10 ویژگی که شرکت طراحی وب سایت شما باید داشته باشد!



اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت خوب و موثر برای کسب و کار خود هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک شرکت طراحی سایت پیدا کنید که بتواند در این راه به شما کمک کند. در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه طراحی سایت در ایران فعالیت می کنند که انتخاب مناسب از بین آنها کار ساده ای نیست.

شما باید شرکتی را انتخاب کنید که نیازهای شما را درک کند و طرحی متناسب با نیاز شما ارائه دهد. اما مشکل اینجاست که چگونه بهترین تصمیم را بگیریم؟ ما در زیر ویژگی هایی را که یک شرکت طراحی وب باید داشته باشد ذکر کرده ایم. حتما قبل از هر تصمیمی درباره شرکت تحقیق کنید و مشخص کنید که آیا ویژگی های زیر را دارد یا خیر.

یک شرکت طراحی سایت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

1) دارای تجربه در زمینه توسعه وب سایت.

تجربه در توسعه وب سایت مهمترین چیزی است که یک شرکت توسعه وب سایت مناسب باید داشته باشد. زیرا شرکت های باتجربه می دانند چگونه بهترین نتیجه را بگیرند. این شرکت توانایی شناسایی نیازها و شناخت روش های مورد نیاز برای موفقیت آنها را دارد. اگر می خواهید نیازهای خود را برآورده کنید، طراحی وب سایت خود را به یک شرکت با تجربه بسپارید.

2) مهارت های اضافی طراحی وب را تمرین کنید

شرکتی که انواع خدمات مرتبط با طراحی وب را به مشتریان ارائه می دهد، احتمالاً با طراحی وب و ابزارها و تکنیک های آن آشنا خواهد بود. به عنوان مثال، اگر علاوه بر طراحی وب، خدمات سئو و تولید محتوا را ارائه دهد، یک شرکت حرفه ای است که پیچیدگی های کار را می داند. در کنار طراحی و توسعه وب سایت، شرکت طراحی سایت مناسب باید فرآیند سئو و تولید محتوا را به مشتری ارائه دهد.

به عنوان مثال، متاب به مشتریان خود طیف گسترده ای از خدمات از جمله طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی، تبلیغات گوگل ادوردز، بازاریابی آنلاین و رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. این بسته کامل اعتماد بسیاری از مشتریان را به ما جلب کرده است زیرا آنها دیگر مجبور نیستند برای خدمات مختلف به دنبال تیم ها و شرکت های دیگر باشند.

3) دانش کافی در زمینه مدیریت طراحی سایت داشته باشد.

سبک، رنگ ها و طراحی وب سایت، چیدمان عناصر و طراحی کلی تجربه کاربری بر اساس تحقیقات و مطالعات انجام شده در زمینه فعالیت، انواع بازدیدکنندگان، رقبا در بازار و اهداف تجاری به دست آمده است. یک شرکت طراحی وب خوب باید روند اجرا و پیشرفت پروژه را بر این اساس فرموله کند. به عنوان مثال، اگر به وب سایت آیرست، نماینده انحصاری صندلی های برند آیرس در ایران نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که چگونه سبک، رنگ ها و حتی نحوه قرارگیری عناصر با ماهیت کسب و کار آنها مطابقت دارد. Ayrest یکی از نمونه های طراحی سایت متاب است.

4) تجربه قابل توجهی در برنامه نویسی و توسعه وب سایت داشته باشید.

شرکتی را انتخاب کنید که برنامه نویسان خوبی داشته باشد و همه کارمندان در کار خود حرفه ای باشند. قبل از درخواست خدمات می توانید با شرکت مورد نظر تماس گرفته و از قابلیت های تیم برنامه نویسی شرکت جویا شوید. به عنوان مثال، چه برندهایی وب سایت توسعه داده اند، چه مهارت هایی دارند و نقاط قوت آنها کجاست؟ به عنوان مثال، اگر به صفحه اول متا وب نگاه کنید، برخی از برندها را خواهید دید که طراحی وب سایت خود را به ما سفارش داده اند. Ayrest، Rote، Senpaliz، Momila و Vitrine Net برخی از برندهایی هستند که کار طراحی وب سایت خود را به ما برون سپاری می کنند.

