پمپ کارواش برتولینی چیست؟


دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی یک ابزار نظافت مکانیزه و قدرتمند است که با پاشش آب تحت فشار بالا، می تواند انواع آلودگی های سرسخت را به نحو موثر از سطوح هموار و ناهموار جدا کند. اگر چه اکثر جت واتر ها از نوع واتر جت صنعتی آب سرد هستند، اما به منظور شستشوی آلودگی های روغنی و الکترواستاتیک، ضد عفونی کردن محیط و بطور کلی عملیات نیازمند کاربرد آب دارای درجه حرارت بالا، برخی از مدل های دستگاه کارواش صنعتی به صورت واتر جت آب گرم و با قابلیت افزایش درجه حرارت آب ورودی تولید می شوند. به کمک این دستگاه هوشمند می توان مقدار مورد نیاز آب را در زمان مناسب برای آبیاری محصولات کشاورزی در نظر گرفت تا بتوان علاوه بر تولید با کیفیت و مرغوبی از انواع محصولات، نهایت بهره برداری از بالاترین میزان انرژی و مواد شیمیایی موجود در یک اکوسیستم را برد. استفاده از واترجت مزایای گوناگونی بههمراه دارد که ما به طور کلی، چند مورد از این مزایا را برای شما عزیزان تحلیل نمودهایم تا با تسلط بر این آموختهها، بتوانید بسنجید که چه مقدار به این دستگاه نیاز دارید و آیا این دستگاه میتواند تحولی در کارهای شما ایجاد کند یا خیر.

از مزیت این دستگاه این است که میتوان قسمت کنترل کننده را درون خانه و محل سرپوشیده قرار داد و قسمت شیر برقی را بیرون و در مسیر لوله نصب نمود. در صورت عدم دسترسی به منبع برق، می توان از واترجت های دارای موتور بنزینی یا دیزلی استفاده نمود که بدون نیاز به هیچ گونه منبع تغذیه الکتریکی قادر به کار کردن می باشند. برای شستشوی بیرونی خودرو: قسمت بیرونی اتومبیل به علت آلودگی های بیشتر از جمله گرد و غبار و فضولات حیوانی نیاز بیشتری به تمیز نمودن دراد که هم می توان بصورت دستی با واترجت های صنعتی تمیز نمود و هم می توان با کارواش های بزرگ اتوماتیک آن را تمیز نمود. از این پمپ (پمپ کارواش بوش 100 بار) برای کارواش های صنعتی که دارای برق سه فاز می باشند می توان استفاده نمود. با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … کارواش از نظر اندازه و کارکرد به چند دسته تقیسم می شود، دسته ی اول کارواش خانگی می باشد: کارواش خانگی همان گونه که از اسم این کارواش ها مشخص است برای مصارف خانگی استفاده می شود و از نظر اندازه و قیمت در سطح مناسبی قرار دارد، این کارواش ها با توجه به قیمت و کاربرد بالا در هر خانه ی جایگاهی ویژه ی به خود اختصاص خواهد داد، دسته ی دوم از کارواش ها کارواش خودرویی می باشد، این کارواش ها با توجه به اینکه فشار بالاتری را به خود اختصاص داده می تواند در شست و شوی خودرو و ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار گیرد، البته باید توجه داشت که این کارواش ها در دو نوع الکتریکی و بنزینی قابل ارائه می باشد و با توجه به این در برخی مناطق دسترسی به برق شهری یا برق مورد نیاز از طریق ژنراتور سخت می باشد، توصیه می گردد که از کارواش خودرویی با سوخت فسیلی استفاده گردد.

اما یک نوع دیگر از کارواش ها کارواش صنعتی می باشد، همانگونه که از اسم این کارواش ها نیز مشخص است این کارواش ها برای صنایع کاربرد دارد، البته باید توجه داشت که این کارواش ها به دو صورت می باشد، دسته ی اول کارواش صنعتی کوپله ی فابریک می باشد که به صورت پکیج و به صورت وارداتی وارد کشور می شود ولی قیمت این پکیج کارواش قیمت بالای می باشد، نوع دیگر از این کارواش های صنعتی کارواش های کوپله ی فابریک شرکت جامکو صنعت می باشد که در این نوع از کارواش های صنعتی پمپ کارواش به یک الکتروموتور متصل شده و الکتروپمپ کارواش از طریق متصل کننده هایی به شاسی وصل شده و که شاسی دارای چرخ می باشد، بعد از اتصال به شاسی متعلقات دستگگاه مانند شیلنگ و لانسر به دستگاه متصل شده و کارواش صنعتی کوپله شده ی داخل مونتاژ می گردد. نکته قابل توجه در مورد این تایمر،گستردگی بازه های مدت زمان آبیاری و دور آبیاری است. نکته قابل توجه در رابطه با انتخاب این سری از محصولات این است که به دلیل تولید سرو صدای زیاد نباید از آن در محیط های داخلی استفاده شود. اگرچه این واترجت صنعتی دارای قدرت مانور بالایی می باشند اما جابجایی مداوم دستگاه، ممکن است موجب افزایش استهلاک و آسیب دیدگی آن شود.

اصولا چه نیاز دیگری در زندگی جاری انسان ها است که نیاز به فیلتر کردن آب را مجاب کرده است؟ بدون شک قیمت واترجت صنعتی از مدل های خانگی بیشتر بوده و در صورت استفاده از کارواش آب گرم هزینه خرید دستگاه کارواش بیشتر خواهد بود. عدم ایجاد هیچ گونه آلودگی، هزینه خرید دستگاه کارواش و تعمیرات کارواش صنعتی برقی را کاهش داده ، ساختار ساده تر و وزن سبک تر دستگاه های کارواش صنعتی الکتریکی آن ها را به گزینه ای مناسب برای کاربرد در محیط های مسکونی و نیمه صنعتی تبدیل کرده است. از آنجایی که بیشترین کاربرد این نوع کارواش برای مصارفی همچون صنعتی، نیمه صنعتی، دستگاه ها و ماشین آلات سنگین است، از این رو طراحان و سازندگانش آن را در اندازه و سایزهای مختلفی طراحی و تولید می کنند. دستگاه های کارواش خانگی در این رده قرار دارند و در عملیاتی نظیر شستشوی خودرو، شستشوی گاراژ، حیاط و باغ، شستشوی نماو ماشین آلات صنعتی قابل کاربرد می باشند. آب مورد نیاز گیاه از طریق این قطره چکان ها به ریشه ها منتقل می شود.

منبع:

https://abniro.com/bertolini-car-wash/


[ بازدید : 269 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 24 بهمن 1400 ] [ 11:08 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]