کاربردهای مه پاش نیمه صنعتی مداری



مه پاش اوربیتال نیمه صنعتی یکی از وسایل ضروری برای سرمایش و رطوبت محیطی است که در مکان های مختلف کاربرد فراوانی دارد. دانستن ویژگی های این دستگاه به شما کمک می کند تا خرید بهتر و کارآمدتری داشته باشید. در مقاله زیر با این ابزار صنعتی، کاربردهای آن و مزیت های خرید آن بیشتر آشنا می شویم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

مقدمه ای بر مه ساز نیمه صنعتی Orbit

مه پاش نیمه صنعتی برند Orbit نوعی سیستم مرطوب کننده و خنک کننده است که برای فضاهای باز طراحی شده است. این سیستم به عنوان یکی از بهترین راه حل ها برای خنک سازی و کاهش دما در فضای باز در فصل تابستان استفاده می شود. این ویژگی مهم آن را در مکان هایی مانند رستوران ها، زمین های ورزشی، کافه ها و سالن ها مفید می کند.

لازم به ذکر است که سیستم توزیع مه نیمه مصنوعی علاوه بر خنک سازی فضا، رطوبت سبکی را نیز در فضا ایجاد می کند؛ به این ترتیب آب با استفاده از نازل های 15-30 میکرونی در لوله های تحت فشار پاشیده می شود. لوله تجهیزات به خوبی با قطرات آب پودری به داخل محیط پخش می شود و این قطرات با گرفتن گرما از محیط به بخار تبدیل می شوند. این فرآیند در نهایت باعث شادابی کولر گازی می شود، بدون اینکه محیط را مرطوب کند.

کاربردهای مه‌پاشی مداری

همانطور که گفته شد مه صنعتی مانند سایر مه ها برای خنک سازی و مرطوب سازی هوا استفاده می شود. در این سیستم آب مخزن با استفاده از پمپ های فشار قوی به لوله ها تزریق شده و اطراف لوله های متصل به این لوله ها پاشیده می شود. به عبارت دیگر کارایی، طراحی و ساختار دستگاه است که آن را در مکان های مختلف قابل استفاده می کند. در ادامه مهمترین کاربردهای این ابزار را توضیح خواهیم داد:

سیستم مه پاش برند Orbit با تولید بخار غلیظ نقش موثری در کاهش گرد و غبار، کنترل آفات گیاهی و توزیع عناصر غذایی مورد نیاز گیاه در گلخانه ها، سالن های پرورش قارچ و زعفران دارد.

استفاده از این دستگاه برای خنک سازی و کاهش رطوبت و گرما در ساختمان ها و گلخانه های بزرگ به عنوان یک راه حل کارآمد و مقرون به صرفه شناخته می شود.

مه پاش های برند Orbit به طور گسترده در خانه های دام و طیور استفاده می شود. این امر به ویژه در ماه های تابستان سال بیشتر صادق است. https://harikakhabar.ir/?p=28853

از دیگر کاربردهای این ابزار می توان به سیستم خنک کننده محوطه کنار استخر و آلاچیق ها اشاره کرد.

عملکرد بالای ماشین های نیمه صنعتی Orbit باعث شده است که از آنها در برخی از آزمایشگاه ها و محیط های دیگر استفاده شود که هم نیاز به رطوبت و هم خنک کننده دارند.

همچنین استفاده از این تجهیزات برای خنک سازی محیط در فضای بیرونی رستوران ها، کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها و هتل ها موثر است.

نمونه خانگی برند Orbit برای خنک سازی فضا در تراس، بالکن و حیاط نیز استفاده می شود.

مزایای خرید مه شکن نیمه اتوماتیک Orbit

Orbit برندی است که کیفیت محصول را برای همه ثابت کرده است. مه پاش Orbit یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین محصولات این برند می باشد. و خرید و استفاده از آن با مزایای زیادی همراه است. اولین و مهم ترین مزیت خرید این دستگاه قابلیت مرطوب کننده و خنک کننده محیط است. این باعث می شود که برای استفاده در زمینه های مختلف مفید باشد. حذف ذرات معلق در محیط و پاکسازی هوا از دیگر کاربردهای مهم این ابزار صنعتی است.

ارزان شدن سیستم رطوبت و بهینه سازی مصرف از دیگر مزیت های استفاده از این ابزار است که نقش عمده ای در کاهش هزینه ها دارد. یکی دیگر از مزایای خرید این ابزار قابلیت اسپری یکنواخت آن است. سیستم مه پاش مداری مساحتی بین 60 تا 70 متر مربع در دمای 6 تا 10 درجه سانتی گراد را پوشش می دهد. فاصله اسپری را می توان با استفاده از تایمر تقویت کننده تنظیم کرد.

در حالی که تمامی موارد ذکر شده بسیار مفید و سودمند هستند، مهم ترین جنبه خرید این دستگاه قیمت مناسب آن است که این دستگاه را برای استفاده در موقعیت های مختلف مفید می کند. نصب و استفاده آسان است و نیازی به ابزار خاصی ندارد. تا بتوان دستگاه را طبق توضیحات محصول نصب کرد و اطلاعات بیشتری را از فروشنده دریافت کرد. با این حال، اگر قادر به نصب نیستید، توصیه می کنیم از یک تکنسین حرفه ای کمک بگیرید.

قیمت خرید Orbit Fogger

تردمیل های برند Orbit بسته به نوع صنعتی، نیمه صنعتی یا خانگی یعنی بسته به ظرفیت دستگاه قیمت گذاری می شوند. برای تجربه یک خرید مطمئن و سودآور، خرید از یک فروشگاه معتبر بهترین راه حل خواهد بود. بازرگانی آب نیرو یکی از بهترین و قابل اعتمادترین فروشگاه های ارائه دهنده انواع تجهیزات سرمایه گذاری، صنعتی و نیمه صنعتی است که محصولات خود را عرضه می کند. با کیفیت بالا و قیمت مناسب. با توجه به هدف و بودجه، می توانید یکی از دستگاه ها را انتخاب کنید.


[ بازدید : 785 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 25 دی 1402 ] [ 16:24 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]