همیشه باید طراحی و توسعه سایت خود را به افراد حرفه ای بسپارید کارکنان شرکت شما باید تمام انرژی خود را برای رسیدن به بهترین کیفیت به کار گیرند همچنین باید با آخرین فناوری ها آشنا باشند

5) ارائه خدمات پشتیبانی

شرکت های طراحی سایت باید ارتباط خود را با مشتریان خود حفظ کنند و به مشتریان خود اطمینان دهند که هر گونه مشکل طراحی وب سایت به سرعت و به بهترین شکل ممکن حل و فصل می شود. همچنین باید به شما این حق را بدهد که با مشتریان قبلی آنها تماس بگیرید و از آنها در مورد تجربه آنها بپرسید. می توانید از مشتریان قبلی بخواهید که در مورد نقاط قوت و ضعف شرکت به شما بگویند.

۶) پورتفولیوی خوبی داشته باشید.

یک نمونه کار موفق نشان دهنده مهارت، تخصص و اعتبار یک شرکت طراحی سایت مناسب است. همچنین از طریق این کار می توانید با خدمات موثر ارائه شده توسط شرکت آشنا شوید. قبل از اینکه به یک شرکت اعتماد کنید، حتماً به نمونه کارهای قبلی آنها نگاه کنید تا بتوانید شرکت طراحی سایت مناسب خود را پیدا کنید.

7) فرآیند اجرا باید شفاف باشد.

یک شرکت طراحی سایت نباید نگران شفافیت فرآیند اجرای طراحی وب برای مشتری باشد. اطلاع رسانی به مشتری در مورد فرآیند و نحوه انجام مراحل مختلف باعث ایجاد اعتماد و اعتماد، شناسایی تجزیه و تحلیل اولیه شکست و تغییر جهت اجرا به سمت نتایج بهتر می شود.

8) تعهد زمانی داشته باشید.

هر پروژه طراحی سایت دارای مهلت یا مهلتی برای تکمیل و تحویل پروژه است. یک شرکت طراحی سایت خوب باید یک چیدمان سفارشی بر اساس نیاز مشتری ارائه دهد. در مرحله اول باید بدانید که مشتری چه زمانی می خواهد ملک به طور کامل آماده شود و سپس بر اساس آن شرایط و مراحل کاری را اعلام کنید.

9) انعطاف در اهداف پروژه

داشتن انعطاف پذیری یکی از الزامات یک شرکت طراحی سایت است. به عنوان مثال، فرض کنید در وسط طراحی نظر خود را تغییر دهید. تیم طراحی وب سایت باید بتواند تغییرات مورد نظر شما را به درستی پیاده سازی کند.

10) قیمت خوبی ارائه دهید.

قیمت یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب شرکت طراحی سایت است. برای دستیابی به خروجی قابل قبول، نباید اهمیت این پارامتر را به حدی بالا برد که کیفیت اجرای پروژه و پشتیبانی پس از اجرا نادیده گرفته شود. به یاد داشته باشید که هیچ معامله ای عاقلانه نیست و قیمت های بسیار پایین می تواند فریبنده باشد. گاهی اوقات یک شرکت قیمت پایینی ارائه می دهد و پیشنهاد افزایش هزینه یا کاهش خدمات را در مراحل بعدی پروژه می دهد. البته پرداخت پول زیاد تضمین کننده کیفیت بالای خدمات است.
مرجع مقاله: https://diyarmirza.ir/1402/04/بهترین-شرکت-طراحی-سایت-تهران/


[ بازدید : 3715 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 7 مرداد 1402 ] [ 16:47 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]