انتخابات 2021: نظرسنجی‌ها می‌گویند محافظه کاران پیشتاز هستند


نتایج اولیه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که کانادایی‌ها محافظه کاران را بر لیبرال‌ها ترجیح می‌دهند.
سه هفته پس از اینکه نخست وزیر جاستین ترودو برگزاری یک انتخابات را اعلام کرد، حزب وی از اصلی‌ترین جریان مخالف عقب افتاد.
اگرچه در زمان اعلام برگزاری انتخابات لیبرال‌ها پیشتاز این رقابت بودند اما محافظه کاران به رهبری Erin O’Toole از هفته گذشته توانستند پیشتاز رقابت‌ها باشند.
بر اساس اعلام موسسه Angus Reid میزان محبوبیت ملی ترودو از ابتدای سال 2021 به 38 درصد در ماه آگست کاهش یافته است.
این در حالی است که میزان محبوبیت او در ماه ژانویه 50 درصد بوده است.
نتایج اولیه نظرسنجی نشان می‌دهند که 33 درصد از کسانی که تمایل دارند رای دهند و در مورد انتخاب خود نیز تصمیم گیری کرده‌اند، محافظه کاران را انتخاب می‌کنند.
در حالی که 30 درصد لیبرال‌های حاکم را انتخاب کردند.
کانادایی‌های در تاریخ 20 سپتامبر به دولت آینده رای خواهند داد.
به لحاظ تاریخی دولت کانادا تنها توسط لیبرال‌ها و یا محافظه کاران رهبری شده است.

از دیگر احزاب شرکت کننده در انتخابات پیش رو می‌توان به Bloc Québécois، حزب دموکراتیک جدید و حزب سبز اشاره کرد.
هم محافظه کاران و هم لیبرال‌ها خواهان مدرن سازی سیستم مهاجرت هستند.
لیبرال‌ها در حال حاضر این کار را آغاز کردند و محافظه کاران نیز می‌خواهند این کار را ادامه دهند.
محافظه کاران در برخی زمینه‌ها نیز برنامه‌های متفاوتی دارند برای مثال در برنامه والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها (PGP) رویکرد متفاوتی دارند. لیبرال‌ها تصمیم گرفته‌اند تا یک سیستم قرعه کشی (لاتاری) داشته باشند در حالی که محافظه کاران قول دادند که قرعه کشی را لغو کرده و آن را با یک مدل first-come-first-served جایگزین کنند.
لیبرال‌ها اخیراً برنامه انتخاباتی خود در سال 2021 را منتشر کردند. برای مهاجران، آن‌ها مجدداً قول خود را مبنی بر حذف هزینه‌های شهروندی و همچنین کاهش پرونده‌های درخواست‌های مهاجرت عقب افتاده تکرار کردند. آن‌ها همچنین می‌خواهند مسیرهای اقامت دائم برای کارگران موقت خارجی و دانشجویان بین‌المللی سابق را از طریق سیستم امتیازات اکسپرس انتری گسترش دهند.
در کنار وعده‌های مختلف، یکی دیگر از برنامه‌های آنان نیز ساده کردن برنامه کارگران موقت خارجی است.
محافظه کاران پیش از برنامه انتخاباتی خود را منتشر کرده بودند. آن‌ها می‌خواهند این امکان را برای مهاجران فراهم کنند که با پرداخت هزینه، درخواست آنان سریع‌تر بررسی شود. همچنین آن‌ها در نظر دارند تا نظارت بیشتری بر تعاملات افسران مهاجرت با مهاجران داشته باشند و آگاهی فرهنگی را در سیستم مهاجرت افزایش دهند. بررسی اعتبار مهاجران یکی دیگر از زمینه‌هایی است که محافظه کاران O’Toole می‌خواهند آن را بررسی کنند.
هر کسی که پیروز انتخابات پیش رو شود، آینده مهاجرت کانادا را شکل خواهد داد. اگر مهاجرت یک موضوع در حوزه قضایی مشترک بین استان‌ها و دولت فدرال است، اما قانون اساس کانادا به دولت فدرال اجازه می‌دهد تا در مورد سیاست‌های مهاجرتی نظرات بیشتری دهد.


[ بازدید : 20787 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 30 شهريور 1401 ] [ 11:41 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]