اردوگاه نوروز 1402



نزدیک شدن به ایام نوروز و فضای ایجاد شده در اسفند برای کودکان از جمله امتحانات حس عجیبی دارد! خیلی از بچه ها فکر می کنند در ایام نوروز تمام تلاش خود را برای رسیدن به نمره مطلوب در آزمون سراسری انجام دهند، اما خیلی ها نمی دانند چگونه می توانند این کار را انجام دهند یا ممکن است مهارت لازم برای برنامه ریزی در این روز را نداشته باشند. کمپ نوروزی برنامه ریزی و استراتژی کاملی را به شما ارائه می دهد تا بتوانید از عیدی خود به بهترین نحو و با مشاوره و پشتیبانی قوی و اصولی که در اردوی روزانه و شبانه وجود دارد استفاده کنید. برای موفقیت در ایام عید راه خود را برنامه ریزی کنید تا بهترین برنامه را برای اردوی تحصیلی نوروزی داشته باشید.


دلایل اهمیت اردوی کنکور نوروز

روز نوروز به دلایل مهم زیادی یک روز طلایی کار محسوب می شود! دلایل اهمیت عید نوروز در کنکور:

✅ مدرسه نمیرویم، کلاس امتحانی نیست و رایگان ترین زمان را برای کنکور میگذرانیم، در نتیجه امکان استفاده از تمام 24 ساعت شبانه روز را داریم.

✅ با فرا رسیدن فصل بهار طول روز طولانی می شود و این طولانی شدن در طول روز باعث خستگی بدن می شود!

✅ طبق رسم کشورمان هر سال در ابتدای فروردین عقربه های ساعت یک ساعت به جلو کشیده می شود که خیلی ها عادت ندارند و این باعث ضعف و بی حسی در بدن ما می شود!

✅علاوه بر این، گرد و غبار گیاهی و مواردی از این دست می تواند یکی از دلایل اضافی خواب آلودگی باشد که همه ما با آن آشنا هستیم.

✅ و در نهایت مهم ترین سوال این است که افرادی که نتایج خوبی کسب می کنند افرادی هستند که در ایام نوروز به برنامه درسی خود باز نمی گردند، یعنی دانش آموزانی که در اردوهای تحصیلی شرکت نمی کنند اغلب در ایام عید بسیار موثرتر خواهند بود. .



اگر وارد اردوی کنکور نوروزی نشویم چه می شود؟

برای دانش آموزان دبیرستانی نداشتن برنامه در ایام نوروز به معنای فاجعه ای بزرگ در روند آموزشی آنهاست. ما قطعا بزرگترین شکست تحصیلی را در سال کنکور تجربه می کنیم!

زیرا اگر در عید نوروز درس نخوانیم، افرادی هستند که در این مدت به بهترین شکل ممکن درس می خوانند و این یعنی این افراد از ما پیشی خواهند گرفت. در نتیجه باید سعی کنیم امروز از بهترین روش برای عبرت گرفتن استفاده کنیم تا بتوانیم از بقیه جلوتر باشیم!

مشاهده متن کامل: https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/


[ بازدید : 7266 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 22 فروردين 1402 ] [ 8:42 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]