ توف به دلیل قیمت مناسب در بازار ایران فروش بالایی دارد.

ROG

قیمت لپ تاپ ایسوس Cora 7 همیشه برای مدل های سری ROG بسیار بالا بوده و از جدیدترین امکانات سخت افزاری نیز در آن ها استفاده شده است. ایسوس ROG Zephyrus GU603ZM-LS095 یکی از محبوب ترین ها در بازار داخلی با بهترین مشخصات سخت افزاری است. شما می توانید تمام لپ تاپ های ROG را در Technolife خریداری کنید.

قیمت لپ تاپ ایسوس core i7

قیمت لپ تاپ ایسوس اینتل Core i7 به عوامل زیادی بستگی دارد که مهمترین آنها سخت افزار است. هرچه تجهیزات جدیدتر، تجهیزات بهتر، قیمت نهایی بالاتر است. به عنوان مثال قیمت لپ تاپ ایسوس core i7 رم 8 و قیمت لپ تاپ ایسوس core i7 رم 16 به دلیل اجزای مختلف مانند کارت گرافیک، هارد، نوع نمایشگر و ... می تواند بسیار متفاوت باشد. اگر به دنبال قیمت لپ تاپ ایسوس core i7 RAM 12 هستید، باید بگوییم که این محصول در مدل های مختلفی به فروش می رسد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند; قیمت لپ تاپ 14 اینچی core i7 ایسوس به دلیل داشتن صفحه نمایش کوچک کم نیست. عامل دیگری که نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد، تفاوت قیمت است. لپ تاپ core i7 ایسوس وارداتی از ایران می باشد یعنی تفاوت قیمت می تواند بلافاصله قیمت را تغییر دهد. به همین دلیل هنگام خرید لپ تاپ ایسوس Core i7 باید به سخت افزار مورد نیاز و قیمت فعلی توجه کرد.

خرید لپ تاپ ایسوس core i7

با توجه به قیمت بالای لپ تاپ ایسوس اینتل Core i7، بهتر است در هنگام خرید بر روی نیاز خود تمرکز کنید. به عنوان مثال، بسیاری از مردم نیازی به بازی های رایانه ای ندارند و برنامه ای برای بازی کردن آنها ندارند. شاید برای این دسته از کاربران خرید لپ تاپ ایسوس Core i7 با کارت گرافیک بسیار قدرتمند منطقی نباشد. در عوض، اگر به دنبال یک بازی هستید، توصیه می کنیم به سراغ یک مدل با کارت گرافیک قدرتمند بروید.

لپ تاپ نسل یازدهم ایسوس core i7 به صورت اقساطی

لپ تاپ های ایسوس core i7، نسل یازدهم، دوازدهم و غیره. به دلیل هزینه بالا، بسیاری از کاربران توانایی خرید این محصولات را ندارند. اگر جزو این دسته هستید، بد نیست بدانید که تکنولایف با ارائه یک وب سایت معتبر امکان خرید تمامی محصولات این قسمت را فراهم کرده است.

خرید لپ تاپ ایسوس core i7 ram 16 از فروشگاه اینترنتی تکنولایف.

تکنولایف در تلاش است تا با ارائه کمترین قیمت در لپ‌تاپ‌های نسل یازدهم، نسل دوازدهم و غیره Asus core i7، تجربه خریدی فراموش‌نشدنی را برای کاربران خود فراهم کند. این مجموعه بی نظیر لپ تاپ های ایسوس با پیکربندی های سخت افزاری متفاوت را در محصولات خود دارد تا هرکس بتواند آنچه را که به دنبالش است بیابد. تجهیزاتی که متناسب با نیاز او باشد. اگر لیست قیمت لپ تاپ ASUS core i7 RAM 8، قیمت لپ تاپ ASUS core i7 RAM 12، لپ تاپ ASUS core i7 RAM 16 و ... را می خواهید، می توانید در هر زمان شبانه روز به این فروشگاه مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشاوره، کارشناسان تکنولایف 24/7 در دسترس هستند.


[ بازدید : 2664 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 6 بهمن 1402 ] [ 11:30 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]