تشک آناهیتا


از بین تشک‌های خوشخواب تشک آناهیتا یکی از مرقون به صرفه ترین تشک‌ها می‌باشد که دارای خواص طبی و فنری است. تشک خوشخواب مدل آناهیتا برای وزن تا 85 کیلو یک تشک ارتوپدیک محسوب می‌شود و از 50 ماه تضمین کیفیت خوشخواب بهره می برد که در طول سالیان دراز جواب خود را پس داده و طرفداران خاص خودش را دارد.

تشک

تشک فنری

تشک آناهیتا

تشک خوشخواب مدل آناهیتا حتی برای نوجوانان نیز بهترین گزینه محسوب می‌شود که می‌توانند تا سالیان دراز از آن استفاده کنند بدون آنکه افت قابل ملاحضه ی در آن مشاهده کنند.

بهترین برند و مارک تشک ایرانی

تشک آناهیتا از پارچه ژاکارد و فنر بونل (اسکلت فنری متصل) استفاده شده است و دیواره تشک فریم و قاب M دار تقویت شده تا از فشار بر لبه‌های تشک بکاهد.

عرض تشک

100, 120, 140, 160, 180, 200, 210, 90

جنس رویه

پارچه ژاکارد و ضد حساسیت

الیاف

ضد حساسیت و آلرژی

اسفنج

لایه اسفنج ویژه(نمد+اسفنج رول+ریبان)

اسکلت

متصل (فنر بونل)

محافظ اسکلت

لایه اسپان باند

گارانتی کیفیت

۵ سال

ارتفاع

۲۴ سانتی متر

درجه سفتی ( از ۱۰ )

نمره ۵ (متوسط)

این تشک دارای ارتفاع 25 سانتیمتری است همچنین از نظر میزان سفتی، تشک آناهیتا در رده تشک‌های میانه از نظر سفتی قرار دارد که حالتی بین تشک‌های فنری و طبی به آن می دهد.

تشخیص تشک طبی اصل از تقلبی

مواد مصرفی تشک‌های خوشخواب مطابق استانداردهای جهانی می‌باشد و بهداشت رختخوابتان را کامل می‌نماید بعلاوه دارا بودن ریباند فوم و اسفنج‌های خاص از خصوصیات ویژه این محصول می‌باشد ویژگی بهداشتی پارچه‌های بکار رفته در تولیدات برابر چیرگی میکروب‌های ناخواسته ایجاد حفاظت می‌کند الیاف نیز ضد آلرژی و ضد حساسیت می‌باشد.


[ بازدید : 104255 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 28 تير 1401 ] [ 20:26 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]