همه چیز در مورد پارتیشن اداری


بسته به نحوه نصب و طراحی، این پارتیشن ها به شما حریم خصوصی و امنیت می دهند. در نتیجه برای اتاق ریاست یا اتاق کنفرانس که از حریم خصوصی برخوردار است بهتر است از پارتیشن دوجداره استفاده شود. شما میتوانید شیشهها را بصورت مات سفارش دهید تا ضمن حفظ حریم خصوصی، تغییر زیبایی را در محیط احساس کنید. شما به کمک این پارتیشنها میتوانید فضا را به صورت بهینه جداسازی کنید. شما با انتخاب پارتیشن شیشه ای اداری به راحتی میتوانید در فضای کاری خود اتاق کنفرانس و یا اتاق فکر مناسب ایجاد کنید و با ایجاد فضایی دلنشین ابتکار و خلاقیت را در بین کارمندان خود افزایش دهید. با پارتیشنهای شیشهای میتوانید فضای شیک و مدرنی برای دفتر کاری خود ایجاد کنید. این محصولات به دلیل ظاهر شیک و مدرن خود فضای به روز تری را در یک اداره به نمایش می گذارند. به عبارت ساده تر جریان الکتریکی باعث مات شدن کریستال مایع و به دنبال آن مات شدن رنگ شیشه می شود. نوع دیگری از عملکرد این شیشه ها به این صورت است که با گذراندن جریان الکتریکی از فیلم کریستال مایع، باعث شفافی شیشه می شوند و با قطع جریان، کریستال ها در فضا به صورت تصادفی جهت گیری می کنند و لذا باعث انتشار نور و مات شدن شیشه می شوند.

بعد از سیم کشی های لازم در چهارچوب و نصب یک گیرنده و فرستنده به طوری که دیده نشود و زیبایی ظاهری را برهم نزد، برق به شیشه متصل می گردد و می توان توسط کنترل از راه دور اقدام به روشن و خاموش کردن شیشه هوشمند پارتیشن نمود. ترانس و اینورتر سیستم را می توان در سقف کاذب یا تابلو برق اصلی ساختمان نصب نمود و با مدار کردن سیستم با ریموت کنترل یا کلید برق می توان اقدام به کنترل شیشه کرد. شیشه های هوشمند محدودیت استفاده نداشته و می توان از آنها برای اکثر ساختمان ها استفاده نمود. معمولا به دلیل اینکه استفاده از این نوع پارتیشن سبب به هدر رفتن مقدار زیادی انرژی می شود کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. آنها می توانند تقریباً در هر کجای اداره قرار گیرند. بر اساس آنچه پارتیشن آلومینیومی چیست، داشتن پارتیشن اداری بهترین راه برای فضاسازی مناسب با ایجاد رابطه کاربری بالا است، زیرا آنها ارزان هستند و همچنین آنها را میتوان هر زمان برچید و دوباره بازسازی کرد.

همچنین بخوانید: https://partitionparchin.com/آشنایی-با-انواع-پارتیشن/

آنچه شرکت ها عرضه میکنند پارتیشن بندی اداری از متریال ام دی اف ملامینه در ترکیب با پروفیل است، که مقرون به صرفهتر و زیباتر از سایر سبکها است. برای مثال تمامی پارتیشنهای شیشه ای امکان دید را برای هر دو طرف امکان پذیر میکنند. دقت داشته باشید که این پارتیشن های هوشمند تمامی ویژگی های پارتیشن های عادی را دارا هستند و تنها تفاوت آنها در هوشمند بودن و کنترل از راه دور آنها می باشد. اگر بخواهیم در یک جمله تفاوت بین پارتیشن تکجداره و دوجداره را بگوییم تنها هزینه و زیبایی آن ها می باشد در استحکام و متریال هیچ تفاوتی در آنها وجود ندارد. در ساخت پارتیشن دوجداره هوشمند از دو لایه شیشه ای هوشمند استفاده شده است که سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. در ساخت شیشه های به کار رفته در پارتیشن های اداری هوشمند مقداری کریستال مایع وجود دارد که به منظور تنظیم رنگ آن به حال مات می توان با استفاده از جریان برق این کار را براحتی انجام داد.

علت اینکار اجرای غیر اصولی و ساخت آنها توسط افراد نا وارد و صرفا تجربی در طراحی و اجرا میباشد. این در حالی است که تنظیم رنگ پارتیشن به صورت شفاف سبب روشنایی بیشتر خواهد بود. این شرکت به دلیل داشتن ویژگیهای متمایز همچون گارانتی طولانی مدت خدمات، زیبایی و کارایی و همچنین تنوع در طرح و رنگ به یکی از بهترین برندهای تولید کننده تبدیل شده است. شیشه هوشمند با برق شهری کار نمی کند و نیاز به یک اینورتر یا ترانس دارد که برق ۲۲۰ ولت را به برق آداپتوری تبدیل می کند و محدوده ولتاژ آن بین ۴۸ تا ۶۰ ولت می باشد. بعد از قرار دادن شیشه هوشمند در قاب مورد نظر و تثبیت آن سیم کشی های لازم انجام می شود. در یک دفتر فلت یا محیط کاری اشتراکی همیشه مشکل صحبت با تلفن وجود دارد بسیاری افراد دوست دارند در جایی به دور از چشم دیگران به مکالمه خود بپردازند به خصوص که این روزها جلسات تصویری بسیار زیاد شده است. به کار بردن پارتیشن در محیط کاری مزایا و معایبی داشته که در ادامه این مقاله به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. برای نصب پارتیشن شیشه ای هوشمند با کیفیت و ایده آل در دفتر کار خود با کارشناسان تخصصی ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و بازدید رایگان این مجموعه بهره مند شوید.


[ بازدید : 8438 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 24 آبان 1400 ] [ 10:25 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]