نحوه استفاده از اسپری ویگا



آلت تناسلی خود را 30 تا 25 دقیقه قبل از رابطه جنسی بشویید، اسپری را به نوک آلت تناسلی و زیر آلت تناسلی بمالید. و مراقب باشید پیام در مجاری ادراری وارد نشود. توصیه می شود قلم و نقاط تزریق را 3-4 بار ماساژ دهید تا اثر بهتری از اسپری تاخیری داشته باشید. برای مدت طولانی لذت ببرید

عوارض دوز بالا ویگا (ایگل) اورجینال لک آلمان چیست؟

این اسپری هیچ عارضه ای ندارد. مگر اینکه کسی از سمپاش غیر اصلی استفاده کند. یا به لیدوکائین حساسیت دارید. یا از اسپری تاخیری بدون تاریخ انقضا دقیق استفاده کنید.

قیمت اسپری ویگا چنده؟

اسپری های تاخیری بسته به تازگی، قسمت تولید، تاریخ تولید و ارزش ها قیمت های متفاوتی دارند. قیمت اولین "ویگا" تاخیری سمپاشی در ایران بیش از 250 هزار تن است.

مقداری اسپری پرتو؟

اسپری ویگا ساخت کشور آلمان می باشد. با کیفیت ثابت خود، مشتریان زیادی را در سراسر جهان جذب کرده است. پس از استفاده از اسپری ویگا (ایگل) می توانید 10 برابر بیشتر از قبل رابطه جنسی داشته باشید. با افزایش میل جنسی، رابطه جنسی طولانی تر می شود.

و شما به راحتی می توانید زن خوش شانس خود را به ارگاسم های متعدد برسانید. داروی وگا یکی از داروهای معروف در ایران است که متاسفانه نمونه های تقلبی این محصول با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسد.

اسپری تاخیری قوی چقدر دوام دارد؟

اثر حساسیت زدایی اسپری تاخیری معمولاً 1 تا 3 ساعت پس از استفاده روی آلت تناسلی باقی می ماند.

اسپری تاخیری لیدوکائین را در کجا استفاده کنیم؟

اسپری تاخیری لیدوکائین را روی پوست ختنه گاه و زیر پوست ختنه گاه اسپری کنید.

چرا باید از اسپری تاخیری ویگا استفاده کنم؟

اکثر مردان در عرض چند دقیقه انزال می کنند. و این مشکل باعث می شود که زنانشان به اوج نرسند. و لذت جنسی را از دست می دهند. بنابراین برای داشتن خوابی راحت می توانید از اسپری عقاب استفاده کنید.

وگا یک برند معروف است. و نسبت به تمام سمپاش های دنیا بالاترین کیفیت را دارد. بنابراین، انتخاب یک اسپری با کیفیت بالا. شما و همسرتان را به اوج رضایت جنسی و همان ارگاسم برسانید.

نکات مهم در مورد خرید اینترنتی دارو و اسپری تاخیری لیدوکائین عقاب


اگر بعد از سمپاشی احساس سوزن سوزن شدن کردید، آن را نادیده بگیرید زیرا بعد از یک دقیقه از بین می رود. اگر به این مشکل حساس هستید، می توانید اسپری را روی کف دست خود اسپری کنید و طبق دستور بالا آلت تناسلی را ماساژ دهید. این اسپری بی بو و بی مزه است بنابراین اگر قصد رابطه دهانی یا خوردن خروس را دارید می توانید از آن استفاده کنید و همسرتان متوجه استفاده از اسپری عقاب نمی شود.

هشدار: اسپری تاخیری ویگا بسیار قوی است، از دوز توصیه شده 2-3 اسپری تجاوز نکنید. اسپری وگا حاوی ویتامین E است و علاوه بر علت تاخیر باعث افزایش حجم عضلات و نرم شدن عضلات می شود. قبل از عشقبازی برای ماندگاری بیشتر از اسپری Vega استفاده کنید. هنگام عشق ورزیدن، شادی و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. و شادی، رضایت و میل جنسی خود را تغییر دهید.


اصالت اسپری تاخیری ویگا را مشخص کنید

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید. هست قبل از خرید از معتبر بودن فروشگاهی که اسپری وگا میخرید مطمئن شوید. مطمئن شوید با این حال، تشخیص اسپری بازدارنده اصلی ویگا از اسپری تقلبی آسان نیست.

اسپری اصلی ویگا دارای علائم اصلی است، اما در نهایت شما را 100٪ تشخیص نمی دهد. چرا که افراد سودجو روز به روز به دنبال تغییر روش های کپی برداری از این محصول فوق العاده هستند.

ملزومات اسپری سر عقاب:

1. جعبه محصول چاپ با کیفیت بالا و کلاغ سیاه کامل است

بسته بندی اسپری ویگا ویرجینال بسیار محکم، بادوام و با کیفیت می باشد. همچنین برچسب روی درب کارتن بسیار با کیفیت است.

2. نماد عقاب در قوطی اسپری اصلی ویگا به وضوح قابل مشاهده است.

اگر بطری اسپری ویگا را بردارید. برجستگی لوگو چشمگیر است. اگر نماد عقاب را لمس نکنید، محصول تقلبی است.

3. جعبه دارای تاریخ ساخت و انقضا می باشد. برای تهیه قرص حجم دهنده فوری با ما تماس بگیرید.


روی جعبه اسپری Eagle Head تاریخ ساخت با کلمه MFG و تاریخ انقضا با کلمه EXP درج شده است.

4. در زیر قوطی اصلی داروی ویگا تاریخ تولید و پایان مصرف وجود دارد.

5. تاریخ تولید و انقضای نهایی بطری اسپری همان جعبه محصول می باشد.

6. جعبه اصلی Vega مهر و موم شده با آرم اصلی.

بعد از استفاده از اسپری تاخیری آلت تناسلی خود را بشویید.

آلت تناسلی خود را بعد از گذشت زمان موثر بشویید. این یک موضوع شخصی نیست. اگر برای رابطه جنسی کاندوم می خرید. و من قصد دارم برای رابطه جنسی از کاندوم استفاده کنم. نیازی به شستن آلت تناسلی نیست. با این حال، اگر می خواهید بدون کاندوم رابطه جنسی داشته باشید، به سراغ دخول یا سکس دهانی بروید.

بهتر است آلت تناسلی را با آب سرد بشویید. به اثرات ماده بی حس کننده بر روی آلت تناسلی شما. تمیز کنید و در حین مقاربت به همسرتان ندهید. اگر می خواهید اثر تاخیر Vega را افزایش دهید، می توانید. از کاندوم استفاده کنید. با کاهش حساسیت آلت تناسلی خود، رابطه طولانی تری را تجربه کنید.

خرید اسپری عقاب تاخیری با ارسال رایگان و خصوصی

به دلیل قیمت اصلی محصولات ویگا که بیش از هزینه ارسال رایگان شرکت رودرواسی است. کلیه خروس های ویگا طبق سیاست سایت رودرباسی بصورت رایگان و محرمانه به سراسر ایران ارسال می شوند. و مشتریان عزیز نگران هزینه ارسال در داخل کشور نخواهند بود.


[ بازدید : 2991 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 29 دی 1402 ] [ 8:59 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